Farewell David !

Bremner

Active member
Hmmm...sanattomaksi lähes vetää.

Vaikka olo onkin varsin pettynyt ja pahat aavistukset Leedsin tulevaisuudesta päällimmäisenä mielessä - täytyy kuitenkin luottaa siihen että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Ensi kauden alkuun on sentäs vielä hieman aikaa.

Vapaita hyviä managereja ei juurikaan ole tällä hetkellä tarjolla, joten saas nähdä kenen puoleen Ridsdale kääntyy. Mieleen tulee jopa ulkomaisen managerin palkkaamisen mahdollisuus.

Toivottavasti uusi kyvykäs manageri saadaan ruotuun pian, jotta mahdollinen pelaaja-exodus saadaan vältettyä.  Rio ja Kewell - muutamia mainitakseni - seuraavat tilannetta varmaankin suurella mielenkiinnolla.
 
Saas nähdä mitä tästäkin tulee...

Muutamat sivustot (mm. Soccerage), tuntuvat pitävän jo varmana tietona, että David käytännössä erotettiin, eikä päätös suinkaan ollut yhteisten pohdintojen tulos. Samoin em. sivusto näyttää olevan lähes varma siitä, että "eroaminen" tai O'Learyn "protesti" johtuu siitä, että seura on jo päättänyt Ferdinandin myymisestä. Mielestäni tuossa ollaan kyllä jo niin paljon arvailujen puolella, ettei kannata moisia uutisia kovinkaan vakavasti ottaa, ennen kuin virallista tietoa saadaan.

Toivotaan parasta, kieltämättä nyt kyllä näyttää pahalta... Hyvää työtä O'Leary kuitenkin teki, vaikka joskus hänen peluutustapaansa vähän kritisoitiinkin.
 
:'(   ???  :eek:

Mitä oikein tapahtuu???
:eek:
Saako Valmet uuden kärrin?
???
Aletaanko NYT kasata joukkuetta Rio ympärille?
???
Ja missä??
:eek:

Taasen aloitetaan homma alusta ja pohjalta.
Siis Leedsissä aloitetaan.
Ja muutama vuosi vierähtää.
:'(

Cromwell, onko tällä kesällä yhtäläisyyksiä sille kesälle, kun McAllister lähti ja GG tuli???
 
Ruokatunnilla kuulin uutisia, että DOL kävi viemässä eroanomuksensa, se oli shokki mulle.  Sitte iltapäivällä tuli tieto, että Ridsdale sanoikin, että se on David loppu nyt. Eli viralliset tiedot on että potkut sai.

Mä olin (ja olen vieläkin) pois tolaltani, ja confused. Mut L.U.A.F.C comes always first. Managerit tulee ja menee, pelaajat tulee ja menee, mutta se on Leeds United, mikä pysyy.

.... kunhan ei oo vuoden päästä sponsorina Nationwide.

Se on iso sekotus menossa nyt tuolla.
 
On aika hämmentävä tilanne. Seuraava kausi olisi pitänyt vielä katsoa, minne DOLin kanssa oikein päästään. Nyt alkaa homma alusta ja kauden alkuun on enää puolitoista kuukautta.
Oma veikkaukseni(toiveeni)uudeksi manageriksi on GUUS HIDDINK, jonka alaiset joukkueet ovat hyökkääviä ja aggressiivisia positiivisella tavalla.

Melkein kaikki käy, mutta ei boringboring-GG.

Jasu  

 
Nyt rupeaa näyttämään jo "paremmalta". Eli siis erottamisella ei ole mitään tekemistä Ferdinandin tai kenenkään muun pelaajan kauppojen kanssa. Suuret ostokset, jotka eivät tuottaneet menestystä, ovat ainoa syy.

Varmaa on ainakin se, että Ferdinandia ei MANU:un myydä. Hyvä!
 
Tänään on johtokunnan kokous, jossa päätetään uusi manageri. Tai ainakin hän, ketä Ridsdale alkaa kysellä.

