15 pisteen tasoitus - nousuhaave kaatui?

Hei Siellä,

Eikös tämä ollut ennen kaikkea verottajan voitto. SE saa rahansa komeasti takaisin, mutta kaikki muut velkojat jäävät nuolemaan näppejään.
Tuosta kaikesta mä syytän vain ja ainoostaan herra diktaattori Keniä. Monet suppliers kärsi karmeat tappiot luottaessaan Leeds Unitedin adminineihin. Pienet yksityiset firmat, esim. jotka supplied pastries tai makkarat ja muut luotti siihen, kuinka heille luvattiin koko ajan, että ei oo mitää hätää, kaikki maksetaan. Siinä vaiheessa KB veti kortin konkurssi esille.

Olen vieläkin niin niin pettynyt. Mut sitähän liike-elämä on. Raakaa peliä.

Olen täysin samaa mieltä kuin Lady Cromwell ja sinä päivänä kun saan tiedon, että K. Bates on jättänyt Leeds Unitedin, juon kaksi tölkillistä Leedsiläistä Tetley Bitter -olutta suoraan tölkistä.

...e

Ken bats rules :mad: Ei oikein voi kuvailla miltä tuntuu lukea tästä uusimmasta toilailusta. Jonkun hemmetin Anthony Eldingin siirtyminen Stockportista Leedsiin viime Tammikuussa lisensoittoman agentin avulla. Bats on jo heittänyt pyyhkeen kehään ja tunnustanut FA:lle tapahtuneen. Nyt sitten odotamme kuinka monta pointsia vähennetään tällä 2008/9 kaudella. Luton Townia rangaistiin 10 pointsilla vastaavasta rikkomuksesta.

Muistelisin Lutonilla olleen enemmänkin näitä ns. maksuepäselvyyksiä tuossa omassa keississään, tapaukset eivät taida kuitenkaan olla aivan vertaisiaan.

Veikkaan meidän selviävän nyt sakoilla ja nuhtelulla...

Muistelisin Lutonilla olleen enemmänkin näitä ns. maksuepäselvyyksiä tuossa omassa keississään, tapaukset eivät taida kuitenkaan olla aivan vertaisiaan.

Veikkaan meidän selviävän nyt sakoilla ja nuhtelulla...

Jotenkin samanlainen käsitys meikäläiselläkin tuosta Lutonin tapauksesta...

Kolmaskymmenes kuluvaa kuukautta kuullaan sitten F(I)A;n tuomio.  Koska kyseessä oli todellinen avainpelaaja, niin mielestäni kohtuullinen rangaistus olisi 60 pisteen menetys tällä kaudella ja ensi kaudella ainoastaan 30 pistettä. Mkäli näistä sangen kohtuullisista rangaistuksista huolimatta LU nousisi valioliigaan. niin pitäisi ensimmäinen kausi yläkerrassa pelata vain kahdeksalla pelaajalla ilman vaihto-oikeutta.

Kennyn kaunis hymy sulatti F(I)A:n päättäjät. Ainoastaan 7 500 punnan sakot ja parin vuoden päästä 12 500 puntaa lisää mikäli ei ole otettu opiksi.

Back