Kausi 2007/08

Gus Poyetin nimi yhdistetty Tottenhamin uuteen valmennustiimiin useilla verkkosivuilla.Leedsissa tieto tietysti kiistetään eikä Poyet tunnu itsekään tietävän asiasta sen enempää.Enpä usko miehen lähtevän mihinkään eihän Tottenhamilla ole vielä uutta manageriakaan.
De Vries mursi varpaansa ja palaa kesken lainasopimukse takaisin Leicesteriin.Wise toivoo saavansa miehen uudestaan lainaan myöhemmin.
Lauantaina sitten arvotaan F.A. Cupin ensimmäinen kierros,josta meidänkin cup urakka lähtee liikkeelle.

Miks meidät olis suljettu FA Cupista? Taas on menny ohi korvien! League Cupista ollaan ulkona mutta "This is the stage at which the 48 Football League clubs from Leagues One and Two enter the competition." Ei tuossakaan oo mainintaa, että Leeds ei pääsis mukaan. Ei helv...

???

Miks meidät olis suljettu FA Cupista? Taas on menny ohi korvien! League Cupista ollaan ulkona mutta "This is the stage at which the 48 Football League clubs from Leagues One and Two enter the competition." Ei tuossakaan oo mainintaa, että Leeds ei pääsis mukaan. Ei helv...

???

Mun ltoimittaja kaveri laitto joskus mulle textarin et Leeds suljettiin  F.A Cupin ulkopuolelle, ehkä se sitten uunotti meikäläistä...

Jos se vaan sekotti League Cupin ja FA Cupin toisiinsa? Rupes särkee päätä!

Soitin sille mun kaverille, koka on paikallisessa lehdessä toimittajana, niin se sano että STT oli lähettänyt sellasen uutisen niille missä kerrottiin että Leeds ei saa tänä vuonna osallistua F.A. cupiin...
Sori jos päätä rupee särkee entistä enemmän...

Ei voi pitää paikkaansa. Mistään en löydä mitään siihen suuntaankaan. Kattelin tossa YEP:n uutiset ja ei tommonen olis voinu mennä mun silmien ja/tai korvien ohi. Se tyyppi a) ei oo osannu lukea, b) sekotti Carling (League) Cupin jotenkin FA Cupiin c) STT sekoili.
:-/

Hämmentävää. Pitääkö tässä nyt pelätä tulevia uutisia skysportsilta? Mutta eikös Leeds potkittu pois FA:sta? Mutta eihän siitä muistaakseni rangaistu kuin jollain talouspuolen asioilla? Vai onko FA jälleen kusettanut meitä?

????

Ei oo potkittu FA:sta pois, eihän me pelattais sarjassa jos olis! FA kyllä näkyy rankaisevan jokaisella mahdollisella ja mahdottomalla tavalla... Jossei ny  muuta, ni heitetään ny sakkoja taas vähän vaikka väärällä kädellä tervehtimisestä tms.

Onkos mulla väärää tietoa, mutta eikös meidät suljettu pois F.A Cupista??

Kyllä mullakin on jossakin takaraivon tuntumassa "tieto", ettei -15 pistettä riittänyt vaan meitä rangaistiin myös näin.

Onkos mulla väärää tietoa, mutta eikös meidät suljettu pois F.A Cupista??

Kyllä mullakin on jossakin takaraivon tuntumassa "tieto", ettei -15 pistettä riittänyt vaan meitä rangaistiin myös näin.

Peli seis pallo hävis!
Muistelemani ei ollutkaan bänni FA Cupista vaan FA:n toiminnasta

Kaivelinpa newsroomia ja siellä oli:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1107766,00.html

"The club is still able to play football in all competitions, including the FA Cup, but until the membership is transferred we will be unable to vote at any general meetings of the FA or receive FA Cup final tickets that are made available to member clubs"

Tämä koko juttu jäi häiritsemään eilen, hyvä että veli Joke kaivoi seuran sivuilta faktaa.

Muistikuva oli ettei mitään "pelikieltoja" eri kilpailuihin - esmes FA Cup - ollut, vaan nimenomaan FA:n äänestyssanktioita.

Eiköhän tuon kanssa elä  ::)

Hmm... Kaverini on varmaan tulkinnu väärin STT:n uutista, tai sit STT on uutisoinnut väärin...

Back