Bremner square

Madeley

Well-known member
Billyn patsaan ympäristöä on siistitty ja asennettu noita uusia laattoja.
Jotenkin en itse lämmennyt "oman nimen ikuistamisesta Leedsin historiaan" -kuten mainoslause vapaasti kääntäen taisi mennä.
Mutta nyt tuli mieleen, että entäpä jos kimpassa ostettaisiin kivi (£99) tämän foorumin ikuistamiseksi historiaan? Esim. 10Ä/nenä ei hirveesti kai kirpaise?
Olis sitten oma "kohtaamispaikka meilläkin"  ;D

Nyt mukaan lähtisi kahdeksan, eli vajaa 14Ä/nenä.
Odotellaanko vielä josko olisi lisää kiinnostuneita? Kauden alkuun saakka?
Haluaako joku hoitaa järjestelyt (rahan keräys & tilaaminen)?
Mitäs kiveen kaiverrettais? LUFC:han siihen tulee päällimmäiseksi ja alle kolme riviä (max.14 merkkiä).
Miten olis:
MARCHING ON
  TOGETHER
LUFC-FINLAND
tai:
       MOT
LUFC-FINLAND
tai pelkkä:
LUFC-FINLAND
Vai:
       LUFC-
FINLAND.com

Olisi yksi hard core -fan kaverina joka haluaisi osallistua myös vaikka ei ole jäsen forumilla. Onnistuuko?

Mä voin tilata sen jos äkkiä päätetään teksti.
"The second installation is planned for October 2018 and will include all orders placed after the 15th of April and upto the 31st of July 2018."

Mites

FINNISH WHITES
WWW.LUFC-
FINLAND.COM

tai

FINNISH WHITES
MARCHING ON
TOGETHER

Menkää kokeileen miltä näyttäisi kivessä:
https://www.bremnersquare.com/#/book/select-products

Joo. Eiköhän tämä pitäis nyt samantien tehdä loppuun, ettei unohdu kokonaan...
Hienoa että aaPee voi hoitaa junailut. :)
Sen verran voitais me muut jeesata, että saatais nämä vastaukset pikaisesti valmiiksi.
Maksu varmaan toimii parhaiten siten, että aaPee laittaa tilinumeronsa privana osallistujille.
Tuo aaPeen eka ehdotus (FINNISH WHITES WWW.LUFC-FINLAND.COM)saa minun äänen.

Annetaan äänestysaikaa maanantaihin 30.7. klo 21:00 asti ja sitten valitaan teksti ja tilaus sisään.

Tämä hyvä:
Maksu varmaan toimii parhaiten siten, että aaPee laittaa tilinumeronsa privana osallistujille.

Back