Kausi 2014-15

Nyt näyttää siltä että tämä kausi on taputeltu.
Tuskin montaa voittoa tämä ryhmä enää ottaa, onneksi sarjapaikka tuli varmistettua helmi-maaliskuun hyvän draivin ansiosta.
Nähtäväksi jää mitä rakkaalle Leedsille tapahtuu kesän aikana....
V**tu tätä touhua!!!

Kyllähän tää meidän touhu on ollut aivan kamalaa seurattavaa jo usean vuoden ajan, valitettavasti...

Hei Siellä,

Tällä viikolla saatetaan tietää käyttääkö Seura Reddersin optiota toisesta vuodesta. Pelaajat ovat vähän yli 100 %:sesti Reddersin puolella. Itse alkaisin kallistumaan sille kannalle, että hän menisi takaisin Akatemiaan ja tilalle tulisi sellainen, joka pystyisi olemaan myös Premierissä. Tosin, nyt kun on päässyt maistamaan Managerin hommaa, niin ehkä valitseekin Managerin paikan muualta jos ei Leedsissä tule jatkoa...

Eikä haittaisi, vaikka omistaja vaihtuisi.

...e

Itse Redfern sanoi aikaisemmin keväällä haluavansa jatkaa managerina
joko Leedsissa tai sitten jossain muualla.Joten tuskinpa suostuu enään palaamaan Akatemiaan.

Hei Siellä,

Jännät paikat! Massimo palannee tänään toimistolle ja toivottavasti heti paljastaa jatkaako Redders tai jos ei jatka, niin kertoo kuka jatkaa.

Millä voidaan selittää apuvalmentajan lähdön aiheuttama tappioputki?
Reddersin kunniaksi on sanottava, että on tuonut junnut edustukseen, mutta ehkä joku muu jatkaa tästä?

...e

Hyviä uutisia...

Lewis Cook expressed his delight after agreeing a new two-year deal at United on Monday afternoon, with the midfielder "over the moon" to have committed his future to the club.

Tämähän ei tietysti tarkoita etteikö häntä voitaisi myydä vaikka kuinka MC toista sanoo...

massimo-cellino-and-lewis-cook_1vw6mwmgvhogi1inj5uef3tn1s.jpg

Siis nythän voi saada oikeaa rahaakin kun on sopimus tehty.  :D

No toivotaan ettei myydä.. ainakaan halavalla.

Nyt alkoi tapahtumaan... Itse asiassa kaksi ihan hyvää uutista tähän päivään mutta ei nyt taas uskalla innostua...

Adam Pearson on uusi Executive Director ja tulee olemaan Cellinon 'oikea käsi'.

Hänellä saattaa olla jopa hieman tietämystä itse lajista. Todennäköisesti ensimmäinen tehtävä on löytää se uusi manageri. Jossain huhuissa on liikkunut Mark Warburton.

Tänään on vapautettu tehtävistään 9 pelaajaa sekä tukku akatemiasta myös. Nimekkäimmät övat
Rodolpho Austin, Aidy White, Michael Tonge, Zak Thompson, Alex Cairns & Stuart Taylor.

Hei Siellä,

Monet olisivat halunneet pitää R. Austinin mutta minä en häntä kaipaa. A. White olisin ehkä pitänyt? C. Taylor on kylläkin ollut vasemmalla laidalla niin hyvä, että AW:ta ei tarvita.

Nyt odotamme päätöstä Managerista. Ehkä jotain voidaan päätellä Reddersin jatkomahdollisuuksista: vaikka hän on ylistänyt näitä molempia em pelaajien puolesta, niin ne kuitenkin päästettiin pois? Kuka ne listat on tehnyt?

...e

White olisi mulle kelvannut, muut menkööt..

BTW, pistäisikö joku uuden kausi 2015-2016 topicin tulille,
tämä kausihan on jo taputeltu ja petytään ensi kaudella uudestaan.

( mä en uskalla kun olen niin uusi täällä.. :eek: )

Back