Hevosmiesten Tietotoimisto on juuri saanut "varman" vinkin. Leeds United ei pelaa kakkosdivarissa ensi kaudella. Kirjoittaja sai myös joululahjansa; 50 pistettä ja paalupaikka joulupyhiksi
Kirjoittaja on myös aidosti hämmästynyt Graysonin valmentajataidoista. Vuosi sitten tiesin hänestä hädin tuskin nimen. Tänä päivänä hän kykenee laittamaan Beckfordin penkille ja voittamaan matsin.
Yorkshire Evening Postissa on mielenkiintoinen artikkeli hänen ensimmäisestä vuodestaan LU:n valmentajana. Kaikenkaikkiaan 57:stä ottelusta LU on voittanut 38 ja hävinnyt vain 8 kertaa. Southamptonia vastaan tuli sadas maali vastustajan verkkoon, kun oma pää on soinut 38 kertaa. http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson39s-year-in.5923702.jp?
Kahdeksan viimeisen kauden aikana pudotuspelipaikka irtoaa todennäköisesti 72 pisteellä, automaattinen nousu 84 pisteellä ja ykkösdivarin voitto 89 pisteellä.
Kun eräällä Yorkshiren joukkueella on jo muutama piste kasassa ennen Joulua, niin miltäpä kuulostaisi pudotuspelipaikan varmistuminen Tammikuun lopussa ja automaattinen nousu Helmikuun lopussa? Luonnollisesti jos nämä tavoitteet varmistetaan vasta vaikkapa kuukautta myöhemmin, niin LU:n fanien tulee kierriskellä itsesäälissä ja vaatia Graysonin eroa :
Leeds ylitti viisikymmentä pistettä 32: ottelun jälkeen viimekaudella 21.02.09. Näilläkin eväillä selvittiin pudotuspeleihin. Pitäisikö laittaa Batesin Kenny pariksi kuukaudeksi maalivahtimanageriksi, jotta jännitys säilyisi vielä keväällä LU:n nousemisesta? Hän varmaan saisi jakamattoman tuen Kop:sta kotiotteluissa.
Sain juuri käsiini videon, joka ilmeisesti on kuvattu jossain Elland Roadin lähellä äskettäin. Kyseessä on näemmä Leedsin hard core fanien valmistuminen otteluihin monien synkkien blues voittoisten vuosien jälkeen, kun joukkue on alkanut taas menestyä. Vaikka teksti olikin täyttä hepreaa minulle, niin olin kuitenkin ymmärtäväni "I have seen the light" ja "Kop bless Leeds United"
Minä olen ainakin saanut sisäisen varmuuden, että kolmas kerta toden sanoo ja Leeds nousee http://www.youtube.com/watch?v=P1KZKZs-2YM&feature=related Klara vappen och bara vatten Hyvää joulua minunkin puolesta