Tarroja

Madeley

Well-known member
Olen aina silloin tällöin haikaillut autooni Leeds-tarraa. Sellaista samanlaista kun on tapparanmiehellä jne.
Tarra kun pysyy nätisti kovemmassakin menossa, noi mini viirit/peliasut lentelee pitkin lattioita lasten paukutellessa ovia.

Club Shopin kuvastossa on aina joskus ollut ikkuna tarrojakin, mutta tilatessa ne oli jo loppu.  :(

EBayssä sellaisia kauppailee ainakin yksi heppu ja kysäisinkin häneltä hintoja vähän isommasta määrästä (20 kpl).
Silti hinnaksi jäi suolaiset 5 euroa/kpl, pienemmistä määristä puhumattakaan.  :mad:

Olisko kellään halvempaa/parempaa ideaa?
Olisko kellään kiinostusta ostaa tolla hinnalla, jos teen tilauksen ja toimittelen sitten halukkaille?

Mä kävin just Ellillä, tarroja ei tosiaan oo  :-X Mulla on autossa takatarra, se on vähän kuin läpinäkyvä harmaa iso LUFC badge, luulisin, että Suomen laki kieltää tuon, mutta se peitääis kivasti kyllä sivulasit. £5/kpl... ne oli 2 ja 3 quid kipale, sillon ku niitä oli.

itselläni on oman hondan sivuikkunassa iso harmaa lufc-logo.
ostin sen keskustan leeds shopista sillon keväällä, hintaa en enää muista..
mielestäni se on ihan nätti ja siitä laillisuudesta en tiedä.

Takalasissa on mielestäni (tai siis silloin kun ajoin taksia Suomessa) oli sääntö, että jos oli tarra, se ei saa olla 10 cm korkeampi eikä saa estää näkyvyyttä. Esim. takasivulaseissa se ei varmaan siis haittaa. Mut on se makee, vai mitä UD?

se ei saa olla 10 cm korkeampi eikä saa estää näkyvyyttä. Esim. takasivulaseissa se ei varmaan siis haittaa. Mut on se makee, vai mitä UD?

Heh!
Minäkun luulin, että UD pelkäsi "laillisuudesta puhuessaan" ostaneensa piraattituotteen. :D

Takasivulasiin minäkin sen liimaisin, ja eihän se siellä ketään haittaa...
Tosin Jokella ei ole hondaa...

Edit:
Höh itselleni. Virallisesta kaupastahan UD kertoi tarran ostaneensa...

Tarroja tänne vaan. Just tänään oli mielessä että helvetti pitäs saada leeds tarrat ikkunaan. Meinaan siinä ku lasten kans pestiin autoa...tää operaatio alkaa oleen perinne aina koulun päätöspäivänä  ;D
Kyllä olen kiinnostunut tarroista ja muusta materiaalista mitä voi autoon kiinnittää

Niin UD, mikä kokonen se sun Honda tarra?

Vaikken UD olekaan, niin vastaanpa omalta osaltani. Korkeus 30cm ja leveimmältä kohdalta se on 24cm. Olis mulla kuvakin siitä mutta kun en saa sitä palvelimelle - laiskuus.

UUS PAITA ON NÄTIMPI oikeesti kuin mitä se on kuvissa. Se on kuulkaas kaunis! Oon sanonut tän tänään jo 184 kertaa, mut kukaan ei kuuntele i.e. Deano. Kävin hakemassa.

terve taas! kesälomaa vietellyt ja pitkästä aikaa taas koneelle.

itse asiassa se ei ole varsinainen tarra, sillä siinä ei ole liima-ainetta. se pysyy jotenkin sähköisesti kiinni ikkunassa, tai jotain..
ihan nätti se omasta mielestäni on. minulla on siis se isompi - josta cromwell kertoi mitat (tämähän menee ihan pervoiluksi ;)) - ja kaveri osti samalla reissulla omaan neoniinsa semmoisen pienemmän.
nyt siis lappeessa vilistää kaksi leeds-logoin varustettua autoa, muita en ole nähnyt.
kuka seuraavaksi lähtee käymään paikan päällä, niin ostaa muutaman tarran halukkaille. niitä ei ole nimittäin vaikea kuljettaa.

Vihdoin tuli tarrat eilen kauppaan. Ostin 3 isoa á £3.50 ja 6 pientä á £2.50. Eli jos maksatte Suomeen mun pankkitilille rahat, ni laitan pahvilätyskässä tai putkessa tulemaan.

Jäljellä on nyt 3 isoo ja 1 pienempi. Kuvan voin e-mailina laittaa. Isomman mitat oli korkeus 30cm ja leveys 24cm, pienempi on korkeudeltaan 19cm ja leveys 14cm.

Ja huom. enköhän mä sen verran usein siellä poikkea, että lisää haen.

Back