Cromwell
New member
Vilkaskaas tätä: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=421&item=6534964754&rd=1&ssPageName=WDVW
Mä veikkaan, että hinta nousee £5000 asti.
Mä veikkaan, että hinta nousee £5000 asti.
Käsittääkseni tietyn, vapaana olevan. rekkarin hankkimisella on tietty, ennalta määrätty, hinta. Takavuosina se taisi olla jotain luokkaa 5000 mk. En muista varmasti.Kalliiksi tulee En tiedä oisko mahdollista saada tuommosta Suomessa...ei varmaan ole...paitsi vielä isommalla rahalla. Eli pitäs kilven lisäks maksaa rahaa "erikoisesta rekkarista jne.jne...""
Mä oon ostamassa uutta autoa, ja yritin jos sais vähän oman rekisterikilven.
Toyota Celica olis mieliauto, mut ei voi, ei riitä rahat, vakuutukset on korkeet ja tievero (auto £15k upouus).
Tämmönen ku Daihatsu Terios (se on 4X4), väri musta, mut ei mitään erikoisvarusteluja. Aluvanteet on vakiona. Kuuluu alempaan tieveroluokkaan ja moottorikaan ei oo ku 1,3 l Yksien ylinopeussakkojen takia oli jo oikeudessa Tän hinta katuvalmiina 9k.
Edit: Leeds tarrat (tais siis ne sähkömuovipalaset), tietysti siirtyy kulkuneuvosta toiseen.. jos mä ny sen saan aikaiseks ostaa... löydän rahat... raaskin... mut miel tekis... ;D