Leeds numerokilpi autoon?

Kalliiksi tulee ;) En tiedä oisko mahdollista saada tuommosta Suomessa...ei varmaan ole...paitsi vielä isommalla rahalla. Eli pitäs kilven lisäks maksaa rahaa "erikoisesta rekkarista jne.jne...""

Saahan noita, mutta taitaa olla 1-3 aakkosta ja 1-3 numeroa, eli LEE - 05 taitaisi olla lähin mahdollinen mihin suomalaisilla "säännöillä" pääsisi :p

Kalliiksi tulee ;) En tiedä oisko mahdollista saada tuommosta Suomessa...ei varmaan ole...paitsi vielä isommalla rahalla. Eli pitäs kilven lisäks maksaa rahaa "erikoisesta rekkarista jne.jne...""
Käsittääkseni tietyn, vapaana olevan. rekkarin hankkimisella on tietty, ennalta määrätty, hinta. Takavuosina se taisi olla jotain luokkaa 5000 mk. En muista varmasti.

Oululaisella CCC-softafirmalla on autoissaan CCC-1, CCC-2 jne...
Lapin poliisilla oli pitkään (tai saattaa olla vieläkin) auto, jonka rekkari oli LUU-5.  Taisivat erään autonvaihdon yhteydessä kerätä rahat rekkariin kansankolehdilla....

Menipä hieman off-topic, joten ob-Leeds:

Leeds United forever !

Joo tuo "LUU-5" on tarkemmin ottaen Sodankylän järjestyspoliisin autossa  :D. Taisi olla joku farmarimondeo...

Ja tuo Deanon ehdotus LEE-05 ei taida olla Suomessa mahdollinen, sillä 0 ei voi olla ensimmäinen eikä myöskään ainoa numero  :(.

Niin joo ja tuollaisen erikoiskilven hinta on nykypäivänä noin 1000Ä suurinpiirtein tasan.

Mä oon ostamassa uutta autoa, ja yritin jos sais vähän oman rekisterikilven. Meinasin että auton mukana tulis suoraan, kun sitä kilpeä ei oo edes rekisterissä vielä, siis mun toivekilpeä, eli tulis vähällä rahalla. Kissan hännät! £1600 maksais, joten sinne jäi. Mun olis ollu YE55 LDS. YE on Yorkshire, 55 olis tän vuoden toisella puoliskolla ensirekisteröinti uusissa autoissa ja LDS, sitähän ei tartte edes selittää...

Olis kuulostanu hyvältä vai mitä YESSSSS LEEEEEDS!

Toyota Celica olis mieliauto, mut ei voi, ei riitä rahat, vakuutukset on korkeet ja tievero (auto £15k upouus).

Tämmönen ku Daihatsu Terios (se on 4X4), väri musta, mut ei mitään erikoisvarusteluja. Aluvanteet on vakiona. Kuuluu alempaan tieveroluokkaan ja moottorikaan ei oo ku 1,3 l ;) Yksien ylinopeussakkojen takia oli jo oikeudessa  :eek: Tän hinta katuvalmiina 9k.

Edit: Leeds tarrat (tais siis ne sähkömuovipalaset), tietysti siirtyy kulkuneuvosta toiseen.. jos mä ny sen saan aikaiseks ostaa... löydän rahat... raaskin... mut miel tekis...  ;D

Toyota Celica olis mieliauto, mut ei voi, ei riitä rahat, vakuutukset on korkeet ja tievero (auto £15k upouus).

Tämmönen ku Daihatsu Terios (se on 4X4), väri musta, mut ei mitään erikoisvarusteluja. Aluvanteet on vakiona. Kuuluu alempaan tieveroluokkaan ja moottorikaan ei oo ku 1,3 l ;) Yksien ylinopeussakkojen takia oli jo oikeudessa  :eek: Tän hinta katuvalmiina 9k.

Edit: Leeds tarrat (tais siis ne sähkömuovipalaset), tietysti siirtyy kulkuneuvosta toiseen.. jos mä ny sen saan aikaiseks ostaa... löydän rahat... raaskin... mut miel tekis...  ;D

Jätät niitten 72-tuumasten littunäyttöjen ostelut vähemmälle niin riittää rahat muuhunkin, vai mitä ;D

ps. sori oli pakko

Back