Leeds - Birmingham

aaPee

Well-known member
Yksi muutos edellisen ottelun avaukseen, eikä ainakaan parempaan suuntaan: Lucic out, Harte in. Kewell on pelikuntoinen, samoin Bakke (vaikkei poissolo olisi ainakaan minua haitannut).

Starting XI
 13. Robinson, Paul
 2. Kelly, Gary
 6. Woodgate, Jonathan
 18. Mills, Danny
 3. Harte, Ian
 17. Smith, Alan
 19. Bakke, Eirik
 24. Okon, Paul
 16. Wilcox, Jason
 9. Viduka, Mark
 10. Kewell, Harry
 Substitutes
 1. Martyn, Nigel
 20. Johnson, Seth
 22. Duberry, Michael
 27. Fowler, Robbie
 38. Milner, James
 
Tästä se alkaa, taisi Bakke kuulla murinamme tehottomasta pääpelistään, 1-0 puskemalla:)
 
Räväkkä alku ja maali oikealle miehelle.  ;)

Radio Airen selostusta en saa ainakaan minä kuuluville. Jotain häikkää linjoissa...  :(
 
heh, itse luovuin jo toivosta, seuraan undernetin #leeds-kanavalla paikanpäällä olevan kaverin selostusta tekstimuodossa, käy se näinkin:)
 
Katos, eihän Bakke yleensä osaa edes syöttää. Turskamme alkaa näemmä piristyä, ja se on hyvä koska hän tuntuu olevan tärkeä osa Tellyfacen palapeliä..
 
Rutiinivoitto :). Nyt vaan nuoria ja muita vähemmän pelanneita hemmoja ScuMthorpea vastaan niin saamme nähdä aimo läjän maaleja. hyvä että Vidooks sai maalin, ehkäpä hänkin alkaisi pikkuhiljaa piristyä.
 
Smithy-boy nappasi keltaisen kortin, joten taitaa olla taas huilia tiedossa. Siitä huolimatta hieno avaus vuodelle ja lauantaina jatketaan mihin tänään jäätiin. Onneksi pääsee sitä taas todistamaan omin silmin. Thanks TV2!!
 
Olisi mielenkiintoista tietää millaisessa tilanteessa Bakke teki maalin. Kulma? Kakkosaaltoon nousu? Vai mikä?

 
Olisi mielenkiintoista tietää millaisessa tilanteessa Bakke teki maalin. Kulma? Kakkosaaltoon nousu? Vai mikä?

Kellyn keskitys takatolpalle, josta Viduka käänsi päällä maalin eteen ja Bakke puski puolesta metristä sisään.

Jotenkin tohon suuntaan.
 
Back
Top