Oletko "virallinen" kannattaja?

Madeley

Well-known member
Kokeilempa onnistuuko minulta tällaisen pollin teko.  :)

Kuikahan "järjestäytynyttä" porukkaa olemme? Itselläni alkaisi syksyllä 30.kausi Supporters Clubin jäsenenä, mutta käytännön edut ovat kuihtuneet ainakin tälläiselle "overseas memberille" ihan olemattomiin ja LLL-lehtikin siirtyi osaksi Membership-pakettia. Joten olen tässä miettinyt mitä tehdä. Hinnat on molemissa huimat, joten koko pesue (6hlö) ei enää kyllä jäseninä pysy, ellei perhealenuksia heru rutkasti.

Mutta mites te muut?

Hei Siellä,

Joo...olen ollut joskus kahteenkin otteeseen Supporters Clubin jäsenenä, jälkimmäinen kausi sijoittui 10 vuoden päähän, kun piti saada lippu liigacupin finaaliin. Nyt olen vähän mietiskellyt tuota MembersClubia, yhtäällä siksi, että Magazine sisältyisi pakettiin ja toisaalla turvaamaan sitten Valioliigan peleihin lippuja? Se jäsenmaksun maksaminen on tehty kyllä aika hankalaksi - shekki tai ... - jos olis voinu maksaa luottokortilla, niin ehkä olisin jo liittynyt.

Voi olla, että jää liittymättä...?

...e

Itselläni alkaa nyt kolmas kausi Membershipissä. Aikaisemmin olin jokusen vuoden Griffin branchin "ulkomaan jäsenenä".

Griffinin kautta sain vieraspeleihin ihan mukavasti liput, mutta sitten jonkin lahjuspaketin innoittamana liityin Forever Leeds-systeemiin, joka sitten Uncle Kenin myötä muuttui Members clubiksiksi.

Pitää sanoa, että jäsenyys on melko arvokas ja nuo shekki systeemit vielä nostavat sitä kivasti  :( Jäsenyyteen sisältyy nyt LLL-magazine, joten sitä ei tarvitse erikseen tilata. Ilmestyy nyt tosin 6 kertaa kaudessa, ennen 12. Syynä jäsenyyteen tietenkin liput vieraspeleihin, mutta sekään ei ole enää itsestäänselvyys, sillä kausikorttilaisilla on niihinkin etuosto-oikeus. No ehkäpä saa sitten taas ensi keväänä Cardiffin lipun  8)

kaksi edellistä kautta forever leeds / members club - jäsen.
tarkoitus jatkaa jäsenyyttä myös tällä kaudella.
hinta on tosiaankin suolainen - mutta mitä ei rakkaansa puolesta tekisi. se on vain rahaa.  8)

jäsenmaksu on mahdollista ja helppoa tehdä oman pankin kautta ns. "ulkomaanmaksusitoumuksena" tai joku vastaava.
eli pankki ottaa rahat tililtä ja hoitaa eteenpäin. muutama pv menee kun ne saapuu vastaanottajan tilille.
varsinaisen liittymislapun laitoin postissa menemään ja ainakin viime syksynä kyseinen homma toimi.
jäsenpakettia sai tosin odottaa tammikuun loppuun.

Hei Siellä,

Joo...on tässä vielä sellainen mahdollisuus, että lokakuussa kun menen paikan päälle, niin voin viedä hakemuksen henkilökohtaisesti ja maksaa paperirahalla.

Saakohan siinä heti alennusprosentit käyttöön ClubShopissa  ;)

...e

Aikoinani olin Fullerton Park branchin jäsen, niiden bussilla liikkui sitten muutamaan otteeseen vierasmatseihin. Jäsenyysasiat ovat jääneet vuosien saatossa, taitaa olla nuukuus perimmäinen syy? Norjalaisten skandinaavibranchiin ei vain ole tullut liitettyä, vaikka sekin hyvä vaihtoehto olisi...

Back