Mistä lisää käyttäjiä?

Raimo

Member
Noniin, nyt on homma lähtenyt jo jotenkin käyntiin, enää puuttuu käyttäjiä. Sivuja on mainostettu newseissä, ryhmissä sfnet.viestintä.www.uutuudet, palaute sekä sfnet.urheilu.jalkapallo.

Sivuja on mainostettu myös Futis Foorumilla, sekä YLE:n jalkapalloaiheisessa keskusteluryhmässä.

Ideoita otetaan vastaan. Toki sivuston käyttäjämäärä kasvaa automaattisesti, jos sivu on hyvä ja tarpeellinen, joten ei pidä hätäillä asian kanssa. Olen ilmoittanut sivuston yleisimmille hakukoneille, tosin voi kestää vielä viikkoja, ennen kun se lisätään hakukoneiden indekseihin.

Minulla on myös toinenkin ongelma. Tällä hetkellä kotisivutilantarjoaja www.yupapa.com on rajoittanut maksuttomien tilojen kaistankäytön 600Mb:n kuukaudessa. Mikäli sivusto kerää paljon kävijöitä, saattaa tuo raja rikkoontua. (tarkkailen asiaa jatkuvasti) Tosin kaistaa luultavasti saan tarvittaessa lisää parilla dollarilla, koska YUPAPA:n webmasteri tuntuu olevan mukava heppu  ;) Siksipä haluaisin kuulla kommenttejanne serverin nopeudesta. Nopeus ei ole parasta mahdollista luokkaa, mutta tahmaavatko sivut teillä? Varsinkin modeemikäyttäjien kommentit kiinnostavat. Toisaalta sivutilaa ja oman domainin vuodeksi saa kotimaastakin halvimmillaan hintaan 222mk/vuosi, joka ei ole kyllä kovinkaan suuri sijoitus...

Ongelmana tilan kanssa on se, että tarvitsen oikeuden ajaa CGI-scriptejä, sekä mahdollisesti PHP tuen, joten läheskään kaikki tilat eivät tule kysymykseen.

edit: sori kauheat kielioppivirheet, mutta nyt on vähän kiire..
 
Samaa mieltä tuosta käyttäjämäärästä ettei turhia vielä tarvinne hätäillä,kyllä se siitä toivon mukaan (ja tulossa olevan menestyksen... 8))
Oletko ajatellut muuten laitattaa linkkiä noille ulkomaisille sivuile?
Esim viralliselle www.lufc.com -saitille,Skandinavian kannattajakerhon sivulle plus parille muullekin.Ainakin käväisijöitä varmaan ilmaantuisi ja ehkäpä muutama poikkeaisi
useamminkin (vaikkeivat jotkut ehkä tästä kamalasta suomi-mongerruksesta paljoa ymmärtäisikään)
Itse esim. suht "säännöllisesti" (lue: silloin tällöin) kirjoittelen/keskustelen parillakin ulkomaan Leeds -foorumilla ja
varmaankin niistä ainakin käväisijöitä löytyisi.

Mutta kuten sanoit niin ei tässä nyt mitään hoppua varmaan sen suhteen vielä olle.

Itselläni ei ole laitteistoni kohtuullisesta iästä huolimatta ollut minkäänlaisia ongelmia tuon nopeuden kanssa,hyvin toimii.
 
Ei minunkaan mielestä kannata hätäillä noiden käyttäjämäärien kanssa, kyllä niitä tulee  ;)

Onhan noita ilmaisia kotisivutilantarjoajia vaikka kuinka, Sunpoint, liquid2k jne... voihan osan sivuista siirtää eri palvelimelle. Esim. sellaiset osat, jotka eivät muutu (historia jne..)...  

tack linkistä etusivulle
 

[QUOTE 0]

Ei minunkaan mielestä kannata hätäillä noiden käyttäjämäärien kanssa, kyllä niitä tulee  ;)

Onhan noita ilmaisia kotisivutilantarjoajia vaikka kuinka, Sunpoint, liquid2k jne... voihan osan sivuista siirtää eri palvelimelle. Esim. sellaiset osat, jotka eivät muutu (historia jne..)...  

tack linkistä etusivulle

[/QUOTE]

En näe mitään järkeä laitaa sivuja noille yleisimmille ilmaisille palvelimille.

a) ne ovat poikkeuksetta järkyttävän hitaita
b) useimmissa tulee mainoksia tai popup-ikkunoita
c) Läheskään kaikki eivät tue omia cgi-skriptejä tai PHP:tä

Toki sivuja voi hajauttaa, mutta ei sekään mikään hyvä ratkaisu ole. Tarkkailen nyt käyttäjämäärän sekä kaistankäytön kasvua, ja harkitsen jatkotoimenpiteitä, mikäli tarve vaatii.
 
