Vastaan, vaikka kysymys olikin osoitettu asiantuntijoille:
1) Valmentajat ovat mitä ovat. Jos he menettävät uskon omiin metodeihin, niin miksi kukaan muukaan niihin enää uskoisi(?).Ykköskorin palkattavat ovat muutoinkin meidän ulottumattomissa tällä hetkellä. Muuan Bielsa oli myös hyvin jääräpäinen peluutuksissa yms.
2) "Paineotteluissa" ollaan voitettu mm. SheffU. Itse lähinnä ajattelen, että jokainen sarjaottelu on itsessään paineottelu koska se alkaa tilanteesta 0-0 ja se on "pakko voittaa". Edelleen meillä on hallussa suoraan sarjanousuun oikeuttava sijoitus, vaikka myös ennakkosuosikin paineet on ollut koko kauden ajan
3/4) Tätä puitiin joskus aiemminkin. Mä olen sitä mieltä, että se tulos voi olla ihan sama (tai jopa huonompikin) eri pelaajilla. Esim. Redditissä tulee joskus luettuja ketjuja, niin lähes poikkeuksetta ratkaisun avain on ne pelaajat ketkä ovat penkillä kulloisessakin ottelussa. Kunnes pääsevät kentälle, jolloin he osoittautuvatkin ihan sellaisiksi kuolevaisiksi kuin muutkin.
Tietenkään emme näe näe harjoituskentälle miten siellä suoriudutaan tai pukukoppiin aistimaan joukkueen tunnelmaa, joten arvailujahan nämä ovat. Eikä me koskaan saada oikeaa vastausta koska samaa ottelua emme pääse näkemään enää uudestaan vaihdetuilla muutoksilla. Valitettavasti tosielämä ei ole Football Manager, jossa voi lopettaa pelin tappion tullessa ja yrittää uudestaan vaihdetulla kokoonpanolla
Jokatapauksessa kautta on jäljellä 7 ottelua (toivottavasti), mikään joukkue ei ole voittanut tai hävinnyt vielä mitään
MOT