Ovet käy

Ryan Hall liittynee tänään meidän miehistöön.. Mies on Englannin kenttien Mika Ojala.

Leeds United manager Neil Warnock has backed Ryan Hall to grasp a second chance under him with the pair set to meet today to finalise Hall’s transfer from Southend United.

Warnock confirmed that a deal to bring the 24-year-old to Elland Road on loan with a view to a permanent move in January was “just about there” with Friday night’s Yorkshire derby against Sheffield Wednesday looming.

Leeds have been working to sign Hall for a number of weeks, stepping in after Blackpool failed with a bid to take the winger to Bloomfield Road, and Warnock is poised for a reunion with a player he previously managed at Crystal Palace.

Hall turned professional with Palace and made his debut under Warnock in 2007 but he was allowed to leave Selhurst Park less than a year later following off-field issues and loan spells with Crawley Town and Dagenham and Redbridge.

He joined non-league Bromley before returning to the Football League with Southend in 2010. Hall finished last season as Southend’s top scorer, claiming 14 goals.

Warnock told the YEP: “I’m seeing him today and we’re just about there. It’s an opportunity for both of us.

“He’s a proper winger who can play on both sides and he definitely has goals in him. But it’s a great move for him too and I hope that’s how he sees it.

“He’s similar to a few players in that he made mistakes in the early part of his career and, to be honest, that’s why I got rid of him at Palace. But he obviously listened to what was said at the time because he got his head down, went to Southend and built himself up again.

Hieno homma!

Viemärirotassa on kulttiainesta ja pelimiestä samassa paketissa - ja isossa mitassa. Erittäin tarpeellinen sälli jos meinataan pleijaripaikoille nousta.

Pelimies varmasti.. kun on sillä päällä. Pelkään että taso laskee kun sai sopan aikaiseksi.
Viikkokohtainen diili olisi pitänyt mielestäni rotan varpasillaan paremmin.
Toivottavasti olen väärässä niinkuin kaikissa asioissa nykyään!!!  :-?

Kuten smithnjones sanoi, niin toivottavasti taso ei laske. On ollut vahvistus ja vaihtoehto hyökkäykseen. Tosin välillä taitaa toi suu käydä vähän liikaa. Joskus voi vaikuttaa negatiivisesti joukkueeseen.

Yes! Tähän hankintaan minä olen tyytyväinen! Erittäin lupaava pelaaja kyseessä ja olen kyllä tykännyt hänen pelistään muutaman kerran mitä olen nähnyt.

Kyseessä toki vain kuukauden laina mutta katsotaanpas onko peliaikaa luvassa!

Tongen hankinta oli myös odotettu ja ihan ok siirto. Onnistui lainajaksolla kuitenkin jopa hyvin ja teki myös maaleja.

Hei Siellä,

Ehkä me tarvitaan tällaista tekohengitystä? Tuntuu, että ei ole oikein järkeä tässä touhussa jos ja kun Sotanokka jää eläkkeellä tämän kauden jälkeen? Taidot ja pelitapa eivät taida riittää nousuun, kun ottelutraportit paljastavat, että lähes kaikki vastustajat hallitsevat pelejä ja me on hyvällä tuurilla ja muutamilla onnenkantamoisilla saatu kasaan pisteitä ja sijoitus lähelle playoff-paikkaa.

Pitäisikö unohtaa tuo pakkonousun metsästäminen ja epäpelin pelaaminen ja vaihtaa manageria ja tehdä kunnollinen suunnitelma ...

...e

Hei Siellä,
Pitäisikö unohtaa tuo pakkonousun metsästäminen ja epäpelin pelaaminen ja vaihtaa manageria ja tehdä kunnollinen suunnitelma ...

...e

Omasta mielestä, pitisi tehdä selvä suunnitelma nousua ajatellen ja siten myöskin joukkueen rakentaminen. Meillä on nousua ajatellen aivan liian heppoinen ja vanha porukka jotta siellä pärjättäisiin / säilytttäisiin, mielummin vuosi lisää tällä tasolla ja rahat laadukkaisiin pelajiin ja hyvä perusta liigatason joukkueena!

Meillä on nousua ajatellen aivan liian heppoinen ja vanha porukka jotta siellä pärjättäisiin / säilytttäisiin, mielummin vuosi lisää tällä tasolla ja rahat laadukkaisiin pelajiin ja hyvä perusta liigatason joukkueena!

Exactly, sanos enklantilainen.
Tai jotakin sinne päin    ;)

toteaa Joke

Back