Leedsin pelipaita toimituskuluineen max £24 (37Ä)

Sam

Member
Moi,

Bet24.com:lta saa ilmaisen koti- tai vieraspelipaidan (paitoja on tarjolla S, M tai L kokoisina) kun pelaa vähintään £24 edestä urheiluvedonlyöntiä. Kertoimen pitää olla vähintään 1,5. Eli käytännössä on mahdollisuus saada ilmainen pelipaita ja rahaa tai jos vedonlyönnit menee persiilleen niin paidalle tulee hintaa ~37Ä.
Ei tuolla ainakaan mainita, etteivät toimittaisi myös Suomeen?! Lisätietoa linkistä.

Kyllä se toimii noin. Ohjeet saa suomen kielelläkin, jos kysyy.
Pelasin , voitin vähän ja sitten hävisin kaiken, mutta sainpahan paidan.  :)

Hei Siellä,

Kyllä se toimii noin. Ohjeet saa suomen kielelläkin, jos kysyy.
Pelasin , voitin vähän ja sitten hävisin kaiken, mutta sainpahan paidan.  :)

Oliko Veli Madeleyn pakko pelata koko ajan Leedsin voittoa  ;)

...e

[QUOTE 0]
Hei Siellä,

Oliko Veli Madeleyn pakko pelata koko ajan Leedsin voittoa  ;)

...e

[/QUOTE]

Sen verran olen jo aiemmin oppinut, etten pelannut Leedsin pelejä ollenkaan. ...paitsi sen yhden kerran kun voitin ja silloin pelasin ottelun ekan kulmapotkun saajasta. Sehan oli kuin olikin Leeds!  ;D (matsi hävittiin 1-4, Preston  :-/ )

Paikanpäältä kannattaa käydä hakemassa.keväällä aina ale myynnit.esim pääsiäisenä kaupasta aina pelipaidat puoleen hintaan!

Itse hankin paidan myös bet24:n kautta, niillä rahoilla tuli pelattua parikin kuukautta kunnes noutaja tuli.

itse hoidin paidan itselleni joskus alkukaudesta. oiskohan ollu elokuu kun "tilasin" paidan laittamalla vedon sisään ja lähettämällä viestiä bet24-supportiin.

paita taisi tulla joskus syys-lokakuun vaihteessa.
käyttänyt en tosin ole vielä kertaakaan, siirsin kaappiin pölyttymään mutta jos sitä ehtisi pitää mahdollisella kevään reissulla paikan päälle..

Back