Kokoonpanokysymys.

Sharkey

Member
Moi kaikki - pitkästä aikaa.

Te kun seuraatte aktiivisesti Leedsin otteita voitte varmasti kertoa "normaalin" avauskokoonpanon, ennen kuin ehdin sanoa 'kissa'.

Asia on nähkääs niin että vaikka olen 70-luvulta asti ollut Leedsfani niin nää viimeiset vuodet on mennyt melkolailla "ohi".
Sen jälkeen kun O'Leary lähti ja kaikki hyvät pelaajat siirtyivät muualle pieni iloinen Leedsfani sisälläni jäätyi totaalisesti. En vain jaksanut seurata Leedsin rämpimistä, ja tippumista sarjatasolta toiselle.

Nyt pelaan Football Manager 2008, ja olen Leedsin manageri. Joukkueeni on heikko, mutta haluan yrittää saada joukkueeni nousemaan pohjamudista, siksi tarvitsisin vähän tietoa pelaajista.

Eli ketkä ovat "luottopelaajia", jotka esiintyivät kentällä ottelusta toiseen ?

Jos joku teistä voisi kertoa vähän viimekauden pelaajistosta olisin erittäin kiitollinen.

Toinen kysymys vielä - miksi Leedsillä on -15 pistettä heti kauden alussa ?

Pyydän anteeksi tietämättömyyttäni. (Olen viimeaikoina hiukan aktiivisemmin seurannut toista suurta futissuosikkiani, Inter Milan.)

Koitetaan auttaa miestä mäessä hieman... nopeasti sain kaivettua tällaiset tiedot: yli 40 ottelua kaudella pelasivat mv. Casper Ankegren, p. Frazer Richardson, kk. David Prutton sekä h. Jermaine Beckford joka teki myös 20 maalia.
Yli 30:n ottelun miehiä olivat myös: p. Rui Marques, h. Tresor Kandol sekä kk. Andy Hughes.

Siinä ns. vakiopermanentti viime kaudella. Leedsissä oli runsaasti lainapelaajia sekä kesken kauden mukaan tulleita joten sen takia mitään isoa vakiopermanenttia ei löydy. Tarkempaa tietoa jos tarviit, niin käy katsomassa jostain monista futissivustoista joita tosiaan siis piisaa netissä.

-15 pistettä kauden alkuun tuli surkeasta taloudellisesta tilanteesta jossa Leeds oli pakotettu "administrationiin" ja pelastustoimet olivat lähes yhtä kiharia kuin korkkiruuvi, josta FA -palkitsi ko. miinuspisteillä.

Uusi kausi aloitetaan nollasta kuitenkin... toivottavasti..

Hyvää kesää kaikille..!!  :)

Back