Veikkauskisa: Stoke-Leeds ke 28.12. klo 21.45

Hjuva juttu, että voitto tuli.  ;D

Mutta, mutta...
Jo toistamiseen peräkkäin oltiin kuulemma se huonompi ja Sully pelasti pisteet torjunnoillaan (mm.rankkari)... Ja tolpat nöyryytykseltä (Duberryllä pari tolppaa).
Ei oikein hyvältä kuulosta jos klaarataan keskinkertaiset divariporukat tuurilla. Miten ihmeessä voidaan pärjätä valioliigassa, jos ei divarissakaan saada pelejä kontrolloitua.  ???
KB ei ole mikään poppamies, joka parilla hankinnalla homman hoitaisi kesän aikana.
Kärki ja puolustus on kuulemma ihan kelpoa divaritasoa, mutta sille välille ei KB osaa (?!) ukkoja valita/hommata. Ei meillä nyt ihan niin kova jengi ole että tämä lainamies Miller joutaa penkille, tai kuten epäilen, hänkin on parhaimmillaan laidalla ja sinnehän meillä on ukkoja (= turha laina).
Derry taitaa olla ainut keskikenttämies isolla k:lla. Ja kaveria kaivattaisiin.
Onkohan tämä viimeisimpien spekulaatioiden kohde, Agathe, playmaker vai taas joku laituri / Stonen korvaaja? Toivottavasti (siis jos tulee) kolmekymppinen Strachan -klooni!  ;D

PS.
Maanantaina voi taas (!) nähdä telkusta missä mennään, kun ollaan Plymouthin vieraana (siis jos kelit sallii).

Hei Siellä,

Joo olen samoilla linjoilla veli Madeleyn kanssa...keskikentälle pitäisi saada joku pelimies, ja nuo wrightit ja greganit työnnettyä muualle.

...e

Näinhän se on...
Joukkueen rakentaminen on ollut vaikeaa. Viime kaudeksi piti haalia miehiä ihan lukumääränkin takia. Eivät nekään ilmaisia olleet, vaikka ovatkin tällä hetkellä (onneksi) jo paarlastia.
Valioliigassa pärjäämisestä en vielä ole huolissani. Kunhan sinne edes päästäisiin.
;)
Pääsarjaporukan keskikentälle on aikanaan ihan eri tason tulijoita.

Hyvällä joukkueella on myös hyvää tuuria...eh?
Tosi on että Sully pelasti pisteet torjumalla rankkarin. Edellisessä ottelussa taisi myös tulla rankki vastustajalle, mutta sekin tuhrittiin. Eli säkää meillä on ollut.
Olen sen verran realisti että uskon vanhaan sanontaan " jokainen joukkue löytyy pitkän sarjan loputtua siltä sijalta minkä on ansainnut".
Nyt n. puolessa välissä näyttää siltä että olemme ansainneet pleijaripaikan ja olen tyytyväinen jos se pidetään. Pleijarit on sitten osaksi lottoa että kuka ne matsit vie, kun on yksittäisistä otteluista kyse.

Se, mikä minua eniten miellyttää, on Leedsin organisaatio kokonaisuutena ja tulevaisuuden näkymät.
Jos katsotaan  akatemian sarjataulukoita ja lueskellaan viimeisimpien ressupelien selostuksia (tuloksia ei kannata tarkkaan katella ;)
niin huomataan, että meillä on ERITTÄIN lahjakkaita nuoria tulossa (Parker, Bayly, Smith, Hird jne)...kun vain sitten osattais niistä pitää kiinni. Meillä ressupelejä pelaa keski-iältään 20 v joukkue, kun muilla (melkein poikkeuksetta) selvästi (2-3 v) vanhemmat.

Tällä joukkueella ei Valioliigassa pärjätä, se on selvä, jos sinne päästään.
On kuitenkin hyvä merkki, että tasaisia pelejä - ja jopa pelejä jossa ollaan selvästi alakynnessä - pystytään kääntämään voitoksi, jopa vieraskentällä. Se kielii joukkueen tahtotilasta. Tahtoa löytyi mm. Sotonia vastaan nousu 3-0 tilanteesta voittoon.
Tuuria aina tarvitaan, jopa Chelsea tarvii (kuka näki Fulham ottelun?).

Tämä positiivinen tekeminen jos saadaan säilytettyä niin hyvä tulee.
Jos saamme pidettyä ainakin Hulsen, Healyn, Frazerin, Kellsin, Hardingin, Sullyn, Butlerin, Lewisin, Killan, Derryn, Blaken + muutaman muun ja nostettua ehkä 1-2 junnua omasta akatemiasta edustuksen rinkiin...
ehkä vetovoima toisi Smiffyn, Lennonin takaisin...ketä muita kaivataan? keskustelun pohjaksi....

Muuten olen sitä mieltä että Leeds voittaa tänä vuonna Akatemioiden Premier Liigan.

Missä pidetään pytyn nostajaiset ;)

katoin pätkän tuosta otteluvideosta ja ei siinä Duberry osunut puitteisiin kertaakaan vaikka yleensä noissa pätkissä kyllä on kaikki parhaimmat maalipaikat.

Upea oli Sullyn torjunta!

Upea meidän maali, parilla kosketuksella rakennettu tilanne ja hieno viimeistely lewisiltä

Back