Yllätys?!

Vessu

Member
Nonniin, löysin tänne...vuodesta -72 Leeds fani ja nyt vasta hogasin nämä sivut. Eipäs siinä mitään mutta kun itse vielä olen nettiäkin käyttänyt reilut 10 vuotta ja ei vain ole tullut näille sivuille eksyttyä. Saa nähdä mitä tästä tulee.
Ainoa leedsin livematsi minkä olen nähnyt on viime kesän treenipeli Bodenissa Ruotsissa. Tuliaisina mm. huivia ja muuta Leeds tavaraa pelaajien nimmareilla varustettuna.
Tarkoitus on ehkä tänä keväänä käydä paikanpäällä ER:lla jos vaan...

1972 - mitäs glory huntereita sitä oikein ollaan?   ;D  ;D  ;D
Tervetuloa! Toivottaa Leeds fani jo verenperinnöllä ;) Kotipaikka sama.

Kiitos kivasta vastaanotosta.
Täytyy yrittää aktiivisesti tuoda oma osuus keskusteluun.
Lueskelin Skysportin sitelta että Blackwellin huhutaan jatkavan.
Millaisia ajatuksia se herättää? Kuitenkin menestys tähän saakka on ollut kohtalaisen hyvä, vaikkakin joukkueen otteet on olleet ailahtelevaiset.

Tervetuloa ! Batesin tulon myötähän Dennis Wisen nimi on noussut esille mahdollisena Blackwellin syrjäyttäjänä, mutta Bates itse tuollaiset huhut ennätti jo kumoamaan. Kyllä Blackwellin saavutuksiin kuluvana vaikeana kautena täytyy olla tyytyväinen ja ainakaan itselläni ei ole mitään sitä vastaan että hän jatkaa Leedsin peräsimessä.

Kyllä Blackwellin saavutuksiin kuluvana vaikeana kautena täytyy olla tyytyväinen
Jos sijoituksemme on lopputaulukossa se mikä se on nyt, niin Jokekin on tyytyväinen. Saa vaikka pientä alaspäinmenoakin tulla (jota luonnollisesti en toivo!!)

ja ainakaan itselläni ei ole mitään sitä vastaan että hän jatkaa Leedsin peräsimessä.
Jotenkin mies on antanut itsestään sekavan kuvan. Pelisysteemisekoiluineen sun muineen.
Jos nyt pleijareihin päästään, niin Joke lupaa harkita KB:n jatkopestiä, mutta muuten...

Ihan kuin ne minulta kysyisivät  ;) :D

KB antaa sekavan kuvan. Se on totta.
Mutta miettikää millaisessa tilanteessa hän on joukkuetta rakentanut. Siitähän kyse on, vieläkin. Koko kausi on mennyt porukan keräämiseen ja sen jännäämiseen jatkuuko toiminta ensi kuussa.
Kohtalaisen tyytyväinen olen toistaiseksi. Tosin eivät ne kysy minulta sen enempää kuin Jokelta ;)
Ensi kauden alkuun voidaan jo ladata menestyspaineita. Silloin en kauan odottelisi, mikäli pisteitä ei tule.

Mutta miettikää millaisessa tilanteessa hän on joukkuetta rakentanut. Siitähän kyse on, vieläkin. Koko kausi on mennyt porukan keräämiseen ja sen jännäämiseen jatkuuko toiminta ensi kuussa.

Voihan olla että KB:n ansiot tunnustetaan/tajutaan vasta hamassa tulevaisuudessa.
Saattaa olla että joukkueen sisällä on ollut samanlaiset sekoilu- ja paniikkitunnelmat kuin miltä kannattajistakin on välillä tuntunut....

Miten muuten sen pankrotin kanssa?
Joko peikko on (lopullisesti) haudattu vai onko uusia eräpäiviä ilmestynyt?

Back