Virallinen lufc.com EI ota, ei ole vuosiin enää pitänyt linkkejä epävirallisille supporter sivuille. Mun pitäis ruveta vissiin tekemään noita Official LUSC sivuja, koska Roy ei ole tehnyt sivujen eteen mitään vuosiin, mutta katsotaan nyt sitten.... mutta ei sinnekään laiteta kuin virallisten LUSC Branchien sivuja. Sorry. Tällä hetkellä kun katsoo linkkejä http://www.lufc.com/fans/suppclubs.asp ni vaan harmittaa, koska se on surkeessa kunnossa. Pah.

WEBRING!!!! Leeds United Webring, se on hyvä juttu. Eli mene tänne: http://dir.webring.com/cgi-bin/login?done=/wrman?sid=&ring=leeds&addsite  ja toimi ohjeiden mukaan.
 
Noniin, sivut on nyt sitten lisätty ainakin www.google.comin indekseihin. Tosin haku ei vielä ole täydellinen, koska ilmoitin sivuston sen nimen ollessa vielä vain "Leeds United Fan Page", mutta muutin sen myöhemmin nykyiseen muotoon. Google näyttää titlen vielä väärin, mutta se korjautuu seuraavassa indeksoinnissa. Pienten tutkimusten jälkeen sisvusto löytyy ainakin seuraavilla (yleisillä?) yhdistelmillä:

Leeds united + joku näistä:
tilastot, historia, pelaajat, tulokset.

kunpa tuohon vielä saisi mukaan "fanisivun", niin oltaisiin lähellä täydellisyyttä  :)

[edit] hakukielellä suomi, hakusana "leeds united" palauttaa tämän sivuston ensimmäisenä..
 
Nyt kun on sivut löytäneet uuden "kodin", niin uusien käyttäjien saaminenhan olisi mukavaa.
Mitäs mieltä olisitte tällaisesta ideasta:
Kasattaisiin pieni (a5) mainoslehtinen/käyntikortti, jota sitten "unohdettaisiin" esim.kotimaisien liigamatsien katsomoihin, kahvi-ja kaljapöydille.
Varmaan joku voisi kiinnostua, kun saisi asiasta vihiä.
Mä voisin käydä vaikka MyPan matseissa.
 
Minun puolestani kaikki hyvän maun rojoissa olevat keinot ovat sallittuja. Mukavaa, että intoa riittää. Voisikin jossain vaiheessa käydä tekemässä futisforumiin ja pariin muuhunkin paikkaan Leeds faneja houkuttelevan threadin höystettynä pienellä mainoksella  ;)
 
Mä olen tietysti kertonut näistä sivuista, mutta kun täälläpäin on toi kielimuuri  :p

Nämä sivut on kyllä excellent. Tänne on aika hyvin löytäneet melkein kaikki mun tietämät suomalaiset Leeds fanit, mutta vielä muutamia puuttuu joukosta.

Täytyypi kaivella email osoitteita...
 
Itse kuuluin vuosia sitten ko. yhdistykseen, en enää. Silloin kävin yhtenä kesänä tuossa turnauksessa ja silloin oli jalkeilla Leedsin oma joukkue ja sitten "Muu Yorkshire".
 
ELK:in mestaruus tuntui ihan mukavalle ja olin sitä mieltä, että se on enne tulevasta liigakaudesta, mutta toisin kävi. Suurin nautinto oli voittaa arsenalin kannattajat finaalissa ja voittihan se Leedskin arsun syksyllä.
Tulevana kesänä tullaan taas Viikinsaareen ottamaan pysti haltuun.

 
Terve vaan kaikille,

kun kyseessä on kerran ensimmäinen viestini tälle forumille - erinomainen forum onkin - niin lienee syytä hieman esittäytyä:

Leeds-uskovainen olen ollut vuodesta 1980 lähtien. Kun muut pojat koulun välitunnilla pelatessamme kehuskelivat olevansa Terry McDermotteja tai Kenny Dalglisheja - kuvitelkaas tuota  ;) ... niin itse vannoin jo silloin Eddie Grayn nimeen. Tuohon aikaanhan Leedsin silloiset suuruudenvuodet olivat jo auttamatta takanapäin ja pian koittikin lähtö silloiseen 2. divisioonaan.

