Foorumi päivitetty, viilaus jatkuu

Raimo

Member
Päivitin foorumin softan uudempaan. Syytä siihen ei varsinaisesti olisi ollut, mutta kehuivat sisältävän hirveästi bugikorjauksia ja lisäävän nopeutta.

Ainakaan viestit ja käyttäjät eivät hävinneet, joten kaikki on edelleen hyvin  ;)

Nyt alkaa viimeistelyvaihe, joten joitain häiriöitä saattaa ilmaantua.

Mikäli havaitsette jotain bugeja, niin ilmoittakaa tänne tai osoitteeseen raimo.miettinen@pp3.inet.fi
 
Hienoa, että jaksat tehdät töitä sivuston eteen... Saitko muuten kahvipannuun lähettämääni mailia? :)
 
Upeeta, mahtavaa.

Minä olen ainakin ihan onnesta mykkänä, kun löytyi nämä sivut.
En voinut kuvitella tällaista suomeksi.
Tosi selkeä ja asiallinen sivusto, vaikkein tuosta tekniikasta ymmärräkkään.
Ainahan käviöitä ja kommentoija voisi olla enenmän, mutta eiköhän se tästä etene.
Ihmettelen vähän itsekin kuinka minulle nyt tuli tämän löydön takia niin kauhea vimma kommentoida. Englanniksi olen kai pari viestiä LUFC:n forumille laittanut. That´s it.
Suomeksi juttu luistaa vähän paremmin.

 
Yep,

nämä on ensimmäiset suomenkieliset LUFC sivut joita olen nähnyt ja tietysti pistin linkin meidän Branchin sivuille.

Sivut on (mun mielestä) hyvät ja mä huomenna aion yrittää jos näistä sivuista vois kertoa Otteluohjelmassa, tosin saattaa olla että vastaus on ei, koska sivujen ylläpito ei taida olla virallisen LUSC jäsen. Mut hei, ei se maksa kuin £4 per vuosi!

*hehe, hieno tapa vihjaista.........
 
Back
Top