Palautetta kaivataan

Raimo

Member
Noniin, sivut on nyt sitten saatu valmiiksi ja täälläkin on jo kaksi uutta käyttäjää, tervetuloa sverre ja aaPee!

Minulla on vielä työn alla nuo kaksi Leeds Unitedin historiaan liityvää pätkää sekä pelaajien profiileihin on tarkoitus lisätä vielä tekstiä. Muuten sivut ovat kuitenkin peruspohjaltaan valmiit. Tekstejä ei ole vielä tarkistettu, joten niissä voi olla pahojakin virheitä. Myöskin mystisistä ongelmista Netscapen (4,7x) kanssa on raportoitu ja yritän parhaani mukaan korjata niitä.

Tällä hetkellä olisin erittäin kiitollinen kaikenlaisesta palauteesta.

HUOM!  Rekisteröityminen ennen kirjoittamista ei ole pakollista ainakaan vielä.
 
Moi, ja onneks olkoon naille sivuille.

Palautetta olen lahettanyt, tassa vaiheessa vain koskien jotain virheita, mutta ne on olleet ihan positiivisessa mielessa lahetettyja.

Liity meidan LUSC Griffin Branchiin? Tietoja loydat www.nic.fi/~luscgrif  (joo, suomalaisella palvelimella viela pari vuotta, mutta sisalto ihan taalta paikan paalta.) Ulkomailla asuville jasenille jasenmaksu on vain £4/ kausi, ja hyotyja on!

Peter Ridsdale sanoi noista mun sivuista, etta ne on parhaat Supporter Club sivut mita han on nahnyt. Joten joo, se tuntui makeelta. (Paasinpa mainostamaan!!)
 
Liity meidan LUSC Griffin Branchiin? Tietoja loydat www.nic.fi/~luscgrif  (joo, suomalaisella palvelimella viela pari vuotta, mutta sisalto ihan taalta paikan paalta.) Ulkomailla asuville jasenille jasenmaksu on vain £4/ kausi, ja hyotyja on!

Kiitos kiitos. Ehdinkin jo lähettämään e-mailia sinulle, kun en huomannut, että olet kirjoittanut tännekin. Saattaisin tosiaankin olla kiinnostunut tuosta LUSC Griffin Branchista, pitänee perehtyä asiaan tarkemmin tuon sivustosi kautta.
 
ylen sivuilla mainostit ja käväsin vilkasemassa. hyvän näköiset sivut!
 
Hienoa, tällaisia olen odotellutkin :)

Jonkin verran sivuja tehneenä silmään pistää väritys. Tollaset haaleat sävyt (kuten tämän sivun Leeds UTD -teksti) ei MINUN mielestä ole ehkä parhaat mahdolliset. Mutta sehän on makuasia  ;)

Muuten kerrassaan loistavat sivut, kunhan vaan saadaan sisältö pysymään laadukkaana ja jutut tuoreina. Itse ainakin pyrin olemaan aktiivinen.
 
... ja vielä pikku lisäys ... tältä Foorumi sivulta puuttuu linkki sinne pääsivulle.
 
Sivujen värityksestä: silmille on paljon parempi katsoa näitä tasapainoisia ja 'kevyitä' värejä, kuin että heitetään purppuraa, vihreetä ja oranssia ja isolla fontilla ;)

Mä pidän näitä tasapainoisina ja ratkaisut on mielestäni hyviä.

Paitsi että haluaisin minäkin, että forum sivuilta pääsisi itse pääsivuille linkin kautta, eikä pelkästään forum sivuille. Eikä vain 'BACK' nappulalla.... hehe, ei se back nappula aina vie pääsivuille, pääsee forumille muitakin teitä.

No jaa, se oli vaan ehdotus.
 
Paitsi että haluaisin minäkin, että forum sivuilta pääsisi itse pääsivuille linkin kautta, eikä pelkästään forum sivuille. Eikä vain 'BACK' nappulalla.... hehe, ei se back nappula aina vie pääsivuille, pääsee forumille muitakin teitä.

Jäiköhän minulta nyt jotain hoksaamatta.. se linkkihän on nyt tuolla alhaalla  ;)
 
Tuossa yläpuolella on rivi joka kertoo ettei minulle ole tullut yhtään viestiä.
Niimpä heräsi kysymys, että voisiko tässä yhteydessä olla ihan oikea henkilökohtainen sähköpostilaatikko?
Tuo ilmeisesti toimii vain jos jäsen lähettelee toiselle viestejä tätä kautta.
Vai Miten on?
 
Tuossa yläpuolella on rivi joka kertoo ettei minulle ole tullut yhtään viestiä.
Niimpä heräsi kysymys, että voisiko tässä yhteydessä olla ihan oikea henkilökohtainen sähköpostilaatikko?
Tuo ilmeisesti toimii vain jos jäsen lähettelee toiselle viestejä tätä kautta.
Vai Miten on?

Nyt meni kysymys vähän "ohi" minulta, mutta tarkoitatko, että voiko tuohon systeemiin liittää sähköpostiosoitteen, vaikkapa "peggo@lufc-finland.com", jonne lähetetyt viestit näkyvät tässä foorumin yhteydessä?

Tuo nyt käytössä oleva systeemi, on tarkoitettu "privaattiin" yhteydenpitoon (jäseneltä toiselle). Tässä foorumissa siitä tuskin on paljoakaan hyötyä, mutta esimerkiksi kauppaa käytäessä se on verraton apuväline (varsinkin, jos sähköpostiosoitteita ei ole tiedossa)

En ole ainkaan kuullut, että tuon systeemin saisi toimimaan "sähköpostin tapaan". Periaatteessa se oli mahdollista, mutta en usko, että on olemassa sopivaa ohjelmaa, jolla sen saisi nin toimimaan (ongelmia tulee varmaan lähinnä tietoturvan kanssa)
 
Raimo.
Suurkiitos tästä saitista. Oli mahtavaa löytää oma suomalainen Leeds fani porukka netistä. Minusta olet hoitanut kaikki hienosti. Täällä on kaikki tarpeelinen, ja jopa muutama ylimääräinen jippokin.

Onnittelut hyvästä Leeds foorumista.

Keep up the good work.
 
Back
Top