Ovet käy

Derbya ikänsä kannattanut kaverini huokaisi tyytyväisyydestä, kun pääsivät Connollysta eroon. "Paska pakki" kaveri summasi.

Derbya ikänsä kannattanut kaverini huokaisi tyytyväisyydestä, kun pääsivät Connollysta eroon. "Paska pakki" kaveri summasi.
Ainahan kilpailevaan joukkueeseen siirtyvät pelaajat ovat "paskoja"  ;D

nyt alkaa olla tuontia taas pelaajasiirroissa. jo toinen barca -peluri liittyi meidän remmiimme.. swanseasta tulee ex-barca Federico Bessone 26-v. 3-v. sopalla. pelaa vasenta pakkia.. ilm. kuitenkin ilmainen..

Väliaikayhteenveto Team Talkista:

"Grayson has drafted in goalkeeper Kasper Schmeichel, right-back Paul Connolly, left-back Federico Bessone and striker Billy Paynter so far this summer and is confident Leeds can make an impact after three seasons in League One. "

Kaikki siirrot on jo tälläkin palstalla käsitelty, mutta laitoinpapahan, kun sopiva lainattava lause tuli silmieni eteen.

Erityisen iloinen olen vasemmasta pakista, jos hän on "oikea" vasen pakki. Nimittäin tuntematon minulle, jollaisia tosin on suurin osa maailman vasemmista pakeista ;-)

Leeds United boss Simon Grayson is signing Tottenham’s young England centre half Steven Caulker on a season-long loan deal.

The towering defender was a star of England’s under-19 side in the recent European Championship and he will go to the Yorkshire club to get more vital experience on his rise to the top.

Caulker, a strapping 6ft3in stopper, impressed in the Young Lions team and has already cut his teeth with a similar spell at Yeovil last season - but now he is ready for the Championship.

Leeds have good relations with Spurs after selling them so many players in recent years and now the trend will be reversed with Caulker joining them - although he has a knock and will not be fit for their opening couple of games.

Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/new...an-Exclusive-article544327.html#ixzz0vbkN6Ux5
Sign up for MirrorFootball's Morning Spy newsletter Register here

Lisää toppareita.. eivät ainakaan lopu kesken..

Leeds United boss Simon Grayson is signing Tottenham’s young England centre half Steven Caulker on a season-long loan deal.
....
Lisää toppareita.. eivät ainakaan lopu kesken..

Ilmeisesti meidän toppariporukassa tulee liikettä johonkin suuntaa lainaksi. Näin arvaan.

Tietenkin on ihan hyvä että on "farmisopimus" jonkun ylemmän joukkueen kanssa. Toivottavasti ei ole sovittu, että avauksen paikka on selviö, vaan se on itse hankittava

Keskikentälle kuukauden lainaksi Man Cityn Adam Clayton. Hyökkääjälle olisi vielä käyttöä.

Jep. Itsekin huomasin juuri tuon.

Kovaotteinen ja kokenut pelimieshän tuo McCartney on. Loukkaantuminen takana joten pieni arvoitus varmasti missä kunnossa  on.

Tulee kokeilemaan sinne vasemman pakin paikalle. Bessone ei todellakaan ole vakuuttanut ja White ei vain taida sopia Graysonin suunnitelmiin.

vaspakin paikka ienee Parkerin heiniä, toivottavasti, kun tervehtyy.
Minulle on Whitesta jäänyt hyvä vaikutelma, en tiedä mitä SG jätkässä karsastaa. heleppo täältä pohojammaalta sanua ku ei asiasta tiiä

Back