Leeds - Millwall ma 22.3.2010 klo 21:45 (vkisa)

Ei hyvin alkanut, Kisnorbo vaihtoon. Toivottavasti ei akilles napsahtanut poikki  :( Ja 0-1  :( :(

Eikä paremmin jatkunut. Ei kunnon paikkojakaan, Millwall kaikessa edellä. Peli voisi olla enemmänkin kuin 0-2.

Pelaaja arviot illan pelistä (4-10)

1 Casper Ankergren 3
26 Leigh Bromby 5
6 Richard Naylor 5
3 Patrick Kisnorbo -
22 Andy Hughes 6
4 Michael Doyle 4
16 Bradley Johnson 4
14 Jonathan Howson 5
7 Paul Dickov 6
23 Robert Snodgrass 7
10 Luciano Becchio 0

32 Aidan White 6
8 Neil Kilkenny 6
28 Max-Alain Gradel 5

Becchion, Doylen ja Johnsonin vois lahjoittaa johonkin Conference joukkueeseen. Becchio varsinkaan ei saanut mitään aikaan, koko ajan filmaus päällä, prkle. Ainoa joka oli edes vähän omalla tasollaan oli Snodgrass. Graysonillekin vois antaa kenkää!!!!!

Mitä v#%&%! McSheffrey ja Grella penkkiä kuluttaa??? Näyttää siltä, että taas on playoffit edessä ja todennäköisesti myös yksi lisäkausi ykkösliigassa. :mad:

Mitään ei ansaittu, eikä saatu. Toisella puoliajalla ehkä hieman uskoi että tasoitus tulisi mutta eihän me päästy lähellekään maalia! Täyttä kuraa koko touhu.

Hulluintahan tässä on se että kaiken tämän rämpimisen jälkeen suora nousu on vielä omissa käsissä! Mutta alkaa usko loppua, kyllä sieltä milwall ohi tulee... Noh, play-offit sitten...

Joo.. hirveetähän tämä on..Millwall oli tammikuussa 21 p. perässä.. nyt iholla jo.. meidän 13 viime ottelusta on vain 4 voittoa.. tämä ei ole enää normi varianssia vaan jotain on pahasti pielessä.
Norwich seuraavaksi vastassa ja se teurastaa meidät tällaisella pelillä... :'(
Ei pitäisi maalata piruja seinille mutta tietääkö joku koska play-offs päivät on?Itse en löytänyt niitä virallisilta sivuiltakaan, vain finaali oli merkattu kalenteriin.Tämä lähinnä sen vuoksi että oon reissussa kun sarja päättyy ja mahdollisen/todennäköisen pleijari-komennuksen myötä haluaisin tehdä matkasuunnitelmani, sillä noita pelejä pystyy tod.näk. seuraamaan Aasiassa.

Ei pitäisi maalata piruja seinille mutta tietääkö joku koska play-offs päivät on?Itse en löytänyt niitä virallisilta sivuiltakaan, vain finaali oli merkattu kalenteriin.Tämä lähinnä sen vuoksi että oon reissussa kun sarja päättyy ja mahdollisen/todennäköisen pleijari-komennuksen myötä haluaisin tehdä matkasuunnitelmani, sillä noita pelejä pystyy tod.näk. seuraamaan Aasiassa.
Tällaiset löytyi:
Saturday 15th May - Coca Cola League 1 & League 2 Playoff Semi Final First Leg
Tuesday 18th May, Wendesday 19th May - Coca Cola League 1 & League 2 Playoff Semi Final Second Leg
Saturday May 29th  Coca-Cola League 1 Play-Off Final (Wembley Stadium)

Tällaiset löytyi:
Saturday 15th May - Coca Cola League 1 & League 2 Playoff Semi Final First Leg
Tuesday 18th May, Wendesday 19th May - Coca Cola League 1 & League 2 Playoff Semi Final Second Leg
Saturday May 29th  Coca-Cola League 1 Play-Off Final (Wembley Stadium)

Kiitos aaPee.. nyt pystyn suunnittelemaan liikkumisiani paremmin jos vaikka tarvii noina päivinä olla SkySportsin läheisyydessä.. maaseuduilla ei noita helposti näy..

ps! tosi harmi vielä tuo Paddyn loukkaantuminen.. hän on ollut mielestäni harvoja tsemppareita kun kentällä viime aikoina..  :(

No jos vaikka Orava leikkaisi hänetkin niin tähtäisiin täällä Turussa joskus kunnon jalkapalloilijakin..  :D

Kisnorbo on ollu kyllä ihan ykköspuolustaja. Eilenkin huomasi, että muu joukkue vaipui ihan koomaan loukkaantumisen jälkeen. Sanonpa vaan, että tätä kaveria kaivataan vielä lopuissa peleissä  :(

Hei Siellä,

En olisi kovin yllättynyt vaikka Hotellipoika tekisi kohta päätöksen. Huolestuttavaa minusta tässä on se, että tällaisella pelitavalla ei taida nousukarsinnoissakaan, jos sinne päästään, tehdä mitään.

...e

Back