Huhumylly

En ole pystynyt seuraamaan Leeds-uutisia vähään aikaan, joten nyt askarruttaa selvisikö se taannoinen 'kokoonpanon vuotaja' loppujen lopuksi, vai vieläkö sitä arvuutellaan ? Vai onko koko juttu haudattu kaikessa hiljaisuudessa ? Muutoin ei Leedsin nykytilasta voi todeta muuta kuin että menee kaiken käsityskyvyn yli miten viime kaudesta on romahdettu nyt näin alas. Pakko kai tässä on jo asennoitua siihen että vauhtia lähdetään hakemaan sarjaporrasta alempaa. Mutta edes synkällä 80-luvulla ei oltu näin pohjalla. Sarjaportaan vaihtuessa on vielä lisäksi se huono puoli että lupaavat omat junnut - jos heitä nyt alettaisiin peluuttaa nykyistä enemmän - viedään isompiin seuroihin vielä entistäkin herkemmin.

Niin, vuotoahan ei ole vielä löydetty ja jahti on päällä koko ajan  ;)

http://football.guardian.co.uk/gallery/slideshow/0,,2018106,00.html
 
Siirtoikkuna on taas auki ja huhut mehukkaimmillaan.

Danny Mills takaisin Leeds-paitaan.

Derry jää pysyvästi Kristalli Palatsiin.
 
- Walsallin vasen pakki Daniel Fox (toivottavasti on nopea ja ovela kuin kettu, heh heh)
- Bolton toppari ja vanha tuttu Lubomir Michalik
- Barnet laituri Jason Puncheon

Eilisen pelin kommentteja luettuani vahvistuksia kaivattaisiin ilmeisesti joka osa-alueelle.
 
Foxista jätetty £250 000 tarjous,mutta Walsall haluaa miehestä enemmän.Puncheonista tarjottu £150 000.
Tehnyt tällä kaudella Barnetille 10 maalia.Lisäksi jätetty kuulemma tarjous Northamptonin laiturista Bradley Johnsonista.Suhteellisen tuntemattomia nimiä kaikki.Derrylle oli luvattu aloituskokoonpanon paikkaa Oldham otteluun,mutta mies kieltäytyi palaamasta Elland Roadille.
 
Wisehan yritti hankkia Morgania jo viime vuoden tammikuussa.Silloin Luton ei kuitenkaan halunnut luopua miehestä.Morgan tällä hetkellä lainassa Southendissa.
 
Menee taas off topicina, mut joskus oon sanonu, että kuhan Leedsissä pelaa suomalainen, ni mä hankin ensimmäisen nimikkopaitani, eli kai se on ny mentävä kauppaan... :) Pelinumeroa kellään tiedossa tolle Sebastianille?
 
Sillon ku pelaaja vetää ylleen Leedsin paidan, ni sillo hän on mulle LEEDS. Sitte ku lähtee, ni aha. Näin se on.
(edit: ja höpöhöpö, Alan Smithin perään itkin.)
 
Josson brilliant, ni takuulla kuuluu "kwak kwak" ja tuuletus sen mukaan.
Josson rubish, ni takuulla kuuluu "kwak kwak" ja tuuletus sen mukaan.

Tääkö on in reality se "no win"

Bless him!

Editoiden lisäsin yhden b-kirjaimen tohon rubishiin.  :mad:
 
Menee taas off topicina, mut joskus oon sanonu, että kuhan Leedsissä pelaa suomalainen, ni mä hankin ensimmäisen nimikkopaitani, eli kai se on ny mentävä kauppaan... :) Pelinumeroa kellään tiedossa tolle Sebastianille?

SORSA
36
 
Joo, johan se paita tuolla olla möllöttää valmiina Doncaster-peliin. Sorsapilliä en vielä löytäny.  :p
 
"Former Middlesbrough striker Malcolm Christie is looking to land a contract with Leeds United."

"Meanwhile, midfielder Filipe Da Costa has returned from training with Falkirk and is now back with Leeds."

"Neil Warnock is hoping to bring Leeds United midfielder Shaun Derry back to Crystal Palace permanently."

"Leeds trialist Olof Guterstam is hopeful that he has done enough to earn a contract with the club."

"Leeds United have not given up hope of signing Walsall defender Daniel Fox from under the noses of Colchester"

 
Back
Top