Mitkä kolme voisivat jäädä taakse?

tc

Well-known member
Menestyshaaveet, jos niitä olikaan, voi tämän kauden osalta kuopata. Onhan FA-cup vielä tulossa, mutta taitoero kärkijoukkueisiin tuntuu niin suurelta, ettei yllätykseen jaksa uskoa.
Tältä kaudelta voi toivoa korkeintaan sarjassa säilymistä. Mitkähän kolme joukkuetta voisivat taaksemme jäädä?

Bolton, Wolves ja Leicester ovat mahdollisia. Onhan siellä sitten vielä Pompey.

Jotenkin vai tuntuu siltä että tämä kausi saattaa jäädä vimeiseksi, siis koko organisaatiolta. Onneksi pääsee joulukuussa vierailemaan Elland Roadilla, joten se tulee ainakin koettua.

boltonin nimilista on jopa komeampi kuin meillä mutta joukkueen huolimaton puolustaminen maksaa liikaa, todennäköisesti noutaja tulee kauden lopulla.
Sitä vastoin Wolves on säilyttänyt uskonsa hankalan alun jälkeen ja on napsinut pari makeaa taisteluvoittoa viimeaikoina.
Pompey aloitti hienosti mutta on taantunut sittemmin eikä joukkueesta oikein löydy tarvittavaa materiaalin laajuutta pitkän kauden varalle, olisiko siinä kaveri Boltonille divariin.
Kolmas paikka lienee sitten tiukemman taistelun kohteena, katsellaan tätä topiccia sitten kauden lopulla uudestaan, mutta nyt väitän että Aston Villa lähtee divarikierrokselle noiden kahden joukkueen seuraksi.

Hei Siellä,

Toivon, että ainakin seuraavat seurat jäisivät taaksemme:

Tottenham Hotspur
Aston Villa
Everton

Taulukon loppupäästä nuo ovat minulle niitä vastenmielisimpiä seuroja. Miksi näin on, siihen on varmaan paljonkin erilaisia syitä, tarvis varmaan muutaman pintin Tetleytä   :D    seuraksi, että jaksais kaikki syyt selvittää

...e

Ihan hyviä valintoja  ;). Tottenhamin tiputtaisin minäkin ja seurakseen ykköseen saisivat Fulhamin ja Leicesterin. Tuossa poistuisi valioliigasta todennäköisesti kolme puuduttavinta futista pelaavaa joukkuetta. Fulhaminkin pitäisi periaatteessa pelata "taitofutista", mutta ainakin Canal plussalta viime vuosina näytetyt pelit ovat aiheuttaneet lähinnä hallitsematonta haukottelua.

Tilalle voisi nousta West Ham, Sheffield United ja Kalevi Pollarin mieliksi vielä Ipswich.

No - ehkä ne realistiset putoajat voisivat olla Wolves, Leicester ja mustana hevosena Blackburn.

Hei Siellä,

Toivon, että ainakin seuraavat seurat jäisivät taaksemme:

Tottenham Hotspur
Aston Villa
Everton

Taulukon loppupäästä nuo ovat minulle niitä vastenmielisimpiä seuroja.

Vastenmielisiä tai ei niin itse en usko tottenhamin putoamiseen. Viime viikonlopun arsu pelissä ei voitto ollut kovin kaukana ja tottenham olisi ansainnut ainakin pisteen. No arsu yllättäin sai pari säkä maalia ja voitti mutta itse otimme hiljattain "pikkuisen"  kovemmin köniin arsulta.

Back