Ehdokaslista on ilmeisesti seuraava:

Martin O´Neill  :)
Guus Hiddink  :)
Terry Venbles  :-/  (Ridsdalen suosikki)
Mick McCarthy   :-/
Steve McClaren   ???
Graeme Souness  ???  :eek:
David Platt  ???

Toivottavasti jälkimmäiset ovat vain täytenimiä, eivätkä tule edes harkintaan.
 
Martin O'Neill taitaa olla myöskin johtokunnan suurin suosikki uudeksi manageriksi. Voisin hyvinkin kuvitella että O'Neill katui aikoinaan päätöstään jäädä Leicesteriin, vaikka Leeds olisi miehen mieluusti jo tuolloin ottanut. Kalliiksi taitaa tosin miehen lunastaminen Celticistä käydä.

O'Neillin lisäksi ottaisin manageriksi mieluusti myöskin Mick McCarthyn, joka on tehnyt hyvää työtä Irlannin peräsimessä.

Ridsdale oli jo lupaillut puntia uuden managerin käyttöön vahvistuksien ostoa varten. Pää tässä menee jo itseltäkin pyörälle, kun yrittää saada tolkkua seuran raha-asioista, tulevista kaupoista ja managerikiemuroista. Jos keskittyisi loman viettoon ja tarkistaisi tilanteen netistä parin viikon päästä... ;)
 
Tervehdys vaan kaikille näin uuden kirjoittelijan toimesta! :)

Täytyy myöntää et aika kova yllätys oli nuo DOL:n potkut. Mutta alkujärkytyksen jälkeen rupee tuntuu siltä et kyllä tää tästä lähtee taas kulkemaan. Uusista managereista O'Neill olisi mutu tuntumalla paras vaihtoehto. Parin päivän sisällähän se nyt ilmeisesti ratkeaa kuka tulee peräsimeen. Mielenkiintoista on myös nähdä minkälaisia pelaajasiirtoja uusi manageri tulee tekemään...
 
Iltaa kaikille! Olen uusi kirjoittelija, ja olen iloinen saadessani huomata että tällainen sivu on luotu.

On pakko todeta, että nyt kun O`Leary lähti, niin pakka alkaa olla todella sekaisin. Täytyy vaan toivoa että Davidille löytyy pätevä korvaaja, ja ettei ainakaan Rioa, Vidukaa ja Keanea myytäisi ja että uusi manageri tekisi jotain älykkäitä hankintoja..

No, täytyy vain toivoa ettei LUFC:lle käy kuten Newcastlelle 1990-luvun puolessavälissä, mutta onneksi Ridsdale on mies paikallaan. Ties vaikka seura löytäisi kesän aikana uuden Peter Lorimerin...
 
Tervehdys vaan kaikille.

Joo mietin just itsekseni että on aika outo kesä menossa. Saa jännittää kuka tulee manageriksi ja ketkä pelaajista myydään. Uusista hankinnoista on varmaan aika turha spekuloida...
 
Hmmm...

Tämä alkaa muuttua TODELLA mielenkiintoiseksi.
Uusia manageriehdokkaita ILMOITTAUTTUU Ridsdalelle!  ;D
Leedsin managerin paikka on halutumpi kuin Ridsdale & kumppanit edes uskoivat.

Viikonlopun johtokunnan kokouksen päätös (O´Neill, McCarthy, Venables) pantiin jäihin, kun halukkaiksi ilmoittautui niin suuria nimiä, ettei johtokunta edes uskaltanut kysellä heidän perään!  ;D
Eli Celtic saanee pitää O´Neillinsä, sillä mm.Guus Hiddink on pyytänyt tulla huomioiduksi valintaa tehdessä.

