Sir_Edwin_Gray
Active member
Chester 0
LUFC 2
Maalit Becchiolle ja Howsonille...
LUFC 2
Maalit Becchiolle ja Howsonille...
1-0 Beckford
Liiga Cupin avaus Chesteria vastaan. Jospa tästä tulisi mukava teurastus elikä 4 - 1 Leedsille (2x Beckford, Becchio, Howson)
Jouduin myös esimmäisen kerran tekemään sääntötulkinnan:
Chester City - Leeds, Ti 12.8.2008 klo 21.45 (vkisa)
1-0 Beckford
Liiga Cupin avaus Chesteria vastaan. Jospa tästä tulisi mukava teurastus elikä 4 - 1 Leedsille (2x Beckford, Becchio, Howson)
Hyväksyin Barangin veikkausen muodossa 1-4, mutta Macmulan veikkaus huomioitiin muodossa 1-0.
Tämä tulkinta on sääntöjen ja aiempien käytäntöjen mukainen. Suosittelen kirjoittamaan viestiin ottelun, jota veikataan.
Oletko käynyt näyttämässä taitojasi Maccalle ?Olipas jäätävä viimeistely tossa Becksin kolmannessa. muistaakseni mulla oli samanlainen tilanne joskus viimekaudella. Näin ollen oikea ratkaisu.
Tuntuu vaan hyökkäyspeli olevan aikalailla Beckfordin varassa.Becchio selvästikin vielä ulkona joukkuepelin kuvioista.Juoksenteli välillä missä sattuu pitkin kenttää.Showunmi kyllä yritti kovasti,mutta kovin tuntuu olevan kankeanpuoleinen.Olisikohan sittenkään kannattanut lainata Kandolia puoleksi vuodeksi pois.
Snodgrass sen sijaan oli positiivinen yllätys eikä Robinsoninkaan otteissa mitään valittamista ole.Kun Delph saa lisää otteluja alle ja pienoinen epävarmuus katoaa niin hyvältä näyttää.
HAHAHHA =D. mitähän ihmettä oon kirjotellu. Tarkotin siis tota sääntöjuttua et laitto ton tuloksen väärinpäinOletko käynyt näyttämässä taitojasi Maccalle ?Olipas jäätävä viimeistely tossa Becksin kolmannessa. muistaakseni mulla oli samanlainen tilanne joskus viimekaudella. Näin ollen oikea ratkaisu.
ObLeeds: Tällä kaudella nousemme suoraan!