Vaikka onkin veikkausikisa niin pikatunnelmat:
Menin tietysti Peacockiin istumaan sinne LUSC:n porukoitten kanssa, pub oli tietysti ku sillipurkki. Kaikki hyvin, mut sitte nähtiin takaikkunoista ku porukkaa alkoi juosta Elland Roadille (siis kadulle)...
Eikö helkutin hölömöt poliisit (2 saattoautoa AINOASTAAN kuuluma) johtanu 7 Millwall bussilastillista pitkin Elland Roadia! Ei hyvä ihme sentään! Nojoo, siinä sitten oli kahinaa. Otti aivoon, että miks vi*ussa nää hullut ns. kannattajat juoksee sinne ja siitähän sitte alko kahakka. En tiedä kuinka monesta bussista hajotettiin ikkunoita, mut osan hajotti Millwallin kannattajat ihan itte. Pubin ovet kiinni ja ei päässy sisään oikein kukaan eikä viittiny oikein lähteä edes ulos. Pelin jälkeen ei päässy sisään ku LUSC:n memberit. En tosin jääny sinne pelin jälkeen ku lähin kotiin. Siellä entisen asunnon nurkilla kuuluma (siis ei oo mitään faktaa) menivät jotku tappelemaan.
Ite peli oli hyvä. Siis todella hyvä. 3 maalia seittemässä minuutissa! Meillä oli loistava tilaisuus yks vapari ihan rangaistusalueen rajalta melkein ku pilkku, mutta "kukasenytolikaan" veti kohti taivasta. Eka puoliaika oli siis kuitenki "vain" 1-0. Toka puoliajalla olikin kunnon tunnelmaa. Olin KOPissa tosi hyvä näkyvyys ja sitte tuli toinen melkein pilkulta vapari ja sehän uppos sisään, ja Elland Road has gone grazy! (Mulla oli muistiinpanovehkeet mukana, että kirjotan ylös tarkemmin, mutta enhän mä mitään malttanut semmosta.)
Nokuitenkin 4-0. Millwallin kannattajia yritti lähtee ulos 3-0 jälkeen, mutta mun käsityksen mukaan stewards ei päästäny niitä. Ei niistä kyllä mitään ääntä lähde, vaikka kuinka on sanottu semmosta. Sitte rupes ottamaan päähän, 4-1 ja 4-2. Se on ku on liian hyvä ja varma, että this is all over, ni se kostautui.
Attendance oli yli 30k, Thirty thousand... ja loppuja en kuullu.
Jotain kuvia on, esim kummastakin melkein pilkku vaparista. Upin ne jonnekin ja ilmottelen tässä.
PS. En ole monessa pelissä tällä kaudella käynytkään, mut olen onnistunu välttämään pettymyksen tähän asti, mut siis nyt se paljastui... MEILLÄ EI OLE EDES SCORE BOARDIA käytössä. Ei siis minkäänlaista.
PS2. Mä olen hirveän huono analysoimaan peliä tai millä muodostelmalla me pelataan (Alex tekee sen hyvin, muttei se enää tuu peleihin mun kanssa, kyllästy mun itkemiseen kaikkien relegation seasoneittan takia), eli mä vaan menen ja elän siellä.