Tämä johtokunnan veto, erottaa DOL, saattaa olla todella viisas teko.
DOLilla taisivat eväät olla lopussa (taisin muuten kirjoitella jo aiemmin keväällä tällaista) tälle tasolle ja hankinnat eivät yksistään tuo mitään ellei taktiikka ja yhteispeli toimi.
Johtokunnassa taitaa olla viisaampaa väkeä kuin osasin uskoa.
Pelkkä raha ei tuo menestystä. Sitä pitää osata käyttää oikein.
Ja nyt etsitään oikeaa miestä tälle tasolle, eli terävimpään kärkeen.
Kiinnostus hommaa kohtaan on niin suurta ja todellakin jalkapallon terävimmästä päästä, että meillä täytyy olla potentiaalia (pelaajia ja rahaa) terävimpään kärkeen.
;D ;D ;D ;D ;D

Ugh!
Olen toipunut viime viikon shokista. ;)

Uusi, entistä paljon valoisampi tulevaisuus on edessämme. ;D
 
Viikon sulattelun jälkeen DOLlin poistuminen joukoista muuttuu yhä positiivisemmaksi asiaksi.

Kun ensimmäinen uutinen oli, että DOL on eronnut, iski paniikki. Nyt lähtee Rio ja monta muuta ja pakka on tosi sekaisin.

Sitten uutinen muuttui muotoon on erotettu. Okei tavoitteitahan ei saavutettu ja mieleen tulivat monet viime talven matsit, joissa ei ollut ajatusta pätkääkään, joten hyvä.

Toivottavasti nyky ryhmästä ei poistu montaa peluria (siis muita kuin Harte ja Duberry ;D sekä mahdolliset "mätämunat"), sillä siinä on potentiaalia isolla P:llä. Kun uusi käskyttäjä saapuu paikalle, se pistää vielä jokaisen yrittämään entistä enemmän ja antamaan kaikkensa nimenomaan joukkueelle.

Vielä kun korvaajan nimi olisi Martin O'Neill, niin odottaisin tulevaa kautta todella +++-asenteella. Eivät vielä kuitenkaan ottaneet kioskilla vastaan Ä:ja Leedsin mestaruudelle 8)

PS. Robbie otti pinnat kotiin kieltäytymällä neuvotteluista Sunderlandin kanssa. Samanlaista asennetta myös kentälle jokaiselle!
 
Todella järkevä/esimerkillinen asenne Robbiella. ;D
-jatkuva seuran vaihto ei tee hyvää kenellekään, saattaa muuttua painolastiksi.
-tässä vaiheessa ei kannata lähteä (edes Bown), kun ei vielä tiedä kuinka kuviot muuttuu, kuka käskyttää.
-huippunimien kiinnostus managerin paikasta on nostanut seuran ja pelaajien arvostusta (=lisää liksaa)
-ne jotka nyt lähtevät, saavat "täytemiesten" leiman, sillä heitähän Ridsdale sanoi myyvänsä.
-MIKSI LÄHTEÄ KUN POKAALIT ODOTTAA IHAN KULMAN TAKANA ;D ;D ;D
 
Kollektiivinen tervehdys uusille tulokkaille.

Mitä tulee noihin viime päivien spekulointeihin niin itse yritän kyllä pitää jalat tukevasti maan kamaralla. Tällöin pudotus ja sitä seuraava kivun tunne ei olisi lähipäivinä kovin paha jos johtokunta ilmottaisi uuden managerin olevan....Terry Venables.  :eek:

Jos katsoo kylmiä faktoja niin Venables on tehnyt ihan siedettävää jälkeä joskus muinoin, mutta siltikin - kun ajattelee että El Tel saattaisi olla seuraava managerimme niin tulee mieleen lähinnä jotain sellaista kuin "Oh my God - No !"

Mielenkiintoista kieltämättä pohdiskella kuka/ketkä olivat ne viimehetken nimet jotka olivat halukkuudestaan Ridsdalelle ilmoitelleet. Guus Hiddink taisi kuitenkin jo itsekin julistaa olevansa Etelä-Korean käytettävissä jonkinlaisena neuvonantajana (siirtyy kuitenkin PSV:n manageriksi...?), joten hän lienee ainakin kuvioista ulkona.

edit: Hiddinkin PSV-kytkös
 
Noita spekulointeja on ollut ihan hirveesti, joka päivä täällä (Leedsissä, ei siis näillä sivuilla  :p   ) joku tietää varmana tietona vaikka mitä. DOL ja MON vaihtaa paikkoja, DOL lähti jo ManUun apuriks, Terry Venables on allekirjoittanut sopimuksen.. välillä mä käyn töissä kuumana että joo joo, älkää nyt jaksako, noi on lehtijuoruja. Mä en usko mitään ennen kuin on selkee tiedotus seuralta virallisesti.

