Bussche91
Member
Koch pelannut Phillipsin paikkaaHyvin mielenkiintoista nähdä että pelataanko kolmella topparilla vai onko Struijk tuossa Phillipsin paikalla.
Koch pelannut Phillipsin paikkaaHyvin mielenkiintoista nähdä että pelataanko kolmella topparilla vai onko Struijk tuossa Phillipsin paikalla.
Yleensä Bielsa vaan suosinut topparipareissa oikea/vasenjalkainen yhdistelmää, mutta tosiaan nyt Koch pelaa tuossa keskikentän pohjalla niin kuin aikasemminkin tehnyt.Koch pelannut Phillipsin paikkaa
Kyyti on valitettavan kylmää
Varmasti molempia. Manu kuitenkin lasketaan ihan mestarisuosikkien joukkoon. Ilman Phillipsia meidän keskikenttä näyttää olevan tuuliajolla. En tosin usko, että edes "ihanneavauksella" olisi pisteitä otettu.Nukutun yön jälkeen oon tässä yrittäny miettiä että oltiinko me oikeesti noin pirun huonoja vai oliko muna noin pirun hyvä???
1X2 Lt Mt Pt Krs Yht Avg Kuntopuntari
1. LUIGI 3-1 Bamford +5 +3 0 +8 1 8 8.0 8
2. smithnjones 2-1 Raphinha +5 +2 0 +7 1 7 7.0 7
3. AClarke 2-0 +5 +1 0 +6 1 6 6.0 6
4. Joke 2-2 Bamford, Raphinha 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
...e 1-1 Rodrigo 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
Sir_Edwin_Gray 1-1 Klich 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
Vessu 2-2 Harrison, Rodrigo 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
malja 1-1 Raphinha 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
Raimo 1-1 Bamford 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
Castaway 1-1 Bamford 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
Bielsaball 2-2 Bamford, Harrison 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
joppe 1-1 Raphinha 0 +1 0 +1 1 1 1.0 1
13. aaPee 1-2 Bamford, Harrison 0 0 0 0 1 0 0.0 0
Bussche91 2-3 Harrison, Raphinha, Struijk 0 0 0 0 1 0 0.0 0
15. Lobo 1-3 Harrison, Bamford, Raphinha 0 -1 0 -1 1 -1 -1.0 -1
Madeley 0-2 Bamford, Harrison 0 -1 0 -1 1 -1 -1.0 -1
KakeJ 0-2 Bamford, Harrison 0 -1 0 -1 1 -1 -1.0 -1
1X2 = Voittaja, Lt = Lopputulos, Mt = Maalintekijät, Pt = Kierroksen pisteet, Krs = Kieroksia pelattu, Avg = Pisteitä/kierros
Tästä on tie vain ylöspäin; Myös itselläni.
Itse luotan viime kauden kaltaiseen menestykseen. Tämä tietysti edellyttää sitä ettei pahoja loukkaantumisia tule.Suunta on ylöspän.
Toki jo tässä vaiheessa sanon, että minulle riittää omien nuorten kehittäminen ja sarjapaikan säilyttäminen.
(Sheffield Unitedin kaltainen tarina ei saa toistua).
Eurokentät myöhemmin
Juuri näin. Vaikka nälkä kasvaakin syödessä, niin realiteetit on syytä ottaa huomioon. Olis tietysti hienoa hätyytellä europaikkoja sekä kiusata top-6 sijoja. Mutta Valioliigapaikan säilyttäminen on ainut tavoite. Joku sija 15 kelpaa mulle ihan hyvin, ettei ihan viimeiselle kierrokselle tarvii kynsiä pureskella ja laskeskella maalieroja.Toki jo tässä vaiheessa sanon, että minulle riittää omien nuorten kehittäminen ja sarjapaikan säilyttäminen.
(Sheffield Unitedin kaltainen tarina ei saa toistua).
Kannattaa käydä lukemassa thesquareball.netin juttu jossa on hyvin samanlaisia ajatuksia. Maltti on valtti ja talo romahtaa varmasti jos ei perustat ole kunnossa. Ei miljardöörit ja yhden maailman tunnetuimman brändin omistajat huvikseen ole sijoittaneet aikaa, rahaa ja ajatuksia tähän joukkueeseen. Pitää osata ajatella kokonaisuutta eikä vain sitä ”että jengi on paska kun ketään ei hankita”.Olen tässä täysin samoilla linjoilla. Toiminnastamme, ja varsinkin pelaajapolitiikastamme huokuu tällä hetkellä ennen kaikkea maltti, mitä ei äkkiseltään uskoisi, kun seuramme johtoryhmän kokoonpanoa vilkaisee. Pakka täynnä temperamenttia, arvaamattomuutta ja lyhytnäköisyyttä, jos nyt pienet etniset stereotypiat sallitaan. Paine on varmasti hirveä, ja odotukset niin fanien kuin mediankin taholta, ja vaikka tuolla saakin juttuja lukea, että Orta on ruosteessa, jäässä ja ties missä, niin minusta tämänhetkinen toimintaperiaate on juuri sitä mitä nyt tarvitaan.
Pahin pelkoni oli se, että viime kauden ylisuorittaminen olisi herättänyt johtoportaassa hirveän Eurooppa-kiiman ja uutta ukkoa olisi alettu kantaa sisään ovista ja ikkunoista. Vaan ei, nyt hankitaan lisää nuoria, joista joko jalostuu itselle kovia pelimiehiä, tai sitten voidaan myydä hyvällä voitolla eteenpäin. Runkopelaajia sitoutetaan uusilla sopimuksilla ja fasiliteettejä kehitetään - toisin sanoen stadion, ynnä muut puitteet ja olosuhteet.
Mielestäni tämä olisi nyt meille juuri hyvä hetki viettää "välivuosi", eli sellainen ei-ehkä-niin-loistokas, muttei mikään sysipaskakaan. Keskikastiin, sarjapaikan säilytys. Tutustuttaa muutamasta 23:sen jampasta vakikamaa ykkösjoukkueeseen. Eka kausi oli ns. "rasitustesti", nyt voidaan alkaa rakentaa sen päälle kestävää pohjaa.