Tuo Sinisterra tuli kyllä täysin puskista, ainakin itselle (ja ilmeisesti monelle muullekin). Jossain joku journalisti vähän jo epäili sellaistakin, että Gakpo-huhut laskettiin liikkeelle "savuverhoksi", jotta Sinisterra saataisiin napattua "tutkan alta". Kaikkien huomio Hollannissa keskittyi PSV-tähteen, kun oikea kohde olikin Feyenoord-stara. No, pian kai kaapataan sitten Gakpokin, viimeistään silloin kun Rapha lähtee, ja saa tämäkin teoria huutia.
Olen kyllä varovaisen toiveikas näiden uusien hankintojen suhteen. Eniten itse odotan Rocalta, ja nyt kun vielä siihen viereen saatiin työmyyrä Adams, niin pitäisi olla mainiosti toisiaan täydentävä parivaljakko. Kristensenistä myöskin ehdottomasti huokuu positiivisia viboja. Jos sieltä vain löytyy vähänkään samaa dna:ta, kuin muillakin Tanskan maajoukkueen laitapakeilla, jotka ovat suorastaan hulluja sahaamaan ylös alas, niin tässä saattaa olla se kaikkein räiskyvin kesän hankinnoista. Vaikka Sinisterrallehan tätä showmiehen roolia kovasti sovitellaan. Itseä vain hieman huolettaa se, että aiemminkin niin kovin moni Eredivisietä "dominoinut" pelaaja onkin sitten flopannut Premiershipissä. Hollannin liigassa kun tuo puolustaminen on muutamaa pykälää lepsumpaa kuin Englannissa, joten siellä on teknisillä taitureilla paljon mukavemmat oltavat. Ranskastakaan (Raphinha) ei ole pelillisesti Englantiin niin iso harppaus kuin Hollannista. No, toivottavasti olen väärässä.
Jos pitäisi veikata, kuka hankinnoistamme osoittautuu suurimmaksi pettymykseksi - tai, pitäisikö ehkä kumminkin sanoa: vähiten odotuksia vastaavaksi, niin se olisi sitten Aaronson. En edes osaa sanoa miksi, mutta joku epäilyksen siemen siellä vain on. Toivottavasti tässäkin olen väärässä.