BrightWhite
New member
Olen miettinyt millainen vaikutus Leedsin peliin olisi, jos esim. kenttäjärjestelmää muutettaisiin. Miten olisi 3-5-2 tai 4-3-3?? Tähän asti on vissiin tahkottu 4-4-2:lla, ainakin mitä minä olen nähnyt. Itse pelaajana olen sitä mieltä, että monesti nämä taktiikan vaihdokset ja pelaajien roolituksien muuttamiset piristävät joukkueen peliä. Tuskin mitään mullistavaa tapahtuisi, vaikka näin tehtäisiinkin tai eihän sitä tiedä... Muttä tässä tilanteessa mielestäni on tärkeätä saada pelaajille onnistumisia nimenomaan henkilökohtaisella tasolla ja sitten varmasti itseluottamus nousisi ja joukkueen esitys saisi lisää puhtia. Mielestäni tähän asti varsinkin hyökkääjä-osasto on ollut varsin hakoteillä ja on näyttänyt siltä, että siellä ei miehet tasan tarkkaan tiedä miten liikkua ja molemmat kärjet pelaavat hieman toisiaan "ulos" tilanteista. Eli tarkoitan sitä että hyökkääjät eivät "lue" toisiaan ja toistensa pelaamista. Toisaalta taas tuki keskikentältä on ollut melko vähäistä, varsinkin keskustasta(Jody,Seth). Ja nyt kun alkukauteen verrattuna myös laidat on hieman tyrehtyneet niin aika hankalalta se hyökääminen tuntuu. Mielipiteeni tilanteeseen: siirtyminen 3-5-2, johon yksi alempi keskikenttä ja yksi mies kärkien taakse, molemmat ikäänkuin "linkittämään" peliä. Puolustukseen taasen löytyy hyviä äijiä ja niiden pelaamista on mielestäni helpompi selkeyttää. Eli miten olisi:
----------Robbo----------
-Camara-Radebe-Matteo--
-----------Batty----------
Lennon---Johnson---Sakho
(Milner) (Morris)
-----------Smith----------
------Bridges--Viduka-----
Pennantin pudotin sen takia veks tosta, kun se vissiin lähtee takas Lontooseen kun lainasoppari päättyy.
Noniin, kommentteja?!
----------Robbo----------
-Camara-Radebe-Matteo--
-----------Batty----------
Lennon---Johnson---Sakho
(Milner) (Morris)
-----------Smith----------
------Bridges--Viduka-----
Pennantin pudotin sen takia veks tosta, kun se vissiin lähtee takas Lontooseen kun lainasoppari päättyy.
Noniin, kommentteja?!