Pelipaita!

rutzku

New member
Oletteko huomanneet että nyt sais äly halval Lufc online storest pelipaitoi? vaivaiset 15£!!! olisin tilannut itselle jo mut onkelma on et ei löydy pankki korttii... :'(  ja mikä oliskaa parempi näin kaukaisena fanina tukea seuraa kuin tilata paita.

ja toinen asia että kun tilaa ryanairilta liput 15.päivään mennessä niin maksaa 20ekuu per suunta  lontooseen. esim. just sillo maaliskuun alkuu ku on ne kaks kotipelii olis ideaa lähtä.                  eip täs muuta.        Marching on Together ja sillee...

Hei Siellä,

Joo...harkitsin itse myös paidan ostoa, mutta kun post & packing taitaa olla £7, eli kustannus nousisi melkein 50 % (vaikkakin paidassa on nyt melkoinen alennus) eikä sieltä löytynyt muuta tarpeeksi kiinnostavaa, niin luovuin ostosta. Tietenkin jos pystyis jakamaan ne postikulut, niin maybe maybe...then?

...e

ja toinen asia että kun tilaa ryanairilta liput 15.päivään mennessä niin maksaa 20ekuu per suunta  lontooseen. esim. just sillo maaliskuun alkuu ku on ne kaks kotipelii olis ideaa lähtä.                  eip täs muuta.        Marching on Together ja sillee...

Siinä onkin sitten tekemistä, että löytää sellaiset päivät, joilla on tuo hinta.

Muutama kausi takaperin eräs forumilainen auttoi minua saman luottokorttiongelman kanssa. Ja kun paitoja tilasi yhteensä kolme henkeä, ei postikulutkana olleet kuin kolmisen puntaa.
Toimitusaika oli tosin silloin aleaikaan pitkä.

itse varasin menomatkan lontooseen 1. huhtikuuta ja paluumatka 6. huhti, aivan kuten tuolla toisessa topiikissa pari viikkoa sitten ilmoitin. tarkotus olisi mennä leedsiin pariksi päiväksi ja kattella paikan päällä ottelut sheff u:ta ja wolvesia vastaan - tiedä vaikka ensi kaudella olisi turha enää lähteä paikan päälle tai yleensäkään minnekään katsomaan leeds unitedin peliä... ???

halukkaat mukaan!! ;)

Halu olisi kova lähtä pääkallopaikalle mutta tämä opiskelijan budjetti ei sitä oikein salli...
eikun porukka kokoon ketkä tahtoo uuden paidan. Mulla on vaan se luottokortti ongelma.
Jorma Vuoksenmaan vetovinkeissä kehotettiin veikkaamaan Cardifille eilistä matsia, Pieleen meni!

Minulle myös paita ja sellainen vaaleansininen vieraspaita. Senkin taitaisi saada alehinnalla. Luottokorttia ei löydy, voiskohan tosiaan joku forumilainen uhrautua.

Hei Siellä,

Edettäisiinkö paita-asiassa siten, että tilaajat lähettävät minun sähköpostiosoitteeseeni haluamansa paitamallin

tässä varastotilanne nyt:
on -koti/lyhyt/L/XL
on -koti/pitkä/XL
ei ole -vieras/lyhyt/
ei ole -vieras/pitkä/

joskus loppuviikosta jätän sitten tilauksen, miltä kuulostaa?

...e

...e

Kuinkas on tilaukset edenneet?

Omani meni puihin.  :mad:

Tilasin paitoja jo 9/12, mutta mitään ei koskaan tullut ja Luottokunta perui visakortti veloituksen. Ei siis sikäli tappioita.  
Mitään vastauksiakaan useisiin maileihin ja palautteisiin en saanut.  :mad:

Shopin Order History-sivulla tilaukseni kyllä näkyy.

Onko muilla ollut ongelmia?

Hei Siellä,

Toissaviikolla jättämäni Forumilaisten tilauksen suhteen on liian aikaista arvioida toimituksen onnistumista, mutta mulle on joskus käynyt siten, että tilattu tavara ei koskaan saapunut. Silloin selvittelin sitä ja vastaukseksi sain, että tuote oli loppunut. Odottelin kärsivällisesti varmaan monta kuukautta kunnes sitten aloin sitä selvitteleen. Shopista ei automaattisesti otettu yhteyttä!

...e

Näin ihan vaihtoehtona ajattelin mainita, että jos Lufcin oma kauppa takkuaa niin uusia paitoja voi myös yrittää kalastella Ebaysta, saattaa irrota pari puntaa halvemmalla ja vähemmillä postikuluillakin, itsellä ei ole ainutkaan tuote jäänyt tulematta ja ostoksia on tullut tehtyä parin vuoden aikana aikalailla. Toki vaatii yhtälailla luottokortin kuin lufc-shoppikin..:/

http://search.ebay.co.uk/search/sea...ct=&satitle=leeds+shirt&category0=&soloctog=9

Onko kukaan paitatilaajista jo saanut paitansa, ja jos on niin kuinka kauan kesti toimitus tilaushetkestä lukien..?

Nimim. odottaa edelleen

tulipa tässä mieleen - voinhan minäkin tuoda halukkaille paitoja, kun lähden käymään paikan päällä huhtikuussa. tuolloin alkaa olla kausi paketissa ja hajakokoja saanee jo vitosella, kukaties??!! ;)

Hei Siellä,

Tilasin itselleni ja muutamalle tämän Forumin jäsenelle paidat ja
toimitusajaksi tuli jotain 2½ viikkoa. Tilauspäivä tais olla 19.1.
Deano, tarkista tilaamasi paidan varastotilanne kohdasta "Check stock", statustilanne kertoo onko paitoja.

Nyt lyhythihaisesta kotipaidasta tuli tällainen viesti:
"The product you requested is currently not available"

...e

No itse tilasin kolme kappaletta juuri tuota kotipaitaa joten eipä auta kuin odotella sitten..

Back