Lippuja Leedsin peleihin

MixuMartyn

New member
Olen lähdössä Englantiin ensi vuoden huhtikuussa ja tarkoituksena olisi katsastaa pelit Leeds-Swindon ja Yeovil-Leeds.

Olisiko jollakin kokeneella matkaajalla antaa täsmäinfoa, mitä kautta lippuja kannattaa varailla koti- ja vieraspeleihin: suoraan seuran kautta vai jonkun kolmannen osapuolen kautta? Ilmeisesti vieraspeleihin ei tällaisilla "ulkopuolisilla" ole edes mahdollista saada lippuja Leedsin kautta, vaan ne pitäisi tilata Yeovilistä?

En ole seuran virallinen jäsen, mutta kannattaja 1970-luvun alusta saakka  :)

Meikäläinen on kotipeleihin ostanut liput otteluaamuna stadionilta, vieraspeleissä ei oo aikoihin tullu käytyä, mut niissä mis oon käyny niin yleensä oon paikan päältä ostanu.

Kotipeleihin liput tulevat ensin myyntiin jäsenille ja siiten myöhemmin kaikille. Varmastikin kaikkiin tämän sarjan otteluihin lippuja riittää aina yleiseen myyntiin. Lippujen tilaaminen netistä etukäteen on helppoa ja vaivatonta, ei tarvitse paikan päällä mahdollisesti jonotella.

Vieraspeleihin ei Leedsin katsomon osaan saa lippuja, ainakaan virallisesti, ilman kausikorttia tai jäsenyyttä.

Koska useimmiten vieraspeleihin on tulossa enemmän Leedsin kannattajia kuin heille on varattu lippuja niin fanit ovat yrittäneet ostaa lippuja kotijoukkueen kannattajien joukkoon. Tästä johtuen joillakin seuroilla on lisärajoituksia lipunmyynnissä Leedsin ollessa vieraana. Esimerkiksi ensi lauantain Brighton-otteluun vaaditaan aiempi rekisteröityminen seuran lipunmyyntisysteemiin ja ottelulippujen hankinta. No, ainakin puhelinmyynnissä puolet näistä ehdoista sai purettua ulkomaalaisuuteen vedoten, nimimerkki "Kokemusta on".

Olen kuullut että joillakin joukkueilla on käytäntö että tietyille postikoodeille ei myydä lippuja ollenkaan :p
kotijoukkueittenhan on pakko rajoittaa lipunmyyntiä kun leeds on tulossa koska kaikki tietävät että katsomosta kuuluu vain ja ainoastaan leedsin kannattajien lauluja, ainakin tvstä kun katsoin Oldham - Leeds matsin niin kuului kokoajan vain leedsin lauluja
shoes off if you hate man u!

Jep Jep..

Eli itselläni on tarkoitus lähteä 23.2. pelattavaan Oldham matsiin ja ensikertalaisena kysyisinkin hieman neuvoa niiltä jotka ovat paikan päällä olleet...

2 lippua pitäisi hommata ja ajattelin tilata ne seuran kotisivuilta etukäteen. aaPeen viestistä sain kuvan että ne saa vaivattomasti tilattua ja posti tuo ne kotiin...Onko näin?

Ja mistäspäin stadionia ne paikat kannattaa varata? Revie North Stand vai John Charles West Stand ehkä? Millainen meno näissä?

Jos joku jaksaa kertoa niin kiitos jo nyt!

John Charles Paddock on loistava valinta. Mulla oli area C20 row LL, joka oli kekiviivan ja rankkarialueen välissä, josta oli hyvä tuntuma päädyn Hard core -fanien kannatukseen... lippu taitaa olla kyllä hintavin siinä alueella..?
mutta suosittelen... marching on together..

