Nottingham - Leeds, la 22.8. klo 17.00, vkisa

0-3
Calvert-Lewin x2, Wilson

Uusi kausi ja todellakin uudet kujeet! Tässä on saanut kysyä itseltään että onko tämä Se Leeds minkä minä tunnen? Yllättävänkin moni asia tällä hetkelllä mallillaan joten ei ihme että ollaa hope-o-meter taulukon kärjessä! 🤣
No kaikki odotukset sitten lunastetaan peliesityksillä, tai sitten ei lunasteta.

Tästä tulee hyvä kausi.

Tasainen vääntö ja tasuriltahan se pitkään näytti kun kumpikaan ei ihmeitä esittänyt ansaitakseensa voiton. Nämäkö nyt on sitten niitä pieniä marginaaleja kun taistelumatsissa lopun erikoistilanne homman ratkaisee. Stach esitteli taikojaan ja nätisti pallo etukulmaan löysi, maalivahti taisi jäädä miettimään että olisi pitänyt ehkä torjua.

Nollapeli vieraissa kauden alkuun, tasuri olisi ollut ok hyvä, mutta voittokin kelpaa. Traffordille heti nollapeli ja varmasti siellä on kiva pelailla kun joukkue edessä on sen verran kompakti ja varma.

Hyvä hyvä! Seuraava peli jo tiistaina. Sama paikka, sama vastustaja, liikakuppia. 😁

Mukava voitto.
Hieman ihmettelin mikä Rodonia vaivasi

Edit: YEP antoi 8 pistettä. Ehkä kiinnitin liikaa huomiota muutamiin tilanteihin
Edit2: MotLeedsNews oli enemmän minun kannallani....

Last edited:
Mukava voitto.
Hieman ihmettelin mikä Rodonia vaivasi

Edit: YEP antoi 8 pistettä. Ehkä kiinnitin liikaa huomiota muutamiin tilanteihin
Edit2: MotLeedsNews oli enemmän minun kannallani....
Ehkä siinä juuri allekirjoitettu uusi sopimus oli vielä liikaa mielessä.

Ihan solidi peli kuitenkin, ehkä joo muutamassa tilanteessa ei ihan ajoitus ollut kohdillaan. Ei huolta.
Yhden kerran pääsi oikeaa sisäkaistaa nousemaan ja tarjoilemaan syöttöä boxiin. Näitä varmasti tullaa näkemään tällä kaudella kun Farken Total Football rullaa parhaimmillaan.

Back