Double room tarjolla

Cromwell

New member
Oon tätä miettiny jo pitkään, ja ny aattelin tuoda ajatukseni julki.

Mulla on 5h+k ja asun yksinään, ni tarjoan yhtä huoneista vuokralle pelikavereille.

Huoneessa on double bed, vaatekaappi, 28" TV. Talossa on suihku/bath, astianpesukone, pyykinpesukone. Käytössä on WLAN, alakerran tv (32", mutta se ei oo HD), keittiö.

Tarjoon tätä LEEDS-FANEILLE hintaan £15/yö, plus aamiaista jos haluaa, ni sitä voi saada English breakfeastin £5 per person (toast, 3 slices of bacon, 1 egg, beans, tomatoes, orange/grapefruit juice, kahvia, teetä...)

Asun bussimatkan päässä stadionilta. Tai autolla 5 mins. Pelipäivinä huom. äärettömästi kauemmin.

Ja tuo huoneen hinta ei o per person, vaan per yö. Mulle on ihan sama majoiittuuko sinne yks tahi 15. sopu sijaa antaa.

Talossa on keskuslämmitys ja peräti double glazing.

Edit taas mulla ei ole kotieläimiä, eikä kokolattiamattojakaan.

Edit tästä ei tosiaankaan kyllä kävele stadionille! Tuo Crescent on kyllä tosi hyvällä paikalla.

Cheers, Cromwell!

Pidetään mielessä, kun tulee taas asioitua "jumalten mailla" :)

Oma vakiokortteerini on toistaiseksi ollut B&B-henkinen Crescent 15 minsan kävelymatkan päässä stadionilta - sai nähtävästi nyt kilpailijan, heh!

Kävipä hauskasti. Olisko sitte tätä kautta joku sanonu jollee... Tuli emailissa kyselyä, että jos työharjotteluun tuleva tyttö vois asuu tässä sen aikaa. Tulee kuuluma ton Park Lane Collegen kautta harjottelemaan jotain jonnee.

Kiitos, kuka lienetkin.  :D

Back