Lento HKI-MAN ja HKI-LBA on Leedsin helpoimmat vaihtoehdot, Manchesterista on hyvät yhteydet tänne, ja rautatieasema ja coach asema niin kuin samalla alueella. LBA (Leeds Bradford International) on tossa vieressä :-/ mut sieltä on vähän surkeat yhteydet keskustaan, pääsee tietysti taksilla. Manchesterista tulee busseja ja junia melkein kerran tunnissa. Coach (bussi) on edullinen, junaan verrattuna ainakin, ja Scumchesteristä juna ja bussi kestää yhtä kauan.
Liput peleihin kannattaa hoitaa etukäteen, on tällä kaudella ollut melkein kaikki loppuunmyytyjä, siis ei kannata luottaa että lipun luukulta saisi. Mut ei noiden lippuvälitysten kautta netistä kannata (jos ei sitten osta suoraan LU Ticket Officesta, mitä olen kuullut ni jotkut lipputoimistot pitävät käsittämättömiä £85 hintoja / lippu, en tiedä saako Leeds peleihin edes noita kautta. Toivottavasti ei, toi on ryöstöä.
Vieraspeliin tarvitsee ns. Striker Card (away card - kuvallinen LU järjestämä ID, mut poikkeustapauksissa 8) pystytään järjestämään asia muuten. Vieraspeleihin liput tulee myyntiin 3-4 viikkoa ennen peliä.
Jos kielitaito olis esteenä, niin mä voin toimia tulkkina, joten siinä meni sekin *hyvä* syy olla tulematta peliin!!! Mä olen aina täällä, lomat pitää pitää kausien välissä.
Tunnelma on aina sellainen, että sitä tuntee olevansa *omiensa* joukossa, ja mikä musta on hauskaa, ni bussikuskit ja ohikulkijatkin kysyy että miten meni peli, kuka teki maalit jne.