Veikkauskisa: Man C-Leeds (ma 22.12 klo 22)

Bremner

Active member
Leedsin merkittävin poisjäänti illan ottelusta on Eddie Grayn puuttuminen käskyttäjän paikalta hänen juhliessaan samanaikaisesti tyttärensä häitä. Kevin Blackwell luotsaa näin ensimmäistä kertaa urallaan valioliigajoukkuetta ja pitäytynee hyväksi havaitussa kokoonpanossa ja pelisysteemissä, joka on tuottanut Leedsille seitsemän pistettä viimeisistä kolmesta pelistä. Voitolla Leeds nousisi 18 pisteeseen tasoihin Spursin kanssa ja pois putoamisvyöhykkeeltä.

Man Cityn viimeisintä voittoa saa hakea niinkin kaukaa kuin marraskuun ensimmäiseltä päivältä. Sen jälkeen valioliigassa on tullut neljä tappiota ja yksi tasapeli. Kärkikaksikko Anelka-Fowler ei ole vastustajan verkkoa viime peleissä löytänyt ja Keeganin uumoillaankin sekoittavan pakkaansa Leeds-otteluun. Vaihtoehdot kärkeen ovat tosin aika köykäiset Paulo Wanchope ja Jon Macken. Pitempään sivussa ollut saksalaispuolustaja Michael Tarnat saattaa palata kokoonpanoon haastaen näin Ian Harten vaparinlaukomiskisaan. Cityn paras pelaaja viime peleissä on ollut ehkä hieman yllättäen Ian Wrightin suojatti Shaun Wright-Phillips, joka omalla panoksellaan on pitänyt Cityä mukana tappiollisiksikin kääntyneissä otteluissa viimeiseen saakka.

Paineet ottelussa ovat isännillä, joiden olisi saatava käännetyksi alavireinen kurssinsa mitä pikimmin. Leeds pelaa uudestaan löydetyllä itseluottamuksella eikä voittokaan illan ottelussa suuremmin yllättäisi. Itse veikkailen suurimaalista tasuria viihdyttävän ottelun päätteeksi. Toivottavasti viime päivien huonot sääolosuhteet eivät ole kenttää pahemmin möyhentäneet.

Man City - Leeds 2 - 2

maalit: Viduka, Milner

Canal Plus tietty näyttää LIVEnä.

Mun viimeiset veikkaukset on mennyt aika pahasti mettään mut yritetään nyt vaikka tällaisella tuloksella :

ManC - Leeds  2-3

Viduka, Smith ja Milner.

1-2 voitolla meille joululahja ja pois putoajien kolmikosta. Maalit Viduka, Smith

Ja tietysti Hauskaa Joulua meille kaikille Leeds-faneille.

T:JVTK

Eddie itse ei ole joukkueen mukana, mutta voiton nälkä on niin kova, että Vidukan maalilla pisteet tuodaan Yorkshireen. Ja samalla noustaan sarjataulukossa 3 pykälää eli sijalle 16 ja (lopullisesti) pois putoajakolmikosta   :)

Back