Muistellessa 2.divisioonassa vietettyjä aikoja - ja verratessa noita nykyhetkeen - ei voi kuin ihmetellä miten siellä alhaalla tuhraantuikin niin kauan aikaa. Suhtauduin noihin aikoihin Leedsin otteisiin (menestykseen ja menestymättömyyteen - jälkimmäistä olikin aivan riittämiin) hyvinkin intohimoisesti ja masennus oli usein kova lauantai-iltapäivisin jos voitto jäi taas kerran vain haaveeksi.

Mestaruuskausi 1991-92 oli yhtä juhlaa - loistavia pelejä ja murjottuja vastustajia riitti kerta toisensa perään. Mestaruuden varmistaminen jäi tosin hieman liian hilkulle, mutta ehkäpä liigan voitto maistui juuri siitä syystä niin erityisen hyvältä.

Ainoa keino noina ammoisina aikoina 80-luvulla ja 90-luvun alussa seurata rakkaan joukkueemme edesottamuksia - oli kuunnella BBC World Servicen "Saturday Special" ohjelmaa lyhytaaltoradiolla. Silloin tällöin Leedsin peliä oli myös mahdollista seurata tv2:lta, mutta harvemmin.

Nykyäänhän ei sitten todellakaan tarvitse pelätä jäävänsä mistään tapahtumasta paitsi, kun kaikki tieto on saatavissa Internetistä lähes reaaliajassa.

Olen käynyt ihastelemassa Elland Roadin stadionia paikan päällä ja ollut useampana vuotena mukana Leedsin Ruotsin turneella. Tänä vuonna taitaa tosin käydä niin, että LUFC "tekee ManUt" - eli yrittää valloittaa Aasian. Seuralla lienee kesäksi suunnitteilla ainakin leiri Australiassa, joten eipä sieltä taida enää Ruotsiin leireilemään ennättää.

Suosikkipelaajiani ovat kaudesta toiseen olleet keskikentän ankkurit: Bremneristä aina Battsiin. Periksiantamattomuus yhdistettynä taitoon on sellainen yhdistelmä joka on aina vedonnut minuun. Ja kun seurauskollisuus näinä aikoina tuntuu olevan yhä harvinaisempaa - ovat myös Gary Kelly ja Alan Smith - jälkimmäinen kaupungin omana poikana - kunnioitukseni ansainneet.

Suomalaisen kannattajayhdistyksen puuttuessa liityin jokunen vuosi takaperin LUSCOSiin. En heidän toiminnastaan tosin kovin paljoa hyödy - mutta liityinkin kyseiseen yhdistykseen silkasta periaatteesta. Ja mukavahan noita muita "kanssa-höyrähtäneitä" skandinaaveja on ollut Ruotsin harjoitusturneilla tapaillakin.
 
Tervetuloa Bremner! Me ollaan tuolla futisforumin puolella 'tavattukin'.

Välillä ollessani Suomeen juuttunut, ajattelin minäkin tuota LUSCOSia Griffin Branchin lisäksi, mutta ruotsia (tai norjaa) kun en puhu mielestäni tarpeeksi hyvin, niin se jäi. Tunnen muutaman kaverin sieltä Branchista ja kun täällä liikkuvat, niin nähdäänkin. LUSCOSilla on hyvä lehti.

Tänne Griffiniinhän mä houkuttelen aina jäseniä  :-* Me ollaan Leedsiläinen Branch ja Branch Meetings on aika Elland Roadin Goal Line Restaurantissa. Lapset ja eläkeläiset £2/kausi ja aikuiset 4£/kausi. ;)

Jälleen kerran sanon, että mielestäni sivut ovat hyvät, ja tää forum on tietty paikka, jossa käyn varmaan joka päivä.
 
Hello!
Täytyy myöntää , että näiden sivujen löytämiseen meni kyllä aikaa ja ellei aihe olisi kiinnostava olisin heittänyt jo aiemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan vai miten se meni.
Kiitoksia vaan sivujen pitäjälle ja varsinkin melko tuoreena fanina historiikit kiinnostavat.
See you!
 
Back
Top