LUFC-televisioinnit

Derby-teurastus näkyi Viaplayltä. Outoa jos ei Viasatilta. Toisaalta käsittääkseni Viasatin asiakkaat näkevät myös Viaplayn.
 
Juu. Viasatin asiakkaille kuuluu vähintään Viaplayn urheiluosuus. Mutta sitä katsellaan netin kautta ja ne kanavat toii todella epävarmasti. Tulevaisuudessa, kun LaLiga ja muut sarjat on käynnissä Championship on harvinaisuus Viasatin kanavilla.
Juuri tuon epävarmuuden takia otan eron ja vaihdan nuorempaan 😁 Eli katselen tietoisesti netistä, kuten aiemmin kerroin....
Tiistain cup-matsi toki vielä tulee Viasatilta...  :)
 
Mulla Viasat tulee dna:n kautta kaapelissa ja käsittääkseni mulla ei ole mahdollisuuksia Viaplayhin. Onko jollain tarkempaa tietoa? Olen aikaisemminkin yrittänyt kirjautua onnistumatta 😬
 
Mulla oli Viasat, mutta kun huomasin, että Viaplaylla parempi tarjonta niin irtisanoin Viasatin ja netissä ostin Viaplayn. Älytelkun kautta näkynyt tosi hyvin, ei valittamista. Jos sattuu olemaan kauempana tv:stä niin voi katsella puhelimella tai kannettavalla. Suosittelen.
Mulla Viasat tulee dna:n kautta kaapelissa ja käsittääkseni mulla ei ole mahdollisuuksia Viaplayhin. Onko jollain tarkempaa tietoa? Olen aikaisemminkin yrittänyt kirjautua onnistumatta 😬
 
Hyvä vinkki!
Tullut itsekin dnatv:n kautta siirreltyä monesti Chromecastin kautta telkkariin. Harkitsen vakaasti Viaplayn hankintaa 👍🏼

Mulla oli Viasat, mutta kun huomasin, että Viaplaylla parempi tarjonta niin irtisanoin Viasatin ja netissä ostin Viaplayn. Älytelkun kautta näkynyt tosi hyvin, ei valittamista. Jos sattuu olemaan kauempana tv:stä niin voi katsella puhelimella tai kannettavalla. Suosittelen.
Mulla Viasat tulee dna:n kautta kaapelissa ja käsittääkseni mulla ei ole mahdollisuuksia Viaplayhin. Onko jollain tarkempaa tietoa? Olen aikaisemminkin yrittänyt kirjautua onnistumatta 😬
 
youtubesta löytyy mukava historia pläjäys: Leeds United widerness yars ärrä puutuu sieltä välistä
 
Back
Top