Otteluohjelma 2006-07

Sir_Edwin_Gray

Active member
Tulevan kauden matsit julkistetaan huomenna torstaina, taitaa olla klo 12 meidän aikaa. Jännä taas nähdä mitä fikstuureja kauden alkuun pukkaa.

Liigacupin ekalle kierrokselle arpa heitti Chesterin Elland Roadille, matsin ajankohta on jotakuinkin 22.8.

ja toivotaan että Rob Hulse vetää valkoisen asun päällensä kauden avaukseen.. eikä kelta-vihreää...

Hei Siellä,

Onko herkullinen syy lähteä paikan päälle...ensin muutama päivä Leedsissä ja sitten loppuviikko Lontoossa?

Aug 5  -v- NORWICH
Aug 8  -v- Queen's Park Rangers
Aug 12 -v- Crystal Palace

...e

tervehdys

Tarkoitus olisi pari ekaa matsia mennä paikan päälle katsastamaan.

Ensikertalaisena kaipailisin neuvoja lippujen hankkimiseen.

Virallisten sivujen mukaan homma helpottuu 40 punnan 'members club' maksulla, mutta onnistuuko homma ilman tuotakin?

-j

joo tervetuloa vaan "hermoraunioiden joukkoon"..

minä hommasin lippuni Elland Roadille Suomen matkatoimiston kautta. Ne ottaa jonkinlaisen provision mutta hyvä juttu on se, että liput sai itselleen jo Suomessa. Konkarit osaa neuvoa paremmin miten liput hommataan esim. netin kautta tai paikan päällä kätevimmin...
tervehdys

Virallisten sivujen mukaan homma helpottuu 40 punnan 'members club' maksulla, mutta onnistuuko homma ilman tuotakin?

-j

tervehdys

-j
Vieraspeleihin lippuja myydään ensin kausikorttilaisille ja sen jälkeen members clubin jäsenille, joten sekään ei takaa paikkaa vieraspelikatsomoon. Ja tosiaan ilman korttia lippua ei voi ostaa ja katsomoon mennessä kortteja kysellään aika ahkerasti.

Moi McALL,
Lippuja Elland roadille sai ainakin viime kaudella aika hyvin suoraan Leeds:n lipputoimistolta. Maksoin masterilla ja liput tulivat kotiin postitse. Kulut muistaakseni pari puntaa.
Tulivat myyntiin n. 3 viikkoa ennen peliä.
Tosin siellä oli aika hyvin tilaa, joten paikan päältäkin niitä saa varmasti.
SMT myy melko nihkeästi pelkkiä lippuja....

Tosiaan kotipelien tikettien kanssa ei oikeastaan koskaan ole ollut probleemaa, edes valioliigan aikaan. Ja varsinkaan nyt kun 40.000 kapasiteetista täyttyy keskiarvoltaan vain 24.000. Ihan niinkuin veli Hunter mainitsi: seuran ticket officessa palvelu pelaa, liput tulee kotiin tai ne voi noutaa vaikka matsipäivänä. Kuten tuossa jo ilmeni piletit tulevat yleiseen myyntiin noin 3 viikkoa ennen peliä, jäsenille hieman aikaisemmin.

Vieraspelien suhteen on sitten hankalampaa, toki se riippuu LUFC-allokaatiosta eli käytännössä stadionin koosta. Tietty prosentti - olisiko 15%(?) - kapasiteetista tulee myyntiin meille. Pienillä kentillä (esim. nousija Colchester) tämä on melkoinen ongelma tietäen meidän runsaan vieraskannustuksen. Nuo kauden alun Lontoon pelit eivät välttämättä ole probleema (Palace ehkä). Jos hakeutuu kotifanien joukkoon niin mukaan mahtuu mutkattomasti, sitä vaan joutuu sitten istumaan käsiensä päällä kun omat pojat pussittavat :) ... QPR:n ja Palacen ticket officet auttavat asiassa sitten kun tiketit tulevat yleiseen myyntiin, ei näitä kannata matkatoimistojen kautta viritellä.

joo tervetuloa vaan "hermoraunioiden joukkoon"..

minä hommasin lippuni Elland Roadille Suomen matkatoimiston kautta. Ne ottaa jonkinlaisen provision mutta hyvä juttu on se, että liput sai itselleen jo Suomessa. Konkarit osaa neuvoa paremmin miten liput hommataan esim. netin kautta tai paikan päällä kätevimmin...
Itse olen käynnyt ellan roadilla n. 10 kertaa ja joka kerta olen ostanut liput stadionilta...
majoituksen olen ottanut octobustravel.com kautta, hotellien hinnat englannissa ovat sikamaisia, täältä ne on saannut siedettävään hintaan. Ihan keskustasta löytyy sush edullinen hotelli...

Malja

kiitokset kaikille vastauksista ja vinkeistä lippujen suhteen

seuraavaksi metsästämään halpoja yöpymisiä - ei kestä lompakko hotellihintoja, kun 10 vrk pitäisi UK:ssa pörrätä

-j

Esim pub majoitus eli bed and breakfast, yhen 10-15mins bussimatkan päässä Elland Roadilta, noin £20/night.
edit: Ite olen sitä tyyppiä, että majoitus mahdollisimman halvalla ja vaatimattomasti, mutta kyllä taas vastaavasti Upperdecker ja muut on täällä kehuneet vaikka esim tuota IBIStä (vai mikä se ny oli). Tietysti voisin vuokrata huoneen omasta talosta, mut mä en asu suoran bussimatkan päässä enää...  ;D

Ok, Holiday Inn, Travel Inn, Lodgers Inn, totta kai tommoset on hyviä paikkoja, mutta ei kaikilla on semmosta budjettia, että maksetaan yhdestä yöstä 50-60 puntaa. Tai ei haluta maksaa, on kai rahalla mukavampaakin käyttöä. Täällä ei tunnuta ollenkaan tajuavan tollasta pikkujuttua.  :-[

Tai ehkä mä olen vaan sen verran alempaa sosiaaliluokkaa, tai pienituloinen, etten kyllä maksais. Mulle riitti sänky, suihku ja aamiainen.

Ennemmin maksaisin £20 ja käyttäisin vaikka pelipaitaan sen jäävän 30-40 puntaa.

Sorry, jos tää tuntuu julmalta sanoa näin, mutta tiedän monta tyyppiä, jotka todella haluis tulla peliin, mutta kun etukäteen on ajatus just tuo, mitä te täällä tarjoatte, että se on halpaa, ku maksaa vain 50-60 per yö. Come on, lads...

Deano, miten sä voit suositella Leedsin Ibistä, ku et ole koskaan Leedsissä edes käynyt?

Majoitus nimenomaan tulisi noilla pelireissuilla olla mahdollisimman halpa. RyanAirin kautta kun lentokulut saadaan jo aisoihin. Valitettavasti ainakin omalta osalta jää Elland Roadilla vierailu tälläkin kaudella väliin. Lontooseen tulee tehtyä pikavisiitti syyskuun alussa, mutta niin hyvää tuuria ei ollut, että olisi LUFC silloin pelannut kaupungissa.

Intin jälkeen sitten kaudella 2007/08 pakko päästä ja mieluiten Valioliigaotteluun  ;)

Back