LUFC Finland - Kauden pelaaja

Bremner

Active member
On taas aikaa äänestää päättymässä olevan kauden parasta Leeds-pelaajaa. Olen nimennyt ne pelaajat, jotka ovat pelanneet kauden aikana suurimman osan peleistä ja pelanneet muutoinkin vähintään kohtuullisesti. Jos omaa suosikkia ei löydy listalta voi äänestää kohtaa "10" ja mainita erikseen suosikkinsa nimen.

Oman suosikin löytäminen oli tällä kertaa aiempaa vaikeampaa. Muista selvästi erottuvaa pelaajaa kun ei tällä kertaa mielestäni ole ollut. Gary Kelly, Shaun Derry, Eddie Lewis ja Healy/Hulse tulevat lähinnä mieleen kauden valopilkkuja miettiessä.

Valitsen noista kauden pelaajakseni Shaun Derryn, jonka habitus ja otteet keskikentällä eivät ole jättäneet tällä kaudella ketään kylmäksi.

Muistin virkistämiseksi kolmen edelliskauden tulokset vastaavassa äänestyksessä kolmen kärjen osalta:

2005: Neil Sullivan 15 ääntä, Simon Walton 1, Aaron Lennon 1, David Healy 1, Rob Hulse 1. (Yhteensä 19 annettua ääntä).

2004: Alan Smith 12 ääntä, James Milner 4, Paul Robison 1 / Mark Viduka 1. (Yhteensä 18 annettua ääntä).

2003: Paul Robinson 14 ääntä, Alan Smith 3, Mark Viduka 2. (Yhteensä 21 annettua ääntä).

Hankala valita Derryn ja Sullivanin kesken mutta minulle kauden ykkönen on taasen Neil Sullivan. Varmaa peliä ottelusta toiseen ja melkein joka pelissä huikeita pelastuksia. Derrykään ei tosin olisi ollut huono valinta tämän kauden parhaaksi pelaajaksi, niin suuri vaikutus hänen läsnäolollaan kentällä joukkueelle on ollut.

killa saa minun aaneni.. niissa matseissa jotka olen nahnyt ei ole pettanyt kertaakaan... ja oman kylan poikia..

Aika vaikee sanoo kun aika monenki jos ei kaikkien pelaajien ansiosta oo tää play off finaali paikka. Mutta läpi koko kauden on kyl voitu aina luottaa Sullivaniin. Myös kauden alussa Hulse oli mieletön vaikka on sittemmin hieman lässähtänyt , teki toki maalin Prestonii vastaan;loukkaantumiset on aika lailla haitannu. Kilgallon on myöskin ollut luotettava niinkuin myös Gregan , Butlerkin on hienosti skipparoinut jengiä koko kauden.Kellyhän on jo ihan klubi legenda ja on myös täl kaudel osottanu päättäväisyyttä ja tahtoa onnistua , se on aina hienoa nähdä! Derry taistelee myös jatkuvasti mutta Lewisin vaparit varsinkin ja nopeus vasemmalla laidalla ovat tuoneet hyökkäys päähän sitä tarvittavaa 'edgiä'. Eri. vaikeeta valita vain yksi mut näin Joga Bonito meiningillä mennen niin sanoisin et Lewis! :)

Eiköhän odotella kausi loppuun, vielä voi tulla vaikka kuinka suuria uusia sankareita  :)

aaPeellä on pointti, lihava leidi ei ole vielä laulalanut :)

Sunnuntaille tottakai toivotaan ja uskotaan urotekoihin, laitan kuitenkin uskaliaasti jo merkinnän kauden pelaajasta Shaun Derrylle. Gary Kelly ja Neil Sullivan aikalailla kannoilla. Derry on oikeastaan niin vanhan (70-luvun) kuin uudenkin Leedsin ilmentymä - mieletön taistelija ja mukana myös jonkin verran lahjakkuutta :)

"He's here, he's there, he's every f*cking where, Shaun Derry, Shaun Derry..."

Derrylle minäkin ääneni annoin - toivottavasti ei siitä ylpisty ja pelaa laiskasti tai tyhmästi kauden tärkeimmässä ottelussa ;)

Minä annan ääneni sille, joka tekee ratkaisumaalin sunnuntaina, oli se sitten kuka tahansa  ;)

tässä samalla vähän omia kommentteja menneestä ja tulevasta...

rankka ja pitkä kausi takana. vaikka ei nousua tullutkaan niin tuli edistystä ja kokemusta tulevaa varten.
ensi kaudella noustaan "porras ylöspäin" ja taistellaan kunnolla suorasta noususta (ja loppujen lopuksi napataan paikka kahden parhaan joukosta niin ei tarvi jossitella pleijareita).
se tosin vaatii tasaisuutta otteisiin. jotenkin tuntuu, että mikäli KB ei päivitä omaa pelikirjaansa niin tällä kaudella nähtyjä kämmejä on luvassa ensikin kaudella. nousua avittaisi myös tasaisempi kärki - tällä kaudellahan kärkikaksikko karkasi omille teilleen heti alussa. tosin Sheff U antoi vielä pientä toivoa hyytymisellään, mutta ne PAKKOVOITOT jäivät ottamatta ja samalla sai alkaa hyvissä ajoin valmistautua PO-skabaan.

kovin pahoillani en ole, että nousua ei tullut. nyt ei tarvitse hankkia canalia, mikä tietää säästöä.  ;D

muutama uusi kaveri joudutaan hankkimaan ja lisäksi toivon, että omia nuoria aletaan ajamaan sisään reserveistä.
harmissani olen, että Simon Waltonille ei tällä kaudella löytynyt vastuuta/roolia hyvän edellisen kauden jälkeen.
nuorissa on tulevaisuus, varsinkin tälläisen taloudeltaan (vielä) heikoilla jäillä olevan seuran, jolla on kuitenkin hyviä kokemuksia ja muistoja omista sisään ajetuista junnuista lähivuosilta.

oman ääneni annan jälleen sullylle. luotettava veska, jollaisen jokainen menestystä hakeva divariseura tarvitsee (sheff utd ja reading!!).
haastaja on kelly, joka on mielestäni joukkueemme aliarvostetuin pelaaja sekä ainut kaveri joka mahtui all star-kokoonpanoihin leedsistä (mm. skyn nettisivujen championship kommentaattori Kamaran valitsemaan joukkueeseen. ja vielä avaukseen!

näin tällä kaudella. upperdecker kiittää Leeds Unitedin miehistöä. huilataan futikses.....ainiin! katsotaan ensin world cup ja huilataan sitten ennen uuden kauden alkua.
:)

itse aion matkustaa ainakin kerran ensi(kin) kaudella Elland Roadille katsomaan peliä ja nauttimaan ilmapiiristä.

pidetään keskustelua yllä forumilla myös kesällä!  8)

ps. olen samaa mieltä dacourtin kanssa healyn ja blaken peluuttamisesta.

Back