Huhumylly

Tuntuu toteutuvan... Tahan bloody aikaan kaudesta! (Oon niin tuohtunu, etta kirjotan toista ilman skandeja)  :-[
 
Vielä ei olla noustu, mutta huhumylly pyörii taas. Ja näin suomalaisittain erittäin mielenkiintoisella huhulla aloitetaan:

19:42 May, 18, 2008
Leeds United Football Club are making plans in the event of a return to the Championship.

A win over Doncaster Rovers next weekend would see the Whites clinch promotion from League One, and they are planning to lure Mickael Forssell from Birmingham City if they succeed.

Kokonaan:
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=185239
 
Joo, eipä taida Miklua näin hieno seura kiinnostaa, kun ei pelata pääsarjassa.  :'(

Eiköhän Miklun uusi osoite löydy Saksanmaalta.
 
ois ihan mieletöntä jos Miklu pelais ens kaudella Leedsissä!

Eiköhän laiteta jäitä hattuun...

Sun ei kiitos vaan tarvii sanoo mulle et pitäis laittaa jäitä hattuun, toteen vaan et ois mieletöntä jos Miklu ens kaudel ois Leedsissä, sust se ei ois hieno asia vai?


Ja siitä ettei Miklua kiinnosta Championship joukkue, luulen et Miklua eniten kiinnostaa säännöllinen pelaaminen. Ja jos hän uskoo (saa takeita) siitä että Leeds voisi nousta ensi kauden jälkeen takaisin Valioliigaan niin varmasti hän olisi kiinnostunut tulla Leedsiin sankarin rooliin
 
. Ja jos hän uskoo (saa takeita) siitä että Leeds voisi nousta ensi kauden jälkeen takaisin Valioliigaan niin varmasti hän olisi kiinnostunut tulla Leedsiin sankarin rooliin

Kahden sarjaportaan nousu peräkkäisinä vuosina olisi kyllä sellainen temppu, että ei siihen kyllä voi oikein uskoa realistisesti minkään väristen lasien läpi. Kunhan nyt ensin noustaan sinne Championshipiin.

Pessimisti ei pety.


Kyllä minäkin Miklun ottaisin varsin mielelläni, kuten varmasti joukkuekin, mutta eiköhän kyseessä ole huhu isolla H:lla (ts. Miklun mielipidettä ei ole taidettu vielä kysyä  ;)
 
ois ihan mieletöntä jos Miklu pelais ens kaudella Leedsissä!

Eiköhän laiteta jäitä hattuun...

Sun ei kiitos vaan tarvii sanoo mulle et pitäis laittaa jäitä hattuun, toteen vaan et ois mieletöntä jos Miklu ens kaudel ois Leedsissä, sust se ei ois hieno asia vai?


Ja siitä ettei Miklua kiinnosta Championship joukkue, luulen et Miklua eniten kiinnostaa säännöllinen pelaaminen. Ja jos hän uskoo (saa takeita) siitä että Leeds voisi nousta ensi kauden jälkeen takaisin Valioliigaan niin varmasti hän olisi kiinnostunut tulla Leedsiin sankarin rooliin

Täsmennetäämpä hieman. Kyllähän minä erittäin mielelläni näkisin Miklun meidän joukkueessa, mutta jotenkin tuo ajatus tuntuu kovin epärealistiselta. Meillä tuskin olisi edes varaa maksaa sellaisia viikkoliksoja joihin Miklu on tottunut. Ja luulen että tuolla saksan suunnalla on joukkueita jotka pelaavat pääsarjassa ja antavat vastuuta, sekä riittävän suuren palkan.
Toivottavasti olen väärässä, mutta...
 
Mä en olis yhtään kiinnostunu M. Forssellin tänne tulosta. Kaipa niitä saa parempia ja halvempiakin pelaajia. Toisekseen viitaten Pretty Nangin kommenttiin: Miten kukaan tai mikään voisi antaa takeita noususta Premier Leagueen? Ei sellaisia takeita ole olemassakaan.

Mä tietysti uskon mahdollisuuteen nousta sinne vuodessa, mutta onko Bates mukana nostamassa, i.e. satsaako hän joukkueeseen, jota huhujen mukana on myymässä. Muistakaa myös optio, jonka mukaan hän (yhtiö) joutuu maksamaan velkojille lisää, jos joukkue nousee Premier Leagueen "en muista kuinka monessa" vuodessa.

Pretty Nang, tämä forum on meille kaikille avoin ja saamme esittää täällä mielipiteemme. Ei niihin tarvitse suhtautua noin herkkänahkaisesti ;)
 
emmä herkkänahkasesti ;P sanotaa mielummin tunteikkaasti.. ja joo niist takeist oot oikeessa, cromwell, mut jos esim. Bates takaa Forsselille et satsaa jengiin ja et tavote on nousta, ei esim. pysyä vain championshipissä niin voi pelaaja haluta ottaa riskin...
 
Kevin Phillipsin agentti väittää meidän olleen neuvotteluyhteydessä.Philipsin sopimus WBA:n kanssa loppui tähän kauteen,mutta noinkohan viime kaudella 24 maalia tykittänyt hyökkääjä hyppäisi Division Oneen.Kaippa muitakin tarjouksia luulisi tulevan.
Daily Starin mukaan Leeds olisi myös 500,000£ arvoisen Celtic hyökkääjä Derek Riordenin perässä.
Norwich haluaisi ostaa puolestaan Beckfordin,mutta Batesin mukaan meidän ei ole kesällä pakko myydä yhtään pelaajaa taloudellisten seikkojen takia.
 
Ikää miehellä 34, mutta uskoisin kyllä kaverista olevan meille iloa, mutta tosin kyllä suhtaudun vähän epäillen huhuun...
 
Phillipsin agentti mainitsi että league 1 ei kuulu miehen suunnitelmiin.. jos nousu olisi toteutunut siirto olisi saattanut olla totta jo wembleyn finaalin jälkeen. KP on sen luokan maalintekijä jota kaivattaisiin.. mies tekee niin kauan maaleja kun vaan jaksaa pelata.  Riordanista taas celtic pyytää milliä eikä Leeds aio sitä summaa maksaa..

Eldingistä odotetaan tarjouksia muilta joten mies ei ilm. kuulu tulevaisuuden suunnitelmiin.. crewe on osoittanut mielenkiintoa..
 
Yorkshire Post kertoo,että ollaan aloitettu neuvottelut Derbyn skotlantilaisen laitahyökkääjän Gary Tealen kanssa.Hinta-arvio £400.000.
 
Kokeneen hyökkääjän etsintä jatkuu...YEPin mukaan huhut olisivat tuomassa David Healya takaisin Elland Roadille.Hyökkääjistä Elding on siirtymässä Creween.
 
Kokeneen hyökkääjän etsintä jatkuu...YEPin mukaan huhut olisivat tuomassa David Healya takaisin Elland Roadille.Hyökkääjistä Elding on siirtymässä Creween.

Healyllä sen verran ikää ettei varmaan tässä vaiheessa pudota kovin vapaaehtoisesti kahta sarjaporrasta alemmas. Ehkä 3-4 vuoden päästä mutta silloinhan me ollaan jo paljon korkeammalla ;)
 
Back
Top