Mills

Joke

Moderator
Useampaan kertaan olen kysellyt eri yhteyksissä tälläkin foorumilla "Mikä Millsille tuli?" Entinen raudanluja (joskus liiankin luja) puolustaja menetti pelitaitonsa.

Eräällä toisella foorumilla sain vastauksen useammastakin "suusta", joten seuraava pitänee paikkansa:

Viime kaudella suurinpiirtein aikoihin "Sheffield United (away) liigacupissa" tapahtui
Millsille (ja hänen vaimolleen) ikäviä: he menettivät syntymättömän lapsensa. Vaimo joutui synnyttämään kuolleen lapsen.

Sen verran olen elämää nähnyt, että ymmärrän (tai ainakin olen ymmärtävinäni) että ajatukset ovat olleet muualla….

Jalkapallo on Elämä mutta elämää on jalkapallonkin ulkopuolella...

:eek: :'(

Vaimoni sai keskenmenon muutama vuosi sitten ja tiedän miltä se tuntuu, mutta että vielä joutuu synnyttämään kuolleen lapsen.... Täytyy olla kauhea kokemus.

Nyt jo parempia uutisia Millsin perheeseen: :)
Rouva on synnyttänyt terveen pojan, vaikka olikin 5 viikkoa etuajassa.

Tässä syy miksi ei Dannyboyta näkynyt Spursia vastaan.

Ehkäpä peliesitykset paranevat edelleen ja saadaan Dannystä kunnon hinta keväällä. Palkkaanhan meitillä ei ole varaa, joten myytävä on. :(

Liian halvalla menee...
Toivottavasti Mikluham lähtee mukaan kilpaan. Brucen huhutaan ainakin olevan kiinnostunut...

[QUOTE 0]

Boro move for Mills

DANNY MILLS has opened talks to clinch a permanent move to Middlesbrough from crisis-club Leeds.

Boro chairman Steve Gibson confirmed negotiations are under way to keep the England defender.

Mills has been on loan at the Riverside since August after being frozen out at Elland Road by former manager Peter Reid.

The right-back, who has 18 caps and made 22 appearances for Boro this season, was signed by Leeds for £4million from Charlton back in 1999.

Gibson revealed: “We have had discussions with Danny and his agent this week and those discussions are ongoing.

“Leeds have complex difficulties and time is running out.

“We would hope to sign him permanently before the end of the week.

“But Danny is with us until the end of the season. And we would expect a permanent deal to happen then, if it does not happen now.

We want him to stay, the fans have taken to him and I think he wants to stay.”

[/QUOTE]

The Sun kertoo näin:

[QUOTE 0]
But Leeds want at least twice the £500,000 fee Boro are offering.
[/QUOTE]

:mad: :mad: :mad:
Borojen tarjoama summa on täysin naurettava! Tuohon hintaan divarin parhaimpia puolustajiakin olisi vaikea saada! Niin miten sitten englannin maajoukkuekalustoa saisi..

Halvalla menee, mutta kun mies ei takaisinkaan varmaan halua, niin menköön. Milliin olisin tyytyväinen. En Millsiin.

Pelaajaa, joka ei itse halua edustaa Leedsiä, on aivan turha väkisin pitää seurassa. Hänestä ei ole joukkueelle mitään hyötyä. Ja tässä en puhu pelkäästään Millsistä.

Positiivista olisi, jos hänestäkin saataisiin nyhdettyä vaikkapa se miljoona. Sittenhän olisi jo puolet kasassa perjantaiksi  :)

Radio Aire: Leeds ja Middlesbrough päässeet Millsin hinnasta (1,5 m£ ? meni niin äkkiä) sopuun, joten siirto on kiinni enää pelaajan henkilökohtaisista ehdoista. Hyvä  8)

Back