Tarjolla lippu Leeds-Watford otteluun

aaPee

Well-known member
Voitin LLL makasiinin visailusta 2 lippua Leeds-Watford (ke 24.11.) otteluun ja hulluna suomalaisena aion omani käyttää. Toinen lippu olisi tarjolla muodollista kahden oluen korvausta vastaan  ;)

Tarkoituksena on tehdä tällainen ex-tempore pikaviisitti eli lennot on varattu (60Ä, lähtö ti-iltana Tampereelta Ryan Airilla ja paluu heti torstaina), mutta muut suunnitelmat auki.

Jos löytyy toinen yhtä hullu mukaan niin ilmoitelkaapa.

Perskeles aaPee :)

Melkoinen tempaus suunnitteilla, tuo on pelimiehen meininkiä. Kyllähän sinne
pääkallopaikalle olisi päästävä, mutta tämä tarjous on jätettävä väliin. :(

Toivottavasti vielä tälle kaudelle jotain pientä kivaa reissua järjestyisi - kiinnostaa
muuten kuulla kuinka RyanAirin systeemi pyörii Tampereelta Stanstediin...

Tulipa mieleeni näistä lentojutuista, Leeds-Bradfordista pääsee halvalla esim.
Amsterdamiin ja Suomesta taas lentää kohtuuhinnalla Amsterdamiin. Törmäsin
tälläiseen halpalentosaittiin:

http://www.whichbudget.com/#from22

Olisihan se joskus mukavaa (ja ehkä halpaakin) kurvata suoraan kohteeseen... :)

Ja just tollasta kun oon itekin aatellut, nyt kun ei viikkoa kärsisi olla lomalla. Ajankohtakin olisi sopiva. Mutta jos olutta aletaan tarjota, niin ethän oo kova haastaan riitaa?  ;D

Perkskuta, minä olen aina luullut että ei tuosta makasiinista voita lippuja kuin paikalliset, jos nekään. Onneksi olkoon siis.

Sellainen vinkitys tuli mieleen, että National Express (http://www.nationalexpress.com/neh.cfm) kauppaa edelleen Funfare-lippujaan mm. välille Lontoo - Leeds. Itse käytin tuollaisia viime kuussa, eikä mitään ongelmia ollut. Bussikyyti maksaa suuntaansa yhden(!) punnan, liput printataan itse (maksettava luottokortilla) ja vilautetaan kuskille ja homma toimii. Äkkiä kun tarkastin niin tuollaisia lippuja näyttäisi olevan jäljellä sinulle sopivaan aikaan (meno 10.30 matsipäivänä, paluu aikaisin seuraavana). Menopaluu yhteensä siis kaksi puntaa! Suosittelen. Jos löydät Ryan Airit järkevään hintaan, niin kalleimmaksi väliksi taitaa jäädä junamatka Stanstedista Lontooseen.

Mukaan tekisi mieli, siinähän ehtisi jo kaksi kuukautta edellisreissusta vierähtää, mutta ei onnistu. Väärät päivät minulle. Mutta tervemenoa. Keskustan Leeds-kaupassa on paremmat alennukset kuin Elland Roadin vastaavassa.

Ja just tollasta kun oon itekin aatellut, nyt kun ei viikkoa kärsisi olla lomalla. Ajankohtakin olisi sopiva. Mutta jos olutta aletaan tarjota, niin ethän oo kova haastaan riitaa?  ;D

No riidan haastajaa meikäläisestä ei ihan heti saa  :) Mukaan ja matkaan.

Tasala: Sellainen vinkitys tuli mieleen, että National Express (http://www.nationalexpress.com/neh.cfm) kauppaa edelleen Funfare-lippujaan mm. välille Lontoo - Leeds. Itse käytin tuollaisia viime kuussa, eikä mitään ongelmia ollut. Bussikyyti maksaa suuntaansa yhden(!) punnan, liput printataan itse (maksettava luottokortilla) ja vilautetaan kuskille ja homma toimii. Äkkiä kun tarkastin niin tuollaisia lippuja näyttäisi olevan jäljellä sinulle sopivaan aikaan (meno 10.30 matsipäivänä, paluu aikaisin seuraavana). Menopaluu yhteensä siis kaksi puntaa! Suosittelen. Jos löydät Ryan Airit järkevään hintaan, niin kalleimmaksi väliksi taitaa jäädä junamatka Stanstedista Lontooseen.