Huomenna on LUSC Executive Meeting ja sinne pitää mennä, Ridsdale ja Spencer pitäis olla siellä myös mutta jos ei oo manageria vielä huomennakaa julkaista, ni melkein luulen ettei Ridsdale tule. Toi LUSC Executive Meeting on kaikkien virallisten LUSC edustajat paikalla, jos ovat päässeet. Viime vuosina on tietysti ollut brancheja joitten edusajat on puuttuneet.

Tää on ollu seuran kannalta vaikee kesä. Vaikeet pari vuotta?

Olen huomannut että sivut on saaneet uusia jäseniä! Hieno juttu, tervetuloa kaikki suomen kielen taitoiset Leeds fanit tänne.

Pegg0, tuolta www.nic.fi/~luscgrif saat niitä Griffin Branchin jäsenhakemuksia tulostettua, ne voi lähettää mulle tänne, ja hoitelen ne Chrisille eteenpäin. Lähetä sähköpostissa digitaali muodossa olevien passikuvien kanssa tai snail mailissa, ihan kuin vaan. Snail mailissa käy tietysti paperipassikuvat  8)

Mä otan joka kotipelistä sulle sen ohjelman ja eikös se taas kohta ala ;) UEFA ja sillee.

Tämä on nyt sitten jäsenkalastusta:

Tervetuloa LUSC Griffin Branchiin! www.nic.fi/~luscgrif Vastassa on aina aurinkoinen Branch ja vielä aurinkoisempi vastaanotto. Griffinin sivut on yhä edelleen suomalaisella palvelimella, kun se on vielä olemassa, ja emailitkin kulkee branchin linkin kautta. Ok.

Päivitys on jääny kesältä, mutta herätys tuli tänään.
 
Alkaa Martin O`Neillin värväys Elland Roadille(ainakaan täksi kaudeksi) olla melkoista toiveajattelua, ikävä kyllä. Ainakaan saarivaltakunnan alueelta ei löydy toista mahdollista manageri  ehdokasta jolla olisi samanlainen Midaan kosketus valmentamiinsa joukkeisiin. Kun miettii ulkomaisia ehdokkaita, niin mikähän mahtaa olla Johann Cruyffin tilanne, hänhän on nyt ollut huilaamassa viitisen vuotta. Kaikki me kuitenkin muistamme hänen kädenjälkensä Barcelonan ajoilta. Perhana, olisi kyllä mahtavaa nähdä hänet ER:llä ja Leedsin pelaavan niin kaunista ja nopeaa syöttöpeliä kuin Barca tuolloin.. No, täytyy tunnustaa että tämä nyt varmaan on se kaikkein epätodennäköisin vaihtoehto, mutta ainahan on olemassa se pieninkin mahdollisuus..

Cromwell, myöskin minä satun olemaan kiinnostunut liittymisestä Griffin Branchin jäseneksi, mutta koska olen lähes aamusta iltaan sidottuna työhöni niin en oikein millään ehdi käydä tutkailemassa GB:n kotisivuilla liittymisohjeita, eli olisin HYVIN kiitollinen jos jossain välissä ehtisit pistää mulle ohjeita/vinkkiä että miten liittyminen tapahtuu kätevimmin ja mitä liittymiseen tarvitaan jne..



 
Ja vaikka tämä ei enää aiheeseen liitykään, niin minäkin liityn mielelläni! Pitäisi vaan löytää edustava passikuva jostain.. (niitä ei olla montaa vielä nähtykään  :))
 
Non niin se on sitten Virallisten sivujen mukaan Venables... Ei kyllä voi sanoo, että olisin valintaan tyytyväinen! :-/
Mutta näillä pelimerkeillä jatketaan ja eihän se auta kun antaa Terrylle mahdollisuus..Seuraavaksi jännätään et mitä muutoksia pelaajistoon tulee...vai tuleeko?
 
Back
Top