Leeds-Swansea Ke 13.02.2019 klo 21:45 vkisa

Jännäksi nää vaan menee.. onneksi sentään saatiin pari maalia ekaan puoliaikaan. Kierros oli muutenkin mahtava kun kärkikymmeniköstä voitti vain me, Sheffield U & Bristol C. Pukkikin sai onneksi maistaa vaihteeksi tappion karvasta kalkkia ja Läski-Frank menetti voiton jumbolle.
10 pinnaa play-offien ulkopuolelle.. tosin matsi enemmän pelattuna.

Nyt seuraavaksi Bolton kotona ja siihen ei saa kaatua. Saadaan luultavasti joihinkin kaulaa voitolla.

Hyvä peli. Jansson ja Philips erinomaisia. Paljon paikkoja meillä, aika vähän vastustajalla. Aylingin kömpelö pelaaminen - ja pilkku siitä - aiheutti loppuun vähän sydämen tykytystä.

Laukaukset meille 19-9.
Kyllähän tolla laukaisumäärällä pitäisi tehdä enemmän kuin 2 maalia, vai mitä mieltä ootte??
Mun mielest meiltä puuttuu sellainen Wood tyypppinen kaveri joka kyl laittoin palloa pussiin kun paikka tuli...

Mä oon todella iloinen, että Philips on takaisin omalla paikallaan. forshaw hautoi palloa munissaan, mutta sai vähän aikaan vaikka jostain kumman syistä sai kehuja.. Ai niin ei hassumpaa olla paalulla vaikka pelattoon todella huonosti viimeiset kuus viikkoa.

Juu, kun Philips on tullut takaisin puolustavaksi keskikentäksi on puolustus toiminut paljon paremmin. Hän voittaaa keskikentän pohjalla järjestäen kaikki kaksinkamppailut. Eikä nouse liian ylös, jolloin ehtii auttamaan pakkeja. Forshaw nousi usein ylös ja tämän jälkeen pakit olivat omillaan. Jos Forshawta haluaa peluuttaa, niin hän voisi olla mieluummin Klichin vaihtopari.

Paikkoja tosiaan saadaan luotua jokapelissä hyvin mutta viimeinen syöttö ja laukaus ovat usein heikkolaatuisia. Bamford ja Roofe tarvitsisivat muutaman onnistumisen alle, jotta tulisi tarvittaa itseluottamusta ja rentoutta tekemiseen.

Hei Siellä,

haluaisin vaihtaa molemmat laitapakit, toivottavasti B. Douglas ja G. Berardi ovat asap pelikunnossa. nykyiset laitapakit ovat liian vaarallisia ja tyhmiä.

joo, K. Phillipsilta mahtava peli. kun noustaan valioliigaan, niin myös ylemmälle keskikentälle tarvitaan lisää taitoa,

...e

Back