LUFC-televisioinnit

Whitesia pukkaa VeikkausTv:stä...

Ke  26/12 Nottingham - Leeds klo 14.45

La   29/12  Hull - Leeds  klo 14.30

Onko tilanne tosiaan se, että FA Cupia ei suomessa näytä mikään kanava?

Sunday 17 February 2013
Manchester City v Leeds United (2pm) - ESPN

Taidetaan olla streamien armoilla tämän suhteen?

"Onko tilanne tosiaan se, että FA Cupia ei suomessa näytä mikään kanava?"

Tällä hetkellä tilanne taitaa olla tosiaan juuri tuo. YLE ilmoitti tosin viikko-kaksi takaperin, että aikovat selvittää mahdollisuuksiaan näyttää FA-cupia. Vielähän he tuolle kierrokselle ehtisivät..

wiziwig.tv sivuston kautta näyttää tänään tulevan streamilta F.A.Youth cupin ottelu Liverpool-Leeds klo 21.00

Ihan vauhdikasta peliä. Ei vain meidän pojat meinaa tuon Iben perässä pysyä ja kaveri on tehnyt 2 maalia.

Kapteeni Alex Mowatt ja Chris Dawson olleet aika laadukkaita keskikentällä...

Kiitokset Peacockille vinkistä!

Olisi ansaittu tuosta enemmän kuin jäi käteen. Tosi vahvaa peliä meiltä, tosin vain ajoittain. Pelityylille peukkua myös, aktiivista ja muistutti oikeaa jalkapalloa. Ikävä kyllä Poolin nopsat kaverit kärjessä rankaisivat.

Dawson on maineensa veroinen - ja kuten veli Lobo mainitsi - myös Mowatt oli kova.

Näitä junnumatseja on kyllä kiva nähdä silloin tällöin, joko livenä tai telkusta.

Usko akatemiaan alkaa elpyä!

Leeds - Derby Veikkaustv:ssä.
Tämä on aina mulle se The Game, velipoika on vinoillut jo niin pitkään, että josko jo nyt edes tasuri  :mad:

Leeds - Derby Veikkaustv:ssä.
Tämä on aina mulle se The Game, velipoika on vinoillut jo niin pitkään, että josko jo nyt edes tasuri  :mad:

Samassa veneessä ollaan.. tosin mun velipoika oli ovela ja vaihtoi liverpooliin kun se alkoi pärjäämään ja pässit hyytyi!

Meidän kauden päätös tulee ainakin Bet365:ltä, mutta Veikkauksen valinta oli Crystal Palace - Peterborough.
Mielenkiinnolla odotan mitä se McDermott on saanut aikaiseksi. Kirjoittelut  lupailleet perempaa kuin aiemmin.

Back