Huomio kaikki!

finnishwhite

New member
Olen lähdössä katsomaan Leeds vs Newcastle peliä ja ajattelin kysyä olisiko kukaan halukas lähtemään myös pyhiinvaellusmatkalle..Taktiikka olisi seuraava: lennot Helsinki-Manchester-Helsinki, junalla Leedsiin, yöpymiset bed&breakfast tyylisessä paikassa ja lippujen tilaus lähipäivinä soittamalla. Edellämainitut tulisivat maksamaan yhteensä n.500euroa..Olen lähdössä matkalle yksin, joten jos kiinnostusta löytyy, niin yhteyttä voi ottaa mailaamalla osoitteeseen: finnishwhite@yahoo.co.uk
 
Ikävä kyllä matkaseuraksi ei nyt pääse :-(

Tuo Newcastle-matsi saa nyt kummasti lisäväriä, joten varmasti hekumallinen
kokemus tiedossa. Vaikkei Woody vielä kentällä olisikaan, niin kuittailu fanien
välillä tulee olemaan melkoista.

Itse olin pähkäillyt kovasti reissua pääsiäiseksi, mutta mamma sanoi ettei.
On se niin väärin!

Tiedä häntä onko tästä apua, mutta Beestonin alueella 15 min kävelymatkan
päässä Elland Roadilta on aika passeli kohtuuhintainen B&B-paikka:

Crescent Hotel
274 Dewsbury Road, Beeston, Leeds LS11 6JT (puh. 0113 270 1819).

Jumalainen aamiainen ja hyvät bussiyhteydet keskustasta Corn Exchangen
liepeiltä. Vastaavia on varmaan muillakin foorumilaisilla suositella...






 
Itsekin olen matkaa suunnitellut, mutta taitaa mennä ensi syksyyn, YO-kirjoituksieni jälkeisiin ajankohtiin. Hieno homma että pääset näkemään kyseisen ottelun! Itse menen katsomaan Ajax-Arsenal peliä 26.2, tunnelmaa ja menoa ei pitäisi siitäkään matsista puutua, olen tuolloin perheen ja sukulaisten kanssa Amsterdamissa hiihtolomalla.
 
Toivottavasti matkaseuraa löytyy.
Idea ei ole lainkaan hassumpi, mutta minä lähden YO-kirjoituksista/lakkiaisista selvittyäni kesäkuussa Yhdysvaltoihin, ja se nielee rahaa sen verran, että en mukaasi pääse :)
No, ohjelmassa on ainakin baseballia, tuskin vetää kuitenkaan vertoja jalkapallolle :)
 
Back
Top