Ottaisko joku matsin levylle ja lähettäis mulle, pliis. :
Kulut korvataan, tietysti.
Tuli lähdettyä Viasatilta "ovat paukkuen", kun kortti tilttas kesken viimekauden Crystal Palace matsin ja uuden kortin toimittaminen oli todella pitkä prosessi.
Ensin syyttivät minun laitetta. Eli minun piti kokeiluttaa korttia toisissa laitteissa ja sehän ei ole tässä viasatin salaussysteemissä ihan helppoa sekään.
No siihen meni melkein viikko ja sitten olisi pitänyt lähettää viallinen kortti tutkittavaksi Viasatille.
Silloin paloi käämit eestineukkojen kanssa.
Piti ottaa yhteyttä ihan Suomen paikallisjohtajaan (tai joku muu dirikka), jolla oli vähän älliä päässä ja osas suåmea. Sain parissa päivässä uuden kortin.
En kyllä yhtään ymmärtänyt miksi korttia piti noin pantata ja tehdä asiakkaan elämä vaikeaksi. Tuo viasatin salaussysteemi kun naittaa kortin koneeseen ja sitä ei voi käyttää kuin siinä yhdessä, kulloinkin viasatin kanssa sovitussa koneessa. Ja singnaali voidaan katkaista korttiin koska vaan ihan muutamassa sekunnissa. Väärinkäytökset siis mahdottomia.
Silti aivan mahdotonta vedätystä, periatteella "asiakas on aina väärässä".
Niimpä putoamisen masentamana, meni viasat sopimus pikaiseen purkuun palautteiden kera.