Meikäläinen on vähän suunnitellu tuota ajankohtaa, tosin että olisin jo edellisellä viikolla paikalla 20.2 ois myös kotimatsi, Brightonia vastaan. Näkis kaks matsia samalla reissulla.
Finnairilla vaan tuntui olevan ihan sika kalliit liput tuolloin, 515 euroa...
Täytyy vielä vähän funtsia, katella noita halppis lentoyhtiöitä...
Majotusta tuntui olevan yllättävänkin halvalla tarjolla.

Oltiin Huddersfield-pelissä West Standissa. Hyvin näkee, tunnelman vuoksi suosittelisin paikkoja läheltä North Standia, siellä se kovin meteli asuu. Lufthansalla lennot lyhyillä odotusajoilla yhdellä vaihdolla suuntaansa (Munchen) alle 300e meno-paluu. Kohtuullinen hinta, mutta päivähän siinä menee reissatessa.. Majoituimme Park Plazassa keskustassa; hintava ja ei mielestäni mitenkään erikoinen, mutta sijainti kaupunkiaktiviteetteja silmällä pitäen hyvä. Ensi kerralla majoitun kuitenkin johnkin muualle..

Itse olen kerran käynyt Paikalla ja olimme Hard-core katsomossa ja voin vakuuttaa että meno oli mukavaa. SUOSITTELEN!

Samaa mieltä Hunterin kanssa.Itse olen ollut pari kertaa fanipäädyssä ja meno sekä meteli on mahtava.Sinne vaan rohkeasti sekaan.

Revie Standiin jos haluaa osallistua menoon ja seisoa koko matsin. West Stand Paddockiin lähelle ko. päätyä jos haluaa seurata sitä katsomomeininkiä läheltä. Kaikki kantit stadionilta tullut tsekattua ja nuo on kyllä ne suosikit. Win-win joka tapauksessa  :)

Finnairilla vaan tuntui olevan ihan sika kalliit liput tuolloin, 515 euroa...

Tosiaan noi Easyjetin systeemit lentelee myöhään, eikä kentältä siihen aikaan enää pääse tänne. Jossette sitte vaikka pyydä mua hakemaan :D :D

Nyt on ensimmäin Leedsin reissu maksettuna. Leedsin International Member-kortti vielä lisänä takataskussa.
06.03. Brentford.
Hoidettiin lentoliput easyJetillä Manchesteriin ja olikohan ne kahdelta hengeltä 160 EUR, eli ei paha hinta.
Ja nyt Member-kortilla olisi tarkoitus sitten ostaa liput kun tulevat myyntiin (olikohan 6 viikkoa ennen kick-offia).

t.poika ja sen faija

Nyt on ensimmäin Leedsin reissu maksettuna. Leedsin International Member-kortti vielä lisänä takataskussa.
06.03. Brentford.
Hoidettiin lentoliput easyJetillä Manchesteriin ja olikohan ne kahdelta hengeltä 160 EUR, eli ei paha hinta.
Ja nyt Member-kortilla olisi tarkoitus sitten ostaa liput kun tulevat myyntiin (olikohan 6 viikkoa ennen kick-offia).

t.poika ja sen faija

Ei muuta kuin hauskaa matkaa  :cool:

Huh.

Viime viikolla sitten tipahti postiluukusta liput ensiviikon Leeds - Oldham matsiin! Päädyin ottamaan liput John Charles paddockiin, kiitokset vain kaikille jotka paikkoja suosittelivat ja infosivat.

Reissu tosiaan on ensimmäiseni Leedsiin joten odotukset ovat korkealla, alkaa reissu olemaan jo hyvinkin lähellä. EasyJet hoitaa kuljetukset, toivottavasti hyvin!

Ja minä en todellakaan ole menossa mitään tappiota katsomaan, joten nyt on todellakin aika palata voittojen tielle!

:eek:

Niin se matka lähenee.
Perjantaina EasyJetillä Manchesteriin. Ensimmäinen reissu ja todellakin toivotaan, että voitto tulee kotiin.

Marching on together!

t.poika ja sen faija

Back