LUIGI
Active member
Hmmmmmm....Leeds fans fear Spain could snare Bielsa after sacking Lopetegui :-[
"Espanjan jalkapallomaajoukkue lähtee huomenna alkaviin MM-kisoihin Fernando Hierron komennossa." (Yle Tekstitv)
Hmmmmmm....Leeds fans fear Spain could snare Bielsa after sacking Lopetegui :-[
Bielsa sitten valmentajaksi. Aikamoinen muutos ö-luokan tunarista ja A-luokan valmentajaan. Vielä kun hankintaan kunnon pelaajia, niin eiköhän ensi kausi tuo iloakin.
Nettiuutisissa mainitaan että olisi sopimus jo allekirjoitettu, mutta odotellaan bossille ja taustajoukoille oleskelulupaa. Itse Maestro kuulemma
kartoittaa pelaajia ja selailee jotain vanhoja juttuja. Aikaistettu pre-season on kuitenkin peruttu ja paluu sorville normisti 25 pv, mikä tekee
tästä sen ettei vielä uskalla lyödä vaatimatonta omaisuutta ensi kauden noususta vielä.
WOW!
En tiedä onko oikea valinta mutta eiköhän tästä hauskaa tule.
Onhan tämä ainakin melko iso hankinta! Eiköhän sieltä ala pian tulemaan myös sitten pelaaja hankintoja.
3- vuoden soppari. 2+1.
Bielsa: “It has always been my ambition to work in England and I have had several opportunities to do so during my career. However I have always felt it was important to wait for the right project to come along."
Uutisissa näyttää olevan vielä, että hänelle on luvattu 20 miljoonan punnan siirto budjetti. Orta on varmaan hiljaa kun El Loco sanoo ketä haluaa. Hitto mä oon ylpeä tästä valmentaja valinnasta. Vaikka hävittäisiin ekat kymmenen peliä, niin hällä väliä.
P.S. Onko tulosveikkauksissa jatkossa veikkaukset vain Leedsin voittoja?