Hyvät pelaajat joutuvat aina vastustajakannattajien silmätikuksi. Joskus omienkin, mikäli esitykset eivät vastaa aiempia suorituksia.
Esim. C. Ronaldolle buuataan jokaisessa (vieras)ottelussa, Titus Bramble joutunee harvemmin kannattajien hampaisiin kentällä ollessaan.
E: tämä siis smithnjonesille, tai näin itse ainakin tuon ymmärtäisin
Hei Siellä,
Pitäisikö unohtaa tuo pakkonousun metsästäminen ja epäpelin pelaaminen ja vaihtaa manageria ja tehdä kunnollinen suunnitelma ...
...e
Omasta mielestä, pitisi tehdä selvä suunnitelma nousua ajatellen ja siten myöskin joukkueen rakentaminen. Meillä on nousua ajatellen aivan liian heppoinen ja vanha porukka jotta siellä pärjättäisiin / säilytttäisiin, mielummin vuosi lisää tällä tasolla ja rahat laadukkaisiin pelajiin ja hyvä perusta liigatason joukkueena!
Meillä on nousua ajatellen aivan liian heppoinen ja vanha porukka jotta siellä pärjättäisiin / säilytttäisiin, mielummin vuosi lisää tällä tasolla ja rahat laadukkaisiin pelajiin ja hyvä perusta liigatason joukkueena!
Exactly, sanos enklantilainen.
Tai jotakin sinne päin
toteaa Joke
Minä luulen että Warnock joka tapauksessa on se mies, joka tätä nousua nyt saa yrittää. Uudet omistajat ovat kertoneet luottavansa häneen täysin ja voisin jopa kuvitella että tarjoavat hänelle jatkoakin. Uskoisin Warnockilla myös olevan halua jatkaa vaikka nousua ei tällä kaudella tulisikaan.
Hieman riskillä tässä ilmeisesti mennään, omistajat vain luottaa siihen päästään valioliigaan väkisin, sen jälkeen aletaan miettiä sitä että kuinka siellä säilytään!
Tuntuu että Warnockin ainoa taktiikka on juuri tuo 'epäpelin' pelaaminen jonka olen monta kertaa ehtinyt itsekin jo kiroamaan. Kritisoinnin jälkeen on vain tullut juuri niitä hyviä pelejä.
Mutta kuka sitä uutta selvää suunnitelmaa tulisi rakentamaan? Simon Grayson? David O'Leary?
Ja mistä ja millä rahalla ne pelajaat hankitaan? Rahastetaan? Myydään Becchio 4 milj, Lees 4 milj ja Byram 7 milj?
Hei Siellä,
Se kai on selvä, että Sotanokka jatkaa, mutta eppäillä soppii että, näillä ominaisuuksilla nousua ei tule.
Tarjoilen kuitenkin tilalle:
G. Poyet (ei pääse tai edes halua tulla kun Brightonissa on hyvä tilanne).
P. Lambert (saa kohta kenkää Villasta?)
...e
Ees jotain positiivista....
Sam Byram pisti nimen jatkosoppariin joka ulottuu vuoteen 2016. Hieno palkinto nuorelle pojalle. Ei tarvitse ainakaan nyt odottaa että hänen sopimus ihan heti olisi katkolla.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta!
Eli jatkan veikkauksissa Leedsin tappioden metsästystä, kuten Spurs pelissä