Jalkapallomatkat Englantiin 07-08

Deano

New member
Viikolla 11 pelataan kaksi kotipeliä Lauantai&Tiistai, suunnitelmissa lähteä katsomaan molemmat kun lomat tuli tuolle viikolle jo töistä anottua.
Joko muilla on suunnitelmia tulevalle kaudella?

Hyvä homma, Deano! Toivoa sopii, että itse kukin pääsisi pääkallopaikalle tällä kaudella. On meinaan sen verran eksoottista vastustajaa tarjolla, suorasstaan keräilyharvinaisuuksia  :)

Hei Siellä,

Minulla on periaatepäätös matkasta joka sijoittuu ajalle 20. - 31.3. Ainakin kaksi kotipeliä saattaa osua kohdalle. Yksi vieraspelikin olisi tarjolla, mutta voi olla, että ei sisälly omaan ohjelmistooni?

...e

Enpä ole vielä lyönnyt lukkoon ajankohtaa omalle matkalleni, yleensä se on ajoittunut alkuvuoteen työkiireitten takia...

noniin, tulokset on ollu hyviä ja se näkyy myös elland roadin katsomossa kuten tuossa viime lauantain pelin koosteesta pystyi näkemään. hienoa olisi päästä paikan päälle kun tulee jo kaksi pitkää vuotta siitä kun viimeksi on pääkallopaikalla tullut käytyä.
näyttää pahasti siltä että menee ensi kevääseen kun/jos leedsin reissu tulee ajankohtaiseksi.
englantiin tulee tosin suunnattua jo ensi lauantaiaamuna (29.9).
kaverin kanssa lähdetään reissulle joka päätettiin tehtävän jo viime talvena kun saatiin tietää, että nhl aloittaa kautensa kahdella "näytös"pelillä londonissa.
liput on taskussa sunnuntain anaheim-LA matsiin (joukkueet pelaavat paikallispelit aika kaukana kotoa  ;)). valitettavasti jää suomalaisedustus nollille tuossa kun teme vielä empii ja muut finskit molemmista tiimeistä on passitettu farmiin..
futiksenkin osalta osuu aika hyvin - onhan kyseessä lontoo..siellä kun joka kierrokselle tahkotaan useitakin pelejä eri sarjatasoilla.
lauantaina on tarkoitus katsastaa vicarage road (watford-blackpool) ja maanantaina suorittaa neitsytmatka white hart lanelle (spurs-Avilla).
tiistaiaamuna kotiin ja jälkilöylyille kisapuistoon (saipa-tappara).
eli tiukka mutta toivottavasti antoisa setti luvassa!!

Olen menossa Lontooseen toisen "paheeni" johdosta (Sex Pistols) 8-11.11. mutta eipä ole Leedsillä otteluita tuona ajankohtana, valitettavasti...

Veli Malja, ei punk ole pahe - paremminkin hyve  :)

Upperdeckerillä aika hyvä satsi viihdykettä reissulle, NHL tosiaan melkoisena erikoisuutena. Kelpaisi kyllä, vaikka futis tietty on ja pysyy ykkösjuttuna. Muuten Gillingham ensi lauantaina ei olisi kovin kaukana Lontoosta, jos omia poikia haluaisi seurata. Pilettien kanssa voi tehdä tiukkaa, kannattaa tsekata mahdollisuudet?

Malja, ite olin menossa Manchesterin konserttiin ku se on tossa vieressä. Se tosin osuu samalle päivälle ku Swindon kotona ja ku Swindonia en oo ikinä ennen nähny livenä ni se jäi sitte siihen. Eli jäi Johnny näkemättä. :(  :-[

Malja, ite olin menossa Manchesterin konserttiin ku se on tossa vieressä. Se tosin osuu samalle päivälle ku Swindon kotona ja ku Swindonia en oo ikinä ennen nähny livenä ni se jäi sitte siihen. Eli jäi Johnny näkemättä. :(  :-[

No täytyyhän toki laittaa asiat tärkeys järjestykseen...
Ittelleni Lontoon keikka on kolmas Pistols keikka mikä tulee nähtyä...

No täytyyhän toki laittaa asiat tärkeys järjestykseen...
Ittelleni Lontoon keikka on kolmas Pistols keikka mikä tulee nähtyä...

Tulikin muutos suunitelmiin, jää Lontoon keikka väliin, menenkin machesterin keikalle kattomaan Pistolsia.
Harmi et menee päälekkäin ton kotimatsin kanssa, mut ei voi mitään...

Heh, vai niin. Näin mä Pistolsin Suomessa vuonna jotain, mut kyl Johnnyn jää Leedsin varjoon. Tunsin muuten Suomessa tyypin, jonka sukunimi on sama kun sun nick.

Asiaan, Millwallin pelistä toivottavasti saan otettua kuviakin ja KOPin tunnelmia. Viimeks oli paikka South Standilla noitten Orientien vieressä (ja meillä oli hauskaa!). Ikävä kyllä tolla puhelimella kun jotain yrittää saaha ääntä, ni se särkyy kokonaan. Ku ei oo kausaria, ni meen peleittäin ympäri stadionia ja yritän vertailla, missä ny olis paras olla (mun jalkapallomatkoja ku kierrän stadionia). Ei tuo Captains Lounge enää oikein innosta :( Viimoset pari vuotta tuntu, että siellä on liian hiljaista ja hyvin käyttäytyvää porukkaa vrt minä.

Maaliskuussa sitten pääkallopaikalle ja kaksi ottelu eli Bournemouth (8.3.) ja Cheltenham (11.3.). Toivottavasti silloin tulee kunnon hyvitys tämän päivän pelistä.

Tammikuussa olisi hyvä kahden pelin rupeama Lontoon päässä (Luton 26.1. ja Southend 29.1.), mutta sen joutunee jättämään väliin.

toukokuussa mahdolliset karsintapelit olisivat mannaa tai suoran nousun häämöittäessä 3.5 vs. gillingham kotona...
...jos saanee sellaiseen peliin enää lippuja.  ;D

Maaliskuussa sitten pääkallopaikalle ja kaksi ottelu eli Bournemouth (8.3.) ja Cheltenham (11.3.).

Perskutarallaa, meinaavat siirtää Cheltenham-matsin tammikuulle, mikäli Northampton voittaa Wallsallin FA-cupin uusinnassa  :mad:

Tuota voi jo sanoa todella huonoksi tuuriksi. Tapahtuu aivan jumalattoman harvoin näin "totaalista" fikstuurivekslausta...

Back