Play-offs 2009

...e

Active member
Hei Siellä,

Joudun lähtemään Lontooseen hiihtolomalle (8. - 18.5)! Tietääkö kukaan Play-off-semifinals-päivämääriä, jos vaikka ...?

...minkähänlainen hiihtokeli siellä tuolloin lienee?

...e

Scunthorpen pelattua tasapelin Northampton kanssa LU:n karsintapaikka varmistui myös teoriittiisesti. Täytyy sanoa etten ole mitenkään iloinen. Suoranousu tällä joukkueella olisi ollut kohtuullinen toive eikä se olisi sallinut häviötä joillekin lehmäpojille.

Toki suora nousu olis ollu hieno. Joukkue on pysynyt koossa hienosti ja sydäntä on kummasti kutittanut nuo pisteputket. Tranmeren pelissä mä olin kyllä ihan (pronaunce "almost") pissat housussa ku jännitin niin tajuttomasti tuota tulosta ja laskin pisteitä ja vertasin, riittääkö jo play offsiin. Rakastamani 3-1 tulos, siis voitto, sitten mun laskujen mukaan takasi sen paikan.

Eilen btw katos crest ja Leeds United AFC -kirjoitus tuolta stadionin seinästä! Ajoin jr:n kans kotiin ni rupesin melkein kirkuu "MISSÄ ON CREST, MISSÄ ON CREST!". Aattelin, josko taas tulee uus badge vai mitä ne hommaa...

edit: Tarkennuksena siis, että mun laskutaito ei selkeästikään jaksanut teorioida tarpeeksi lauantaina, mut siitä viis!

Eilen btw katos crest ja Leeds United AFC -kirjoitus tuolta stadionin seinästä!

Mitäs sitten tilalle tulee? "Bates Hotel" varustettuna salaperäisten omistajien Neitsyt ja Gayman saarten locolla? Uskoisin kyseisellä yhdistelmällä olevan huomioarvoa aina Hollywood/Bollywoodia myöten.

Nyt olisi päiviä tarjolla play offsiin. Todennäköinen sijoitus lienee 4. tai 5. Kyllä ennusmerkit vaikuttvat, että sekä Millwall että MK Dons on voitettva ennen nousua.

3. sija antaa Scunthorpen tai Tranmeren vieraissa 8.5. ja kotona 14.5

4. sija antaa MK Donsin tai Millwallin vieraissa 9.5. ja kotona 14.5.

5. sija antaa MK Donsin tai Millwallin kotona 9.5. ja Millwallin 14.5. tai 15.5. MK Donsin vieraissa.

Vielä voi sarjasijoitukset vaihtua mutta eiköhän Me, millwall ja dons voiteta lauantaina häntäpään joukkueet.
Siltähän se siis nyt vahvasti näyttää että ensin kaadetaan Millwall, sen jälkeen MK Dons ja sitten juhlitaankin nousua Championshipiin!
Eikö!

Mahtaako Helsingistä löytyä pleijaritöllöttelystä kiinnostuneita? On ainakin kaksi paikkaa, joissa Sky Sports löytyy - PainoBaari ja Aussie Bar. PainoBaari ei auta finaalin aikaan, se kun ei ole auki sunnuntaisin, kysyin kyllä sinne yksityistilaisuudelle hintaa. Finaalin aikaan näkyvä Monacon GP varmaan varastaa ruudun Aussie Barissa, ilman isoa futisinvaasiota.

Lauantaina 9.5. klo 14.45 Millwall - Leeds ja torstaina 14.5. klo 21.45 Leeds - Millwall.

9.pvä tulos kotkasta sdatiin kattoon ku pöllytetää millwooli,sikälimikäli saan siirrettyy työvuoron.tod näk Paino baariin.tiiän ainaki mis se on.. :D Aussiest mitää hajuukaa

kyllähän noi m'wall pelit pitää jossain helsingin seudulla väijyä. painobaariin päätynyt itse useimmiten.

finaali sitten tarkoitus lähteä paikan päälle kokemaan.

Lauantai menee striimin katseluksi Tampereella, mutta torstaina tosiaan Painobaariin. Finaaliin pitänee sitten alkaa tsekkailemaan lentoja viimeistään lauantain jälkeen.

Helsingissä on tarkoitus koota porukoita Molly Malonesiin Kaisaniemenkadulle, varmaan molempiin Millwall-matseihin.

Olen vielä varmuuden vuoksi yhteyksissä juottolaan ja vahvistan asian tänne. Ainakin Leicester-peli hoitui mainiosti ko. baarissa. Painobaarista on sellainen kokemus, että on joutunut katsomaan peliä ilman selostusääntä...

Ainakaan lätkän MM ei ole kilpailemassa yleisöstä.

Nettistriimauksesta sen verran että on aika saletti juttu - kaikki Sky Sportsin futislähetykset käsittääkseni löytävät tiensä striimin pariin.

No ehdottomasti Mollyyn torstaina, minäpä en edes tiennyt että siellä näkyy. Mitenkähän mahdollisen finaalin kanssa, jos Monacon F1 tulee samaan aikaan? Painobaari on valmis pitämään yksityistilaisuutena auki sunnuntaina. Ellei pääse paikanpäälle juhlimaan :)

Helsingissä on tarkoitus koota porukoita Molly Malonesiin Kaisaniemenkadulle, varmaan molempiin Millwall-matseihin.

Olen vielä varmuuden vuoksi yhteyksissä juottolaan ja vahvistan asian tänne. Ainakin Leicester-peli hoitui mainiosti ko. baarissa. Painobaarista on sellainen kokemus, että on joutunut katsomaan peliä ilman selostusääntä...

Ainakaan lätkän MM ei ole kilpailemassa yleisöstä.

Nettistriimauksesta sen verran että on aika saletti juttu - kaikki Sky Sportsin futislähetykset käsittääkseni löytävät tiensä striimin pariin.

Onkos Mollyn ruudussa lauantaina Leedsiä, vai viekö Old Firm voiton meidän pelistä?

Back