Litti Ajaxiin...?

Bremner

Active member
Viime aikoina on tämän sorttisten otsikoiden alta löytynyt lähinnä naureskelua ja hekottelua aiheuttavia juttuja, mutta Planetfootballilla uutisoidaan tänä aamuna näyttävästi siitä kuinka Litti olisi siirtynyt Ajaxiin kolmen kuukauden lainalla. Ja tuota lainasopimusta on vielä sitten mahdollista muokata pitempiaikaiseksi sopimukseksi.

Jos tuo totta on, niin Litin puolesta olen iloinen että pääsee vihdoin pelaamaan ja Ajaxin fanitkin varmaan haltioissaan ovat. Viime helmikuussa Amsterdamissa - ja myöskin Ajaxin stadionilla vierailin - ja kuten tunnettua on Litti siellä edelleenkin yksi suurimmista Cruyffin ja Rijkaardin ohella.
 
Yes! Toivottavasti näemme Ajaxin pelejä Nelosen CL-tarjonnassa, eikä vain iänikuisen Scumin ja tylsän Leverlodan. Nyt kun Litti pääsee näyttämään osaamistaan oikein kunnolla, niin luulenpa että Anfieldin Iso-H tulee saamaan melkoista kritiikkiä.. ;D
 
Hienoa Litti!

Mitä noihin Nelosen CL-matseihin tulee, niin minä toivon, kyllä Auxerren matseja ruutuun! Olishan se mukava nähdä entinen pelikaveri tositoimissa AJA-paidassa! Toisaalta, olisihan se mukava katella Ajaxin pelejäkin pitkästä aikaa, onhan siellä Pasasen Peteki!

Ja tosiaankin vähän vaihtelua akselille real-scum-pool!
 
Samaa mieltä tuosta vaihtelun tarpeesta. Luulenpa että Nelonen on saanut viime kaudestakin aika lailla kritiikkiä - keskityttyään seuraamaan lähes yksinomaan Liverpoolin Euro-seikkailuja. Auxerren ja Ajaxin otteita kaiken järjen mukaan jo tämän vuoden puolella telkusta näytetään. Jos linja on edelleen sitä samaa (Scum & Pool) niin pahaa tekee jo ennakkoon... :mad:

Täytyykin melkein laittaa neloselle sähköpostia aiheesta, vaikka luulen heidän sitä yllinkyllin viime päivinä muutoinkin saaneen.
 
Yes yes yes !!! Vihdoinkin Litti pääsee taas tositoimiin.
Olisi minun mielestä saanut lähteä jo aikaisemmin Liverpoolista.

Onnea Jari ja tsemiä.  :)
 
Back
Top