Hei, mekin ostetaan!

tc

Well-known member
Tässä on jo niin tottunut pelkäämään (Smith) tai toivomaan (Barmby) pelaajien lähtöä muualle, että on päässyt unohtumaan yksi juttu.
Pelaajia voi myös ostaa!
Leeds on taas kovasti kiinnostunut Sheffield Unitedin keskikentän raatajasta Michael Brownista. Jos siirtosumma, 500 000 puntaa, pitää paikkansa, niin meillä voisi olla sanssit.

Sopimus taitaa loppua kesään ja mies on  lähössä. Myös Rangers on ollut perässä. Mitään ei kuitenkaan tule tapahtumaan ennen kuin uudet omistajat ovat peräsimessä. Sama pätee myös Battyn ja Bridgesin sopimuksiin. Radebe ja Wilcox voivat puolestani vaihtaa maisemaa.

Ei nyt ihan vielä osteta, mutta Pennantin lainaa on jatkettu taas kuukaudella eteenpäin. Ei saa kuitenkaan pelata cupissa Arsua vastaan  :(

Ja pah sanon minä. Radebe on täysin rampa ja todella loukkaantumisherkkä. Hän on muutenkin vihjaillut poistuvansa kauden jälkeen takaisin kotimaahansa pelailemaan. En kiistä ettei olisi pelannut hyvin pari viimeistä ottelua, mutta koko puolustuksen keskusta on tällä hetkellä vitsi!

Kyseessä ovat henkimaailman asiat:

Puolustuksen keskusta on ollut alkukaudella vitsi.
Lucas on rampa ja lähtövihjauksistaan olen tietoinen.

Mutta:

Jotakin otteistamme on puuttunut ja Radeben osuudeksi olen laskenut (oletetun tai todellisen ) puolustuksen johtajuuden.

Junioripeleissä(kin) näkyy usein: Jos joku johtohahmo on poissa, niin hänen poissaolonsa näkyy hänen pelipanostaan suuremmalla tavalla. Uskon meille käyneen niin. Puolustukselta on puuttunut johtaja. Matteo on tarvittu keskikentälle.

JOS puolustuksen keskusta saadaan umpeen ilman Radebea, niin OK, mutta minä houkuttelisin hänet jatkamaan kauden loppuun....

Hei Siellä,

Lucas on kuningas. Niinkauan kuin hän pääsee omin jaloin kentälle, niin saa jäädä. Taitaa olla viimeinen kausi sopimuksesta jäljellä.

...e

JOS puolustuksen keskusta saadaan umpeen ilman Radebea, niin OK, mutta minä houkuttelisin hänet jatkamaan kauden loppuun....
Kauden loppuun kyllä, mutta ei siitä eteenpäin. Viimeinen vuosi sopimuksesta menossa ja miehen voisi päästää takaisin kotia tämän jälkeen.

Voisinhan Luukakselle tarjota myös valmennus hommia jos kiinnostusta riittää...Mutta kunhan nyt katellaan tämä kausi loppuun ja tehdään sitten päätöksiä jatkosta, niin Luukaksen kuin muidenkin kanssa.

Mielenkiintoista huhuilua kuuluu, että Kiinasta tulisi mahdollinen ostaja ehdokas nimeltään Xu Ming..
(ilmeisesti proffan tuttuja). Toivottavasti saadaan ensimmäinen tarjous pian niin voidaan ruveta vedättämään hintaa ylöspäin, vielä kun on aikaa!  :)

Leeds on aikoo tavoitella Evertonin 30-vuotiasta puolustajaa David Unsworthia siirtoikkunan avautuessa, miehen sopimus loppuu tämän kauden jälkeen.  

Ei sitten osteta, sanoo Birch.
Lainata voimme, mutta niin kuin Eddie on markkinoita syynäiltyään summannut: siitä ei paljon kostu.
Toivotaan silti, että joku sateentekijä olisi lainattavissa jostakin. Joutilas pelintekijä?

Niin, jos ei sateentekijää, niin ainakin pelintekijä  :D

Pahalta näyttää, jos/kun porukkaa on menemässä ulos, muttei ketään kokenutta sisään. Tällä en halveksi omien junioreiden peluuttamista, mutta kevätkauden tärkeissä koitoksissa pelikokemuksesta on ainakin hyötyä (oliko tarpeeksi lievästi sanottu ;-)

Back