Tämähän on hyvä vinkki, kiitos.

No riidan haastajaa meikäläisestä ei ihan heti saa   Mukaan ja matkaan.

eli joko paikka meni? jos ei niin minä olisin valmis lähtemään! ;D

No riidan haastajaa meikäläisestä ei ihan heti saa   Mukaan ja matkaan.

eli joko paikka meni? jos ei niin minä olisin valmis lähtemään! ;D

Enhän minä varsinaista varausta tehnyt, joten mun puolesta mene sinä vaan. Minä pääsen kyllä myöhemminkin. Tälläsille reissuille tuntuis olevan tilausta, vaikka vähän isommallakin porukalla, jos ei sit englantilaiset ihan hämmenny suomalaisleegion juhlinnasta  :eek:

Menköön lippu tällä puheella Upperdeckerille.

Otappa yhteyttä sähköpostilla (ellet sitten jo ottanut).

Juu..kiinnostusta olisi kyllä tälläisiä reissuja kohtaan. Pitäisi ajoittua vaan viikonloppuihin tai johonkin sopivaan lomakohtaan. Meinaa olla hankaluuksia keskellä viikkoa irroittautua useammaksi päiväksi. Mutta mikäs olisi sen mukavampaa, kuin pelireissu suomalaisporukalla.  :)

Tällaista foorumin retkeä ehdottelin joskus aikaisemmin. Siinä olis ideaa. Kevätpuolella?
Itse olen lähdössä joulukuussa katsomaan Lontooseen West Ham-pelin.
Ryan Airilla olen lentänyt Tampereelta Lontooseen muutaman kerran. Ei mitään valittamista.

Tällaista foorumin retkeä ehdottelin joskus aikaisemmin. Siinä olis ideaa. Kevätpuolella?
Itse olen lähdössä joulukuussa katsomaan Lontooseen West Ham-pelin.
Ryan Airilla olen lentänyt Tampereelta Lontooseen muutaman kerran. Ei mitään valittamista.

Samat aikeet, ehkäpä törmätään siellä  :)

Voi hemmetti...täällähän pitää näköjään käydä useammin vierailemassa. Hieno tarjous, joka olisi kyllä kelvannut ja jos nyt Upperdecker ei jostain syystä pääse mukaan, niin ilmoittaudun varalle...ja nokitan yhdellä ölperöllä.

Voi hemmetti...täällähän pitää näköjään käydä useammin vierailemassa. Hieno tarjous, joka olisi kyllä kelvannut ja jos nyt Upperdecker ei jostain syystä pääse mukaan, niin ilmoittaudun varalle...ja nokitan yhdellä ölperöllä.

Pistetään jonotuslistan numerolle 1.

Upton Parkilla (tai Boleyn Groundilla, miten vaan) pelataan joulukuun kymmenes päivä. Se on perjantai.

meno - paluu lontooseen on nyt  varattu. matkakuume alkaa pikkuhiljaa hiipiä puseroon vaikka aikaa on vielä 3 viikkoa - onhan kyseessä ensimmäinen ulkomaan matka!?
samalla kyseessä on tietysti myös unelmien täyttymys - päästä katsomaan englantilaista futista paikanpäälle (ja vielä elland roadille).  8)

meno - paluu lontooseen on nyt  varattu. matkakuume alkaa pikkuhiljaa hiipiä puseroon vaikka aikaa on vielä 3 viikkoa - onhan kyseessä ensimmäinen ulkomaan matka!?
samalla kyseessä on tietysti myös unelmien täyttymys - päästä katsomaan englantilaista futista paikanpäälle (ja vielä elland roadille).  8)

Nimenomaan _vielä_ 3 viikkoa ;) Jos olisi ylipäänsä mahdollista, niin itse varaisin ulkomaanmatkan aina korkeintaan pari viikkoa ennen lähtöä. Just sen takia, että muuten kyllästyn odottamaan ;D Mutta hyvää matkaa. Englantiin tein minäkin ensimmäisen ulkomaanreissuni (Tukholma poislukien) reilu vuosi sitten. Matkusteluun jää sit muuten helposti koukkuun ja tekis koko ajan mieli jonnekin